2019-07-25, 23:17
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Så varför började du yra om Hitler, nordisk mytologi och "feta och mesiga" män då? Jo, för att du är en halvdement kärring som förstör varenda tråd du skriver i genom att sprida desinformation.

Jag svarade varför vissa svenska män hellre skulle vilja vara med en arabisk tjej framför en svensk, och det är för att den arabiska tjejen kommer vara mer kvinnlig och ha sunda värderingar jämfört med den svenska tjejen (generellt). Men du verkar som sagt senil eller något så du förstår ju ingenting, trots din höga ålder.

Hon kan väl hitta svenska killar överallt, vi är ju trots allt fortfarande i majoritet i Sverige. Det är populärt med dejtingsidor nu för tiden, hon kan väl testa där eller spana in någon på gymmet.

Vad gör du själv med ditt problem?
Citera
2019-07-26, 20:37
Medlem
Vilken rolig tråd😂 sååååå mycket fördomar o förutfattade meningar🙈
"Långa o blonda svenska killar är så snygga"
Vad hette det sa du? Finns de ens kvar😮 Ser dem alltför sällan😔
"Jag visade intresse för en svensk kille en gång men det blev inte som jag tänkt"
Hmmm, han kanske bara inte var intresserad?! Alla bögar gillar inte alla killar, alla lesbos gillar inte alla tjejer, alla hetero gillar inte alla tjejer/killar osv.
Det finns smarta tjejer, det finns IQ-befriade tjejer....vissa svenska tjejer är konservativa, andra inte osv. Precis som killar är olika!
Vakna upp gott folk, vi är personer m olika personligheter o olika smak just sayin...
Lycka till tjejen, som studerande o singel borde du ha många lukrativa kontaktytor 💪
Citera
2019-10-18, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SU111
Tack för tipset jag ska testa, gotta grow some balls
Hur har det gått ts?
Citera
2019-10-18, 06:10
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Jag är en arab tjej som är intresserad av blonda snygga svenska killar, jag har varit i förhållande med killar med olika bakgrund och de funkar i princip på samma sätt. De kan man lätt få då de är inte blyga och brukar alltid ta initiativet men med svenska killar är det annorlunda, jag har svårt att läsa av de. Man vet inte ens om de är intresserade av en eller inte.
Är svenska killar ens intresserade av arab tjejer och kan tänka sig ha något seriös med??

Jag vill gärna träffa en svensk kille och lära känna osv men hur? jag fester aldrig samt jag tycker inte att krogen är för något seriöst då alla är ute efter ONS, tinder är rätt så tråkig och samma där det finns inga seriösa män. Vart ska man hitta då? skolan hjälper inte då det är nästan bara tjejer i min klass. Jag har inga problem med att ta initiativet men ni känns för försiktiga och obekväma med människor ni inte känner.
Tycker ni att det är skumt om en tjej försöker prata med er på bussen eller på gymmet eller kanske skriver till er på Facebook?
Det är liksom svårt att komma i kontakt med någon IRL utan att man anses vara konstig eller har psykiska problem, jag gillar inte nätdejting då det känns falskt och krystat därför vill helst träffa någon där ute. Så vad har ni för förslag för att träffa en seriös svensk kille, vart finns ni ?
Jag är svensk. Men vad ska jag med dig till?
Citera
2019-10-18, 17:57
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Och sen satte jag kaffet i halsen du verkar på fullaste allvar tro att Svenskar endast är blonda?
Det gör hon inte, hon skrev att hon intresserar sig för blonda, svenska killar.
Citera
2019-10-19, 01:41
Medlem
Citat:
Jag är en arab tjej som är intresserad av blonda snygga svenska killar, jag har varit i förhållande med killar med olika bakgrund och de funkar i princip på samma sätt. De kan man lätt få då de är inte blyga och brukar alltid ta initiativet men med svenska killar är det annorlunda, jag har svårt att läsa av de. Man vet inte ens om de är intresserade av en eller inte.
Är svenska killar ens intresserade av arab tjejer och kan tänka sig ha något seriös med??

Jag vill gärna träffa en svensk kille och lära känna osv men hur? jag fester aldrig samt jag tycker inte att krogen är för något seriöst då alla är ute efter ONS, tinder är rätt så tråkig och samma där det finns inga seriösa män. Vart ska man hitta då? skolan hjälper inte då det är nästan bara tjejer i min klass. Jag har inga problem med att ta initiativet men ni känns för försiktiga och obekväma med människor ni inte känner.
Tycker ni att det är skumt om en tjej försöker prata med er på bussen eller på gymmet eller kanske skriver till er på Facebook?
Det är liksom svårt att komma i kontakt med någon IRL utan att man anses vara konstig eller har psykiska problem, jag gillar inte nätdejting då det känns falskt och krystat därför vill helst träffa någon där ute. Så vad har ni för förslag för att träffa en seriös svensk kille, vart finns ni ?
skulle va grymt inte våga ligga på 12 år strongt va
Citera
2019-10-19, 01:50
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Vilket land kommer du från?

Citat:
Jag vill gärna träffa en svensk kille och lära känna osv men hur? jag fester aldrig samt jag tycker inte att krogen är för något seriöst då alla är ute efter ONS

Nu stoppar vi bandet innan det trasslar till sig helt och hållet. Vad är det som säger att ett ONS inte kan vara början på något väldigt seriöst? Du tycks utgå ifrån att ett ONS måste sluta vid just ett ONS, samtidigt kan man fråga sig om du har någon sorts medial gåva där du kan scanna killarnas hjärnor för att på så sätt se att dom bara vill tömma och glömma?
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2019-10-19 kl. 01:53.
Citera
2020-03-03, 07:52
Medlem
Citat:
Vi kan säga att intresset för svenska killar kom upp på senaste tiden och då var det försent då jag läser sista året nu
Så intresset har vuxit fram under senare tid? Hur Kommer det sig att du faller specifikt för blonda killar?
Citera
2020-03-03, 14:20
Medlem
Autumnals avatar
Citat:
Så vad har ni för förslag för att träffa en seriös svensk kille, vart finns ni ?

Oftast är det svenska killar som inte fattar var dom hittar oss blattelinor, men det här var ju lite annorlunda Beror väl kanske på vilken typ av kille du gillar. Du kanske inte ska gå till lokala krogen för att hitta din framtida fästman... brukar själv rekommendera bibblan eller att gå fram och prata med någon kille på kanske en konsert eller ett idrottsevenemang. Om du själv tränar någon idrott(jag tränar kampsport) så är det toppen att börja en konversation där
Citera
2020-03-27, 21:09
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:

Ja, jag finnes väl i Borås haha.. Nä men på riktigt,personligen håller jag med dig om krogen och nätdejting. Kan förstås bara tala för mig själv men jag är inte obekväm med folk jag inte känner av båda könen så länge personen verkar vettig då. (endast intresserad av vänskap med män dock )Skulle inte tycka det vore minsta creepy eller psyksjukt om en tjej tilltalar mig när jag är ute med hunden , står och väntar nånstans eller i mataffären osv. Är rätt bra på att känna av psykovibbar så!Arabiska tjejer är klart intressanta, men helst ingen religion inblandad, vare sig islam el kristendom Men visst finns det många svenskar som inte är attraherade av säg mellanösterntjejer. De flesta av mina manliga vänner tyvärr. Endel tycker även att gbalkantjejjer ser för "blattiga" ut.Men vi finns absolut, jag känner någon enstaka annan med. Fast kanske inte så många arabtjejjer är attraherade av svenska killar så det kanske går på ett ut Många MENA-män gillar ju blonda tjejer vilket jag personligen aldrig varit attraherad av, däremot har jag gillat MENA-tjejjer sedan mellanstadiet. Önskar dig lycka till hursomhelst!
Senast redigerad av volvo 240 2020-03-27 kl. 21:21.
Citera
2020-03-27, 22:06
Medlem
stahlhelm1916s avatar
herregud.

du får väl bjuda ut dig? använd urringat (om du är snygg)
och visa intresse så får du nästan vilken man som helst

Citera
2020-03-27, 22:26
Medlem
EnokThuttifems avatar
Nu är jag varken blond eller hårfager längre. Jag hade mörkbrunt hår när jag var ung. Det var ett tag sen. *ASG*

Anyway. Jag var ute på pub med några tjejbekanta och vi hade det jättetrevligt. Då kommer ett arabiskt par och sätter sig med oss. Det visar sig att de är på "dejt" och bor på olika orter. Han hade bokat hotellrum mm. Jag hade varit i baren och beställt, så jag hade ingen aning om att de INTE var ett par. Kommer till bordet och vi pratar på. Plötsligt börjar denna väldigt vackra kvinna att kommentera mig. Hur manlig och kraftfull jag var. Att hon gillade mina smilgroparna osv. Mitt framför sin dejt. Jag fattar inget och tror hon driver med mig eller att hon försöker göra sin kille svartsjuk..... Försöker hantera situationen och sen drog ju vi vidare på kvällen. Min tjejvän förklarar att jag borde lämnat mobilnummer till tjejen för hon var INTRESSERAD!!

Fan så dum jag kände mig efteråt. Och jag är 51år gammal.
Det var rätt mycket folk och hög volym den kvällen, men det var länge sen jag lämnade ut mitt mobilnummer.....

Mitt tips: I affären. Fråga!! Finns inga dumma frågor. På gymmet: Hur funkar den här maskinen? Hej jag får inte appen att fungera?

Jag drog en i affären: Jaså har du tagit allt toapapper!! till random tjej (Vi var båda vid de tomma toahyllorna)
Inget napp men vi båda garvade...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in