2020-03-28, 07:12
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Jag kommer nu, att berätta följande saker för dig beträffande de tidigare tagna fotografierna, där Hjärsta-kvinnan alltid då var stående i mitten, och på de allra flesta då tagna fotografierna med SD på sin vänstra sida och JG på sin högra sidan.

👤JG 📷 LW👧 SD👤 👅👅👅

Efter som jag har tillgång till Lena's tidigare skrivna och privata dagboks-anteckningar, har jag därinom fått läsa en hel del om dessa tidigare utsträckta tungor mot henne's högra respektive vänstra kind. Lena tittade alltid rakt in i kamera-mannen's lins när fotografierna togs, Lena var omedveten om vad SD och JG då sysslade med vid sidorna om henne själv. Lena var helt koncentrerad för ett bra fotografi då skulle tagas och ingen ting annat där utöver. Det här blir vad du kommer att få reda på av mig, och det är följande sagt att, Lena tyckte inte på något sätt om vad SD och JG då infantilt sysslade med.

Till observandum, JG / 👤 / har dessutom vid flera nu förgångna tillfällen tafsat på Lena's kropp mot henne's vilja.

Mvh/ @JokerⓂannen

Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Jag är ingen officiell utredare däremot det motsatta.

Gällande L*na Wesstr*m:s tidigare skrivna dagboks-anteckningar, så finns dom i gott förvar hos en av L*na Wesstr*m:s vänner som hon i sin tur hade anförtrott sig till.

Observera att det inte handlar om några dagböcker i pluralisform skrivit som många inom tråden vill få det till, det handlar om anteckningar som skrivits på A-4 papper med några textrader per gång vilka sitter i en pärm.

Dagboks-anteckningarna har inte inlämnats till polisen, detta sagt med anledning av, att hos det skrivna text-styckena finns ingenting av värde för utredningen, det vill säga, att det inte står skrivet av L*na Wesstr*m som exempel,

det eller det datumet skall SD mörda mig, för det har han sagt. Hade något sådant stått skrivet, hade LW:s vän omedelbart lämnat in dagboks-anteckningarna till polisen.

På dessa A-4 papper vilka är placerade i en pärm finns en del att läsa om SD vilket är kärleksfulla ord skrivna, det finns även mycket skrivet om barnen samt därtill annat också.

Jag kände L*ena Wesström som vän och har träffat henne ett antal gånger vilket i sin tur inte är märkvärdigt på något sätt, hon var en mänsklig varelse precis som jag och alla andra, märkvärdigare än så var det inte.

Mvh/ @JokerMannen

Precis som konstaterats när det gäller SD så gäller det att komma ihåg vad man tidigare sagt. Den så oerhört omfattande, innehållsrika dagboken blev nu bara...en tummetott?
Aj då.

Du får gärna förklara det fetade i det första citerade inlägget. Att JG tafsat på LW är uppgifter som inte finns i FUP. Du sitter uppenbarligen på helt ny information här.
Citera
2020-03-28, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Han hittade väl på det där med blodet för att förklara blod här och där. Sen drog han storyn till din spets bara för att han tyckte det var roligt alt. trovärdigt. Men för oss vanliga dödliga låter det bara konstigt. Då vill vi ha en förklaring men en sådan får vi aldrig - ty så fungerar en psykopat och/eller mytoman.

Samma med skogstomtarna/mållgorna och inte helt olikt den typen av fantastiska utsagor som Johanna Möller körde med. .

Ja så sant är det nog som du säger. Psykopater kanske gillar att driva gäck med folk och TR för att det är roligt.
Att bete sig så respektlöst som SD som om han var en B- kåsör (att kåsera och sprida skämtsam dynga), är häpnadsväckande .. Varken då eller nu funderar han på vem som kan ha tagit LW:s liv. Han borde vara
upptagen med att hitta GM om han inte är det själv!
Citera
2020-03-28, 07:26
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Igår morse 9.24 skrev du följande:

"När Stefan efter 3 timmar skrev att han inte skulle komma och äta kladdkaka så var plötsligt inte stämningen så god längre".

Uppenbarligen så ljög du eftersom det inte var så han skrev.

Vad har "SD tackade aldrig ja till inbjudan" med saken att göra?

Det vore klädsamt av dig om du (som oss andra) skriver tror, har för mig mm när du inte vet!

Inlägg som ditt blir gärna en trådsanning (t ex Rosa som efter ditt inlägg, per omg utan att kolla upp sanningshalten, upprepade samma lögn).

Han skrev inte ”nej” men inte heller ”ja”
när han fick inbjudan.
Han skrev undanflykter som kunde tolkas
som att han inte tänkte komma. Han skulle
träna. Han skulle svara på jobbmail.
Tror du att LW tolkade det som om han
skulle komma?
När hon väntat i tre timmar, medan han
tränade, så fick hon ett meddelande om att
han hade annat han måste göra.
Då skickade hon efter 10 sekunder ett
foto på HDs borttagna logg.
Är det tydligt nog för dig eller måste jag
hjälpa dig att tolka vad som menas ännu
tydligare för att du ska förstå?

PS. Jag jobbar med listan du bett om. Det
tar lite tid eftersom den blir ganska lång.
Men är du säker på att du vill att jag ska
posta den? Jag vill ju inte bli anklagad för
att svartmåla någon DS.
Citera
2020-03-28, 07:36
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:

"När Stefan efter 3 timmar skrev att han inte skulle komma och äta kladdkaka så var plötsligt inte stämningen så god längre".

Det vore klädsamt av dig om du (som oss andra) skriver tror, har för mig mm när du inte vet!

Inlägg som ditt blir gärna en trådsanning (t ex Rosa som efter ditt inlägg, per omg utan att kolla upp sanningshalten, upprepade samma lögn).

Och du har inte upprätthållit några
trådsanningar? Du har under nästan två
års tid spridit lögner om LW.
”De var nog bara vänner”.
”Hon lämnade inte barnen ensamma på
nätterna”.
”Hon var en god mor som alltid satte sina
barn först”.
Osv för att skönmåla henne.
Men i det syftet är tydligen vilka lögner
som helst tillåtna.
Citera
2020-03-28, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Han skrev inte ”nej” men inte heller ”ja”
när han fick inbjudan.
Han skrev undanflykter som kunde tolkas
som att han inte tänkte komma. Han skulle
träna. Han skulle svara på jobbmail.
Tror du att LW tolkade det som om han
skulle komma?
När hon väntat i tre timmar, medan han
tränade, så fick hon ett meddelande om att
han hade annat han måste göra.
Då skickade hon efter 10 sekunder ett
foto på HDs borttagna logg.
Är det tydligt nog för dig eller måste jag
hjälpa dig att tolka vad som menas ännu
tydligare för att du ska förstå?

PS. Jag jobbar med listan du bett om. Det
tar lite tid eftersom den blir ganska lång.
Men är du säker på att du vill att jag ska
posta den? Jag vill ju inte bli anklagad för
att svartmåla någon DS.
Det enklaste för dig är väl då att skriva "jag tolkar" i stället för att skriva något som att det vore en sanning.

Du behöver inte komma med någon lista... räcker med att du ser själv att det inte rör sig om så värst många män som LW hade haft sex med under många år. Lyckliga LW som hade många beundrare, det missunnar jag henne verkligen inte.
Citera
2020-03-28, 07:59
Medlem
Citat:
Och du har inte upprätthållit några
trådsanningar? Du har under nästan två
års tid spridit lögner om LW.
”De var nog bara vänner”.
”Hon lämnade inte barnen ensamma på
nätterna”.
”Hon var en god mor som alltid satte sina
barn först”.
Osv för att skönmåla henne.
Men i det syftet är tydligen vilka lögner
som helst tillåtna.
Du är ju bara för tröttsam och fortsätter att sprida lögner(eller läser mellan raderna och tolkar)!

Jag har aldrig skrivit att LW inte lämnade sina barn ensamma på nätterna (pga att jag omöjligt kan veta om så skett).
Jag har aldrig skrivit att LW var en god mor som alltid satte sina barn först (pga att jag omöjligt kan veta om hon ALLTID var det).

Jag har däremot påtalat att en kvinna kan ha manliga vänner utan att det nödvändigtvis behövt vara sex inblandat (vilket visar sig stämmer... ett flertal har nog önskat men LW har tackat nej.)

Lycka till att hitta mina inlägg... så ska jag pudla som du fått gjort några ggr nu.
Citera
2020-03-28, 08:02
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Det enklaste för dig är väl då att skriva "jag tolkar" i stället för att skriva något som att det vore en sanning.

Du behöver inte komma med någon lista... räcker med att du ser själv att det inte rör sig om så värst många män som LW hade haft sex med under många år. Lyckliga LW som hade många beundrare, det missunnar jag henne verkligen inte.

Hur tror du att LW tolkade det SD skrev?

Hur tror du att SD tolkade att LW skickade
foto på loggremsan till honom?

Jag jobbar vidare med listan då, eftersom
du tydligen fortfarande inte fattat, men
kom inte och gnäll om att jag svartmålar
henne när jag postar den.

Hon verkar ju tyvärr inte ha varit så
lycklig trots alla beundrare. Jag tror att hon
hade varit lyckligare om hon istället hade
förstått att hon var älskad av Gud och att
det var nog. Att ingen man kunde ge henne
det hon sökte och behövde. Det är så
tragiskt att en 45-årig kvinna år 2018
trodde att hon behövde en man för att vara
lycklig.
Citera
2020-03-28, 08:12
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Du är ju bara för tröttsam och fortsätter att sprida lögner(eller läser mellan raderna och tolkar)!

Jag har aldrig skrivit att LW inte lämnade sina barn ensamma på nätterna (pga att jag omöjligt kan veta om så skett).
Jag har aldrig skrivit att LW var en god mor som alltid satte sina barn först (pga att jag omöjligt kan veta om hon ALLTID var det).

Jag har däremot påtalat att en kvinna kan ha manliga vänner utan att det nödvändigtvis behövt vara sex inblandat (vilket visar sig stämmer... ett flertal har nog önskat men LW har tackat nej.)

Lycka till att hitta mina inlägg... så ska jag pudla som du fått gjort några ggr nu.

Nej, du brukar ju gardera dig med
”jag tror”, ”nog” och ”kanske”.
Jag tänker inte lägga tid och energi på att
läsa dina gamla inlägg. Det är inte så
viktigt för mig att bevisa att jag har rätt.
Huvudsaken för mig är att jag själv vet.

Jag tycker i varje fall att jag har kommit
ganska nära sanningen om LW när jag
har läst mellan raderna och tolkat.
Citera
2020-03-28, 08:12
Medlem
Citat:
Hur tror du att LW tolkade det SD skrev?

Hur tror du att SD tolkade att LW skickade
foto på loggremsan till honom?

Jag jobbar vidare med listan då, eftersom
du tydligen fortfarande inte fattat, men
kom inte och gnäll om att jag svartmålar
henne när jag postar den.

Hon verkar ju tyvärr inte ha varit så
lycklig trots alla beundrare. Jag tror att hon
hade varit lyckligare om hon istället hade
förstått att hon var älskad av Gud och att
det var nog. Att ingen man kunde ge henne
det hon sökte och behövde. Det är så
tragiskt att en 45-årig kvinna år 2018
trodde att hon behövde en man för att vara
lycklig.
Ja du får väl fortsätta att tolka men skriv då att det är din tolkning!

Glöm inte att ta med Aktbil när du får fram antalet män som LW har haft en sexrelation med (så det inte är din tolkning).
Citera
2020-03-28, 08:17
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kusinvitamin65
Analysen var inte klar.

157B/231
Topsning av handfat och dess vattenlås, samt duschens avlopp/brunn gjordes 16/5 då förprövning på plats med blodförprövningsmedel gav positiv reagens för humant blod.
Dessa skickades till NFC.

160/10
Sakkunnigutlåtandet från NFC är daterat 5 oktober 2018

Tack!
Då blev det klarare!
Citera
2020-03-28, 08:19
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ja du får väl fortsätta att tolka men skriv då att det är din tolkning!

Glöm inte att ta med Aktbil när du får fram antalet män som LW har haft en sexrelation med (så det inte är din tolkning).

Du ska få aktbilaga och sidnummer.

Under tiden kanske du kan göra en lista
på dem LW tackat nej till när de velat ha
sex med henne?

Jag kan ge dig den enda jag känner till:
Pet*er Jakob*sson, Lag Amie.
Citera
2020-03-28, 08:27
Medlem
pittsmurfen2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Är inte tanken den att han hade tänkt slå ihjäl henne? Därför vallade han ut henne i skogen mot Vivalla. Genom att först larma polisen om en grupp skumma orcher skulle de först komma att rikta sina blickar mot Mordor. Utredningen skulle nog, efter en titt i kristallkulan, zooma in honom ändå, men nu i en miljö av rimligt tvivel. En djävulsk plan men en trovärdig teori.

Nej, de har inte kunnat beslå honom med någon lögn, vare sig vid Orch-incidenten eller under mordnatten. I övrigt ljuger han uppenbarligen ganska friskt, men just de två nätterna är undantag för då håller han sig till planen.
Så han ljög inte om sina personuppgifter eller vad han sysslade med? Han nämnde ju inte Lena då t.ex, ville inte att de skulle säkra henne?
Citat:
Ursprungligen postat av vitaankan

De växte ifrån varandra och LW blev förälskad i någon annan. Hon valde däremot att inte springa iväg på nattliga äventyr med denne förälskelse innan separationen. Och det försöker du vända mot LW din lilla snorloska! Hur tänker du om SDs agerande? Han säger ju själv att han älskar LW, men hur agerade SD i det läget? Körde han med öppna kort och lämnade HD för sin förälskelse? Nej, du vet precis hur han agerade och valde att göra. Du är skadad. Du är sjuk. Sök hjälp.

Drogar ner sin fru för att kunna smita ut och nuppa såfort han kan! Det nämner du aldrig. Hur en människa kan ha sådan skev dubbelmoral går över mitt förstånd. Är du en fungerande Människa i övrigt skrämmer du skiten ur mig. Likt SD.

Vad driver dig?
Tror de skriver sånt där för att provocera fram reaktioner likt din, som de sen anmäler ögonaböj, så att man får varningar/blir avstängd. De är väldigt ensamma och misslyckade människor, det lovar jag dig.
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Hur var det, blev MH av med sin pastorstjänst?
Var det hon som skrev den där sinnessjuka bloggen man tyvärr bara hört om? Vad hände där egentligen?
Citat:
Ursprungligen postat av Beh.ass.
@Glorius: (seriös fråga). Hur ställer du dig till att både JG och SD i poliskontakt/förhör riktat misstankar mot HD?
Delar du med uppfattningen att HD har motiv?
För mig och de jag diskuterar detta IRL med så är det ju en rejäl motivbild som man inte behöver gå till ytterligheter för att knåpa ihop. Likaså HD:s skrala svar under förhören förstärker, enligt min tolkning, att HD är inblandad.
I mina ögon är detta ett solklart tecken på att SD och JG har ett homosexuellt förhållande, något de endast kan leva ut om LW är död och HD sitter i finkan..?
Citat:
SD tackade aldrig ja till inbjudan.

Jag vet att jag inte ljuger. Jag behöver inte
bevisa någonting för dig.
Citat:

Lolz..
Senast redigerad av pittsmurfen2000 2020-03-28 kl. 08:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in