Citat:
Ursprungligen postat av
uncommon-name
Kul att du uppskattade det.
Jag skrev ett otroligt långt inlägg ganska sent i går kväll om HD's förhör som du gärna får titta på.
Kanske kan du hitta nåt där att spinna vidare på.
Eftersom inlägget var så långt, så tror jag att många bara scrollat förbi det, vilket jag har full förståelse för. Jag fann inget sätt att dela upp det på, så jag postades som en enda stor klump av information och tankar och höll tummarna för att nån lyckas fastna för nåt.
Jag tycker att ju mer man läser i FUP och ju fler gånger man läser deras förhör, så hittar man mer och mer pusselbitar.
Läste det mycket bra inlägget igår!
Det var därför jag skrev "sammanställningar". Tänkte svara idag på det du skrev igår, men det hade drunknat i sedvanligt tjafs, religiöst stenkastande, sjukt hat och könsord. Tyvärr.
Om folk lät bli att mata trollen, så skulle vi kunna ha en mycket intressant diskussion om mordet här. Det finns många smarta och tänkande personer i tråden, som man kan föra vettiga diskussioner med. Du är en av dem.
Det långa inlägget igår var väldigt bra och det speglar precis min känsla gällande HD, när jag läste det.
HD´s idiotiska, lögnaktiga och svamlande förhör var något av det första jag läste i FUP, detta eftersom jag aldrig trott att hon är helt oskyldig.
Att läsa hennes förhör har stärkt min åsikt rejält i denne fråga. Samtidigt som jag dessutom undrar över VARFÖR både JG och HD anser sig stå över svensk lag om de nu är "oskyldiga"?
Kommentaren "Jag hoppas hon är död" sammanfattar väl det hela rätt bra.
#TeamÅsaHiding