2020-03-27, 08:46
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peppe73
Finns färdiga sådana att köpa och jag och tjejen besökte ett par som hade en sådan.
Kan säga att det var sjukt oerotiskt att ha en stor jävla maskin i sängen. Dessutom extremt svårt att få dildon att träffa rätt + att det tydligen inte var alls lika skönt som den riktiga varan.

Kort sagt, inget jag skulle lägga vare sig pengar eller tid på.

man brukar väl inte ha den i sängen heller, utan kanske nedanför soffan så maskinen står stabilt och tjejen står bekvämt. Sen får man ju köra in dildon i fittan innan man startar så det inte blir något prickskytte givetvis.
Citera
2020-03-27, 09:31
Medlem
Har själv vart inne på att skaffa en. Men det är rätt dyra grejer. Mest trevligt för att fylla tjejens andra ingång vägg i väggmed kuken så att säga. Men även hett att se tjejen värma upp sig före, med en sådsn. Där hon kan styra takten själv.
Dildos att montera på tigersågen har jag vart nära på att beställa. Men då är det ju den eller kuken som gäller. Tricksigt med bägge samtidigt tyvärr.
Citera
2020-03-28, 02:58
Medlem
Köp en sybian istället.
Det är något som får tjejerna att komma vill jag lova...
Dom brukar vara helt slut när dom kliver av.
Citera
2020-03-28, 03:28
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Köp en sybian istället.

De funkar ju bara för en ställning.

Citat:
Det är något som får tjejerna att komma vill jag lova...

and where the Male have No position at all.

Citat:
Dom brukar vara helt slut när dom kliver av

och där mannen haft noll medverkan över huvud taget.
Jag tror inte riktigt att det är Det som TS eftersöker.
Citera
2020-03-28, 03:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Strychno
Montera en dildo på en tigersåg.

Nej, man måste vara försiktig med snippan, en tigersåg varvar alldeles för mycket för en regular vagina.
Citera
2020-03-28, 03:53
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LE37
Nej, man måste vara försiktig med snippan, en tigersåg varvar alldeles för mycket för en regular vagina.

Indeed. Maskinen man anskaffar bör vara anpassad för knull. Horribla skador blir annars resultatet.
Citera
2020-03-31, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Indeed. Maskinen man anskaffar bör vara anpassad för knull. Horribla skador blir annars resultatet.
Dom tigersågar jag använt är stegade i varvtal. Så man får självklart ha fingertoppskänsla när man kör tigersågen. Så det går utmärkt att börja med mjuk fart och sedan stegra.
Citera
2020-04-01, 17:40
Medlem
Chronophobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurtkuken
Är det någon som gjort en egen knullmaskin med en dildo, så man kan knulla tjejen ordentligt?

Ja, jag har. Den är dock mest att betrakta som en prototyp. Den ser för jävlig ut men fungerar bra bortsett från att den låter väldigt mycket. Testad på 2 olika damer med intresse för detta. Resultatet var väldigt bra

Ser att flera nämner tigersåg. Enligt mig så har de flera nackdelar. Den första och största är slaglängden, är kanske 2-3cm vilket inte påminner så mycket om the real thing. Sen är de svåra att reglera i rimliga hastigheter. De är dessutom handhållna, vilket gör att en stor del av nöjet försvinner.

Det finns för övrigt massor med byggbeskrivningar och sådant ute på nätet.
Citera
2020-04-02, 17:37
Medlem
Spännande!!

Jag har ju som sagt beställt en från Ali, testat den några gånger på tjejen, hon gillar den som fan.
Dock är det lite rackligt att få till den, måste försöka bygga nånting så man kan förankra den när man kör, nu måste jag hålla i maskinen vilket innebär att jag inte kan vara med på riktigt.
Citera
2020-04-12, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Dom tigersågar jag använt är stegade i varvtal. Så man får självklart ha fingertoppskänsla när man kör tigersågen. Så det går utmärkt att börja med mjuk fart och sedan stegra.
Tigersåg funkar utmärkt. Ställning byggs enkelt med AL profiler som används för maskinbyggnad/prototypframtagning. Allt monteras på en plyfaskiva så att hon eller han ligger på skivan och på så sätt blir allt stabilt och bra.
Citera
2020-04-12, 21:48
Medlem
Chronophobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskpar
Tigersåg funkar utmärkt. Ställning byggs enkelt med AL profiler som används för maskinbyggnad/prototypframtagning. Allt monteras på en plyfaskiva så att hon eller han ligger på skivan och på så sätt blir allt stabilt och bra.

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så tyckte jag tigersågen hade så kort slag, men det kanske finns bättre varianter än just den jag kollat. Jag byggde helt eget med lite inspiration från andra hemmabyggen på nätet samt lite egna lösningar. Den funkar väldigt bra enligt testpiloterna Om intresse finns ska jag försöka få upp nån liten film på nåt ställe man kan behålla anonymiteten på.
Citera
2020-04-12, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chronophob
Som jag skrev i ett tidigare inlägg så tyckte jag tigersågen hade så kort slag, men det kanske finns bättre varianter än just den jag kollat. Jag byggde helt eget med lite inspiration från andra hemmabyggen på nätet samt lite egna lösningar. Den funkar väldigt bra enligt testpiloterna Om intresse finns ska jag försöka få upp nån liten film på nåt ställe man kan behålla anonymiteten på.

Det finns varianter på tigersågarna men inget är ju bättre än att det kan bli ännu bättre. En med riktigt långa slag hade varit nice. Hade varit kul att se ditt bygge.

T o E
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in