2020-03-27, 11:25
Medlem
Liebesraums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Tycker inte lite bilder på nätet är så farligt, dessutom får man skylla sig själv när man skickar runt sånt. Att det är ett "brott" är rätt tramsigt från första början.

Exakt. Skicka ut nakenbilder på sig själv och sedan låtsas spela pryd när det dyker upp på internet.
Peka på någon annans bristande moral så fort din egen bristande moral blir offentlig.

Sluta spela offer och vara en gnällig liten bitch! Du ville ha uppmärksamhet, här har du den.

Hyckleriet vet inga gränser.
Citera
2020-03-27, 11:35
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
1. Nej när man klickar på länken till hans FB här ovan så får man upp "länken/sidan finns inte".
2. Nej. Tittar du på Google Maps så går adressen, där polishuset är. På andra sidan gatan är det jämna nummer. Han bor på ett ojämnt.
3. Är det att vara pervers om man gillar att fota lite? I så fall är det många som är perversa.

Om du hade tänkt ett varv till kunde du ha knappat in polishuset Åsele på Google och funnit att det ligger på
Lillgatan 6 och att Miffot Wikl*nd bor på Lillgatan 11..
6 och 11..är inte samma nummer..

Har inga problem att komma in på Facebook länken..
Citera
2020-03-27, 15:13
Medlem
handkrems avatar
Läser man instagram, facebook och googles avtal som man godkänner när man blir medlem står det klart och tydligt att när du lägger upp/skickar eller delar en bild så blir de automatiskt ägare till bilden. Om man nu har godkänt detta och sedan skickar bilder på sin vagina eller vad det nu är dessa människor gillar att visa upp så är inte bilden längre din. Det framgår väldigt tydligt. Vill du ha dina bilder för dig själv gör du bäst i att inte använda internet till att dela dessa.

I dessa fall är det inte de stora sociala plattformarna som spridit bilderna, det är folk som man frivilligt skickat bilderna till som sedan spridit dessa vidare. Jag var tvungen att besöka rummen för att se vad allt detta handlar om. Vad min syn fick beskåda var kvinnor och män som frivilligt ligger och separerar blygdläppar, penetrerar sig själv med grönsaker, separerar anus, suger kuk osv osv samtidigt som de ler och fotar detta. Dessa människor har även ett eget ansvar.

MrKuk är inte ensam skyldig till detta då det är fler än han som spridit bilder på dessa sidor. Jag tycker det är löjligt att skicka runt nakenbilder på detta ansvarslösa vis för lite uppmärksamhet och när du sedan får överflöd av just den uppmärksamheten ångrar man sig. Sluta fota dig själv naken och ladda upp detta till nätet om du inte vill bli sedd. Enkelt.
Citera
2020-03-27, 16:39
Medlem
kukflashs avatar
Hade Mr.kuk varit lite smart så skulle han göra ett konto här på flashback och anmält tråden för 1.06...
Citera
2020-03-27, 17:55
Medlem
subjectcloseds avatar
Så då dröjer nästa Darkside volafile ett tag?
Citera
2020-03-27, 21:28
Medlem
Skidlifts avatar
"your name is kuk Mr Kuk"

https://youtu.be/QU222_nmE0w
Citera
2020-03-27, 23:40
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Hade Mr.kuk varit lite smart så skulle han göra ett konto här på flashback och anmält tråden för 1.06...
Det fungerar inte så. Men hade han varit tillräckligt dum hade han försökt, vilket kanske varit underhållande för någon.

Hur tänkte du dig det hela? "Hej, det här är mister Kuk, den här tråden förbinder mitt nick med min person."

Självoutning räknas inte.
Citera
2020-03-27, 23:44
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Det fungerar inte så. Men hade han varit tillräckligt dum hade han försökt, vilket kanske varit underhållande för någon.

Hur tänkte du dig det hela? "Hej, det här är mister Kuk, den här tråden förbinder mitt nick med min person."

Självoutning räknas inte.
"1.06. Användarnas anonymitet
Att på forumet (via inlägg eller i PM) eftersöka, posta, eller hota att posta, personuppgifter eller annan information som kan avslöja en annan användares identitet är förbjudet, med undantag för sådana uppgifter som användaren själv publicerat i forumet. Att sammankoppla användares alternativa konton eller konton på andra forum eller webbplatser är förbjudet."
Citera
2020-03-27, 23:53
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
"1.06. Användarnas anonymitet
Att på forumet (via inlägg eller i PM) eftersöka, posta, eller hota att posta, personuppgifter eller annan information som kan avslöja en annan användares identitet är förbjudet, med undantag för sådana uppgifter som användaren själv publicerat i forumet. Att sammankoppla användares alternativa konton eller konton på andra forum eller webbplatser är förbjudet."
Skulle det där motsäga vad jag sade när jag läste lagen för dig alldeles nyss?

Det du tror förutsätter att Kuk först uppträder på ett sätt som avslöjar honom som just Kuk, men utan att erkänna det rakt ut. Sedan att någon säger "Du är Mr Kuk!".

Då är det klanten som pekar ut Kuk som just Kuk som varnas. Det drabbar inte tråden.
Citera
2020-03-28, 00:21
Medlem
Citat:

Skulle han nu göra det så kommer jag att göra nya tråd tro mig.. Den där valen förtjänar att hängas ut
Citera
2020-03-28, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Redan i trådens första sida så skyller man på offren och att allt är deras fel. Ingenting om Mrkuk. Flashback i ett nötskal.

Men endå, lite ogenomtänkt att skicka runt nakenbilder...
Citera
2020-03-28, 06:03
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hi.N
Det är en vuxen jättepojke (du kan se hans bilringar på en bild i artikeln). Det verkar även som att han har en egen bostad eller ett samboförhållande.

Är du & MrKuk muslimer eller hur är det tjejens fel?

Skickar man en bild via internet så kommer den att tillhöra alla. Såvida den inte är krypterad.
Exakt samma sak som ett e-post meddelande. Som att skicka ett vykort med posten. Krypterar du så blir det som ett brev i ett kuvert.

Detta vet minsta lilla småunge och har varit känt sedan internet startade upp på 90-talet
Om tjejen skickat bilder så får hon inse att de är offentliga.

Har bilderna stulite hemma hos henne så är läget ett annat. Men har hon skickat bilder via internet till någon kille så är det naturligtvis hennes eget fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in