Citat:
Ursprungligen postat av
carlsupreme
Vänstern har onekligen en fäbless för att slänga sig med begreppet "incel" och sätta den stämpeln på meningsmotståndare, för att de är "jättearga" eller liknande. Jag ser inte högerorienterade människor göra detta överhuvudtaget. U Do The Math.
Det logiska svaret är väl att de högerorienterade faktiskt är incels. Men jag ska vara ärlig och säga att jag inte ser vänsterfolk som kallar icke-incels för incels för att förminska dem heller.
Citat:
Ursprungligen postat av
carlsupreme
Hur menar du att jag ska kunna ta dig på allvar när du skriver att samtliga SD-sympatisörer, som är ensamstående, är incels? Det är tyvärr omöjligt att ta dig på allvar när du hallucinerar fram sådana fantasifoster.
Nu var det ju inte det jag skrev, du har t.o.m. citerat det två gånger, men du har inte förstått det du läst tydligen. Läs igen och se om du kan hitta felet.
Citat:
Ursprungligen postat av
carlsupreme
Du satte ribban för denna diskussion.
Nej, det gjorde du genom att dra in politik helt ovidkommande i diskussionen, mannen är ett svin, men du kände att du var tvungen att kräkas lite på "vänstern" för att han minsann ogillar SD. Jag svarade, lite elakt, med samma mynt, men det var du som satte nivån från början.