Citat:
Ursprungligen postat av
gloriouslife
Hur tror du att LW tolkade det SD skrev?
Hur tror du att SD tolkade att LW skickade
foto på loggremsan till honom?
Jag jobbar vidare med listan då, eftersom
du tydligen fortfarande inte fattat, men
kom inte och gnäll om att jag svartmålar
henne när jag postar den.
Hon verkar ju tyvärr inte ha varit så
lycklig trots alla beundrare. Jag tror att hon
hade varit lyckligare om hon istället hade
förstått att hon var älskad av Gud och att
det var nog. Att ingen man kunde ge henne
det hon sökte och behövde. Det är så
tragiskt att en 45-årig kvinna år 2018
trodde att hon behövde en man för att vara
lycklig.
På vilket sätt ska denna lista som du nu knåpar på ha för betydelse för mordet?
Och dina citerade inlägg med fetningar från förhör med det som du anser vara viktigt att feta; alla fel som LW hade.
Jag tror inte att SD mördade L*ena för att hon hade det stökigt i hallen, att hon levde som en knarkare, att hon hade sina föräldrar som barnvakt, att L*ena lämnade Ca*ajjoo vid bilen, för att hon slutade som präst och istället började på hem för ensamkommande, att hon ansåg att det var fel att någon låg i samma vindskydd, att hon var ute och cahcade med honom på nätterna medan barnen var ensamma eller något annat som du har att klandra och hata L*ena för.
Mer än hälften av detta ovan är dina helt egna tolkningar och egna sanningar (glömde alla de gifta männen också) som jag inte anser vara sant.
Vilka gränser har du i din jakt på att mörda L*ena (på nytt)?
Ska du hänga ut män i tråden?
Jag håller fullkomligt med Tufsan här.
Du har tidigare hängt ut några män som du anser har varit gifta medan L*ena och de har haft en relation.
Tala om för mig varför det är viktigt att göra en lista?????
Jag tror dessutom inte på att t ex M.G.L var gift när L*ena och han hade ett förhållande (eller iaf under skilsmässa). Du hade rätt i att de hade haft ett förhållande tidigare, det hittad jag en källa på sedan. Men jag såg att någon sa i förhör att h*n hade rekommenderade L*ena att ML till L*ena (minns tyvärr inte vem som rekommenderade kontakten). Det som jag minns tror jag att det var någon inom kyrkan och jag tänkte att det skulle aldrig en person göra om han var gift. Jag får den uppfattningen att L*ena också tycker att ML är en mycket bra person, mycket bättre än SD och att hon har mycket dåligt samvete för att hon är otrogen mot honom med SD.
Du kanske har tron att det är någon annan som har mördat L*ena?
Annars kan jag inte se att en lista kan gagna NÅGON enda person.
Varken L*enas anhöriga, de olika männen som riskerar att bli helt felaktigt uthängda här eller för djupare förståelse för mordet och motivet.
Att du ens planerar att göra en sådan lista som skadar så många, och som bidrar till noll för tråden, visar hur långt ditt hat mot L*ena går.
Det är en vidrig tanke!