2020-03-28, 13:26
Medlem
Det är nu en normal människa säger
”Tack för att du kom och pratade med mig, va fint. Är tacksam över att du finns”

Hur kan någon nästan bli värre än Amilia?
Craazy.
2020-03-28, 13:27
Medlem
Helvete jag pallar inte med människan!
Hur ska man klara av att höra den där rösten ända till hon hänger löst.
2020-03-28, 13:27
Medlem
"DeT Är InGeN SoM SaGt GoDmOrGon TilL MiG"

KANSKE FÖR ATT DU HUGGER PÅ ALLA SOM FÖRSÖKER PRATA MED DIG?!?!

Julia frågade "Hur mår du?" igår, fick ett spydigt "Bra" som svar. Är det konstigt att folk inte vill fucking prata med dig eller ta i dig när du svarar med att hugga som en rabiessmittad jävla chihuahua varenda jävla gång?!

GAAAH JAG BLIR GALEN.
2020-03-28, 13:28
Medlem
xrlpyts avatar
Gud, det kryper i mig när Alex kommer krypande till Vicky igen, säger att han har gjort fel och att han ska arbeta för att återfå hennes förtroende. Fucking NEJ ALEX!

Det borde vara hon som ska återfå HANS förtroende, han borde sätta ned foten och säga typ att det här är fucking sista varningen, börjar du jiddra en gång till så är du luft för mig.
2020-03-28, 13:28
Medlem
Ångrar mig så in i hel..att jag röstade kvar Victoria 😒...bara för att jag njöt när hon försökte sätta Amilia på plats

Är det ngn som vet om de sista samtalen har varit...fick besök som inte hade så bråttom härifrån...
2020-03-28, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

Julia frågade "Hur mår du?" igår, fick ett spydigt "Bra" som svar. Är det konstigt att folk inte vill fucking prata med dig eller ta i dig när du svarar med att hugga som en rabiessmittad jävla chihuahua varenda jävla gång?!

GAAAH JAG BLIR GALEN.

Haha vore kul om man sökte hjälp hos en psykolog
- Vad är det som gör att du mår dåligt nuförtiden?
- bigbrother
2020-03-28, 13:32
Medlem
Var ihop med en psykopat för många årsen, och ja, hon hade helt ärligt det på papper efter flera läkarbesök.

Victoria och mitt ex har så sjukt många likheter. Tex, de vet när de ska gråta för att få tröst/empati även fast de egentligen inte behöver det, de ber ALDRIG om ursäkt förutom när de inser att de måste göra det pga att rädda sig själva, de ser aldrig att de har gjort något fel utan skyller allt på andra, de är falska, de ljuger, de är charmiga när det behövs osv osv.

Men innerst inne är så mår de så jävla dåligt och är så jävla osäkra.

Så till alla i huset, fly, spring, göm er. En sån människa vill man inte ha i sitt liv.
2020-03-28, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

GAAAH JAG BLIR GALEN.

Haha vore kul om man sökte hjälp hos en psykolog
- Vad är det som gör att du mår dåligt nuförtiden?
- bigbrother
2020-03-28, 13:33
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Gud, det kryper i mig när Alex kommer krypande till Vicky igen, säger att han har gjort fel och att han ska arbeta för att återfå hennes förtroende. Fucking NEJ ALEX!

Det borde vara hon som ska återfå HANS förtroende, han borde sätta ned foten och säga typ att det här är fucking sista varningen, börjar du jiddra en gång till så är du luft för mig.

Gör han det för att han behöver en allierad som röstar på honom tro?
Medlem
Pinkpad90s avatar
Hur lång tid kommer det ta innan duck lips Viktoria vänder allt kappvändaren Alex sagt till henne till skitsnack om Frida Jullan Glasman och Sami och Jassa?
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Det är nu en normal människa säger
”Tack för att du kom och pratade med mig, va fint. Är tacksam över att du finns”

Hur kan någon nästan bli värre än Amilia?
Craazy.
Är tacksam för att du lade till ” nästan ”. Blåvalen är fortfarande värst om man räknar ihop alla veckor!

Mardröm om Vicky och Amilia sitter emot varandra nästa vecka. Då kommer det inte kännas som om att man vunnit vem som än åker av dom. Förstå känslan att rösta kvar någon av dem. Brrrrr får kväljningar!
Medlem
Får alex en kick att bli illa behandlad av viccan eller vad är grejen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in