2020-03-28, 13:59
Medlem
Mer mumlande röst får man leta efter
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden12345
Var ihop med en psykopat för många årsen, och ja, hon hade helt ärligt det på papper efter flera läkarbesök.

Victoria och mitt ex har så sjukt många likheter. Tex, de vet när de ska gråta för att få tröst/empati även fast de egentligen inte behöver det, de ber ALDRIG om ursäkt förutom när de inser att de måste göra det pga att rädda sig själva, de ser aldrig att de har gjort något fel utan skyller allt på andra, de är falska, de ljuger, de är charmiga när det behövs osv osv.

Men innerst inne är så mår de så jävla dåligt och är så jävla osäkra.

Så till alla i huset, fly, spring, göm er. En sån människa vill man inte ha i sitt liv.
Bra skrivet av någon som vet!
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk

Fy fan så sjukt! Men desto intressantare 30årsfest för oss
Det ska bli ett sant nöje att beskåda zoot ikväll! Jag tror jag ska skicka in en korg med starksprit som present ! Kan dom få in godis från tittare så kan dom väl få in sprit. Annars blir jag kränkt!
2020-03-28, 14:00
Medlem
5596s avatar
Jag tror att Jasmine, Martin, Victoria, Frida, Sami tänker rösta för att ha kvar Glasman.

Jag tror att Lennie, Mergim, Amilia och Alex vill ha kvar Julia.

Det kan förändras om röstningen inte är anonym. Jag tror att det är kört för Julia på måndag.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Nu går raketforskaren Martin också i Victorias fälla. Han ska också ut så fort vi får chansen att rösta bort honom!
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Hoppas gruppen väljer Daniel för att de tror att Lennie har större chans att vinna mot Julia..

Amilia sa ju förut idag något om det att de känns sjukt att välja Glasman, att de är bästa alternativet för att ha Lennie kvar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Hade ju chansen men Flashback tyckte ju Philip var så tråkig..

Bättre med fläskläppen
Nästa gång kan väl alla bara ta och lita på att de som är och vill tillhöra rainbow ÄR de mest ärliga och najsiga att ha kvar i huset och RÖSTA KVAR DOM.

därav måste vi rösta kvar glas/Julia på måndag. Lennie kommer alltid rädda Amilia och vicky.
2020-03-28, 14:01
Medlem
”Jag är en snäll brud”. Nej, det är du verkligen inte Victoria Röver!!
2020-03-28, 14:03
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Nu går raketforskaren Martin också i Victorias fälla. Han ska också ut så fort vi får chansen att rösta bort honom!
Tillbaks till plattan med dig Martin din jävla sprutnarkoman. Så kan blåvalen springa och köpa sexuella tjänster av dig där sen. Det måste ju vara där hon hittat sina 56 sexpartners som hon raljerade över förut.
2020-03-28, 14:03
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Är hon på riktigt??
Börjar tro hon är en inhyrd okänd skådis!
Finns det verkligen såna som hon irl??
Är det möjligt?
2020-03-28, 14:04
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
”Jag är en snäll brud”. Nej, det är du verkligen inte Victoria Röver!!

Hon är för det första inte en "brud". Hon är en fläskig snorunge med enorma komplex. Vill vara cool, vill veta allt, vill spela allan ballan osv. I själva verket bara en stor tönt och wanna-be.
2020-03-28, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Tillbaks till plattan med dig Martin din jävla sprutnarkoman. Så kan blåvalen springa och köpa sexuella tjänster av dig där sen. Det måste ju vara där hon hittat sina 56 sexpartners som hon raljerade över förut.
Vilka idioter! De själva får prata om andra och berätta sina versioner men när övriga gör det så är det HEMSKT! Victoria hänger upp sig på att Alex hängt med Frida. Herregud, han är en vuxen människa och går väl prata med vem han vill.

Nej du Viccan! Du kommer inte bra överens med alla. Det är bara i din egna lilla hjärna du tror det. Martin din idiot, varför håller du med henne?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in