2020-02-27, 13:17
Medlem
Är det någon som gjort en egen knullmaskin med en dildo, så man kan knulla tjejen ordentligt?
Citera
2020-02-27, 13:20
Medlem
Strychnos avatar
Montera en dildo på en tigersåg.
Citera
2020-02-27, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strychno
Montera en dildo på en tigersåg.

Bra tanke, men skulle vilja ha något mer handsfree
Citera
2020-02-27, 14:58
Medlem
holmiums avatar
Du kanske kan hitta gamla ritningar.
Tyskarna hade väl både knull- och runkmaskiner i koncentrationslägren för att förinta judar.
Citera
2020-02-27, 21:00
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Du kanske kan hitta gamla ritningar.
Tyskarna hade väl både knull- och runkmaskiner i koncentrationslägren för att förinta judar.
Nej det hade de inte.

TS, det du beskriver är bara en manlig fantasi, tala med kvinnan istället, vad hon vill ha!
Citera
2020-02-28, 08:16
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurtkuken
Är det någon som gjort en egen knullmaskin med en dildo, så man kan knulla tjejen ordentligt?

Varför ska man göra den själv? Finns väl på Amazon. Ska den vara billig så köp från de auktioner som säljer ut Amazons returnerade produkter. Har två stycken hemma, om jag räknar in Den Sure.
Citera
2020-02-28, 08:19
Medlem
Det skapades något som hette Accu-Jack för många år sedan - både för män o kvinnor
beroende på tillsats.

Vet inte hur det ser ut idag - men den visades på en film om bizarra saker i USA
där man visade en avrättning o en som tatuerade schnabeln
Citera
2020-03-01, 14:34
Medlem
Korta-kjolars avatar
Citat:

Vad är din tanke med en sådan maskin?
Är det för din glädje eller för din tjejs njutning?

Om det är för tjejens njutning så föreslår jag att du istället investerar i någon form av vibrerande tingest som är framtaget för just det ändamålet
Citera
2020-03-01, 18:39
Medlem
Tanken är ju att vi ska kunna använda den tillsammans, köra DP osv...har beställt från Ali så nu är det bara vänta.

Vibratorer och annat finns redan i mängder
Citera
2020-03-26, 13:38
Medlem
Citat:
Tanken är ju att vi ska kunna använda den tillsammans, köra DP osv...har beställt från Ali så nu är det bara vänta.

Vibratorer och annat finns redan i mängder
Ser med spänning fram emot att få ta del av recensionen
Citera
2020-03-26, 21:48
Medlem
Hmm...har inte hårdkört den ännu, testat 2 ggr på tjejen. Känns lite racklig och svår att få den att låsa i rätt läge...kanske väntat med kina prylar. Men ska bygga en stabilare anordning så blir det nog bra.

Provat lite olika ställningar, drömmen är att maskinen knullar henne i röven samtidigt som hon rider mig
Citera
2020-03-27, 02:18
Medlem
Finns färdiga sådana att köpa och jag och tjejen besökte ett par som hade en sådan.
Kan säga att det var sjukt oerotiskt att ha en stor jävla maskin i sängen. Dessutom extremt svårt att få dildon att träffa rätt + att det tydligen inte var alls lika skönt som den riktiga varan.

Kort sagt, inget jag skulle lägga vare sig pengar eller tid på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in