Citat:
Jag tänker att den största skadan har SD ändå gjort genom att mörda hans mamma, låta honom vakna på sin födelsedag utan sin mor och för evigt veta att den person som han tyckte var en snäll skojig farbror var en person som hade hotat att mörda honom och hans mamma så att blodet skulle rinna.
Om SD har gått tillbaka under natten, vid fyra-tiden för att hämta något, logga in på datorn eller hämta något och sedan lämnat dörren öppen med flit, kommer denna kille alltid att känna ett obehag runt att tänk om han hade vaknat, och gått ner.
Vad hade hänt då?
Att SD lagar sonens cache på ettårs-dagen för mordet, hans födelsedag och besöker självaste mordplatsen (vilket SD berättar på förhör; att minnesplatsen inte har den betydelse för honom. Sant eller inte?)
Jag tänker att SD fortsätter att hämnas på L*ena genom dessa gester.
Kan ett barn som AW lita på någon efter detta?
En fruktansvärd person är SD.
Vem är ond och vem är god?
Om SD har gått tillbaka under natten, vid fyra-tiden för att hämta något, logga in på datorn eller hämta något och sedan lämnat dörren öppen med flit, kommer denna kille alltid att känna ett obehag runt att tänk om han hade vaknat, och gått ner.
Vad hade hänt då?
Att SD lagar sonens cache på ettårs-dagen för mordet, hans födelsedag och besöker självaste mordplatsen (vilket SD berättar på förhör; att minnesplatsen inte har den betydelse för honom. Sant eller inte?)
Jag tänker att SD fortsätter att hämnas på L*ena genom dessa gester.
Kan ett barn som AW lita på någon efter detta?
En fruktansvärd person är SD.
Vem är ond och vem är god?
Du har som vanligt helt rätt, klokaste Nötis!
De flesta av oss vet vem som är ond och vem som är god. Men det hjälper inte AW. Eller resten av LW´s familj. Att SD erbjuder sig "att hjälpa" är en ondska som på sitt sätt nästan är värre än mordet.
Som med grannar och andra så måste han påminna dem om att det är han som har kontroll. Äcklas. Nå, där han är nu har han NOLL kontroll.
Den mannen (och eventuella medhjälpare) har inget ute i samhället att göra! Någonsin.
Jag utgår ifrån att åklagare och polis gör allt för att fälla eventuella medhjälpare, samt håller ögonen med hans/deras sjuka "fans" för all evighet. Och det sistnämnda finns det ju även vanliga människor som måste ta ansvar för.
#TeamÅsaHiding