2019-07-15, 10:49
Medlem
Jag är en arab tjej som är intresserad av blonda snygga svenska killar, jag har varit i förhållande med killar med olika bakgrund och de funkar i princip på samma sätt. De kan man lätt få då de är inte blyga och brukar alltid ta initiativet men med svenska killar är det annorlunda, jag har svårt att läsa av de. Man vet inte ens om de är intresserade av en eller inte.
Är svenska killar ens intresserade av arab tjejer och kan tänka sig ha något seriös med??

Jag vill gärna träffa en svensk kille och lära känna osv men hur? jag fester aldrig samt jag tycker inte att krogen är för något seriöst då alla är ute efter ONS, tinder är rätt så tråkig och samma där det finns inga seriösa män. Vart ska man hitta då? skolan hjälper inte då det är nästan bara tjejer i min klass. Jag har inga problem med att ta initiativet men ni känns för försiktiga och obekväma med människor ni inte känner.
Tycker ni att det är skumt om en tjej försöker prata med er på bussen eller på gymmet eller kanske skriver till er på Facebook?
Det är liksom svårt att komma i kontakt med någon IRL utan att man anses vara konstig eller har psykiska problem, jag gillar inte nätdejting då det känns falskt och krystat därför vill helst träffa någon där ute. Så vad har ni för förslag för att träffa en seriös svensk kille, vart finns ni ?
Citera
2019-07-15, 10:52
Medlem
Jag heter Regiss avatar
Bär du slöja?....har du burka då? 😃
Citera
2019-07-15, 10:53
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Det kan ju vara så att de inte vill 35 släktingar efter sig som kräver att man konverterar till islam eller helt enkelt slå ihjäl en för att man inte är av rätt ras
Citera
2019-07-15, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SU111
Jag är en arab tjej som är intresserad av blonda snygga svenska killar, jag har varit i förhållande med killar med olika bakgrund och de funkar i princip på samma sätt. De kan man lätt få då de är inte blyga och brukar alltid ta initiativet men med svenska killar är det annorlunda, jag har svårt att läsa av de. Man vet inte ens om de är intresserade av en eller inte.
Är svenska killar ens intresserade av arab tjejer och kan tänka sig ha något seriös med??

Jag vill gärna träffa en svensk kille och lära känna osv men hur? jag fester aldrig samt jag tycker inte att krogen är för något seriöst då alla är ute efter ONS, tinder är rätt så tråkig och samma där det finns inga seriösa män. Vart ska man hitta då? skolan hjälper inte då det är nästan bara tjejer i min klass. Jag har inga problem med att ta initiativet men ni känns för försiktiga och obekväma med människor ni inte känner.
Tycker ni att det är skumt om en tjej försöker prata med er på bussen eller på gymmet eller kanske skriver till er på Facebook?
Det är liksom svårt att komma i kontakt med någon IRL utan att man anses vara konstig eller har psykiska problem, jag gillar inte nätdejting då det känns falskt och krystat därför vill helst träffa någon där ute. Så vad har ni för förslag för att träffa en seriös svensk kille, vart finns ni ?
Svenska singelkillar finns överallt, mer än vad det finns singeltjejer då det är ett mansöverskott i Sverige pga mycket manlig invandring. Så det bör inte vara några problem för dig.

Personligen skulle jag uppskatta om en tjej tog initiativet för en gång skull...
Citera
2019-07-15, 10:56
Medlem
Fettsugnings avatar
Svenska män kan inte alla dras över en kam. Vi är ganska olika. Men, som du är inne på så är de flesta försiktiga när det gäller att närma sig kvinnor. Vi är uppväxta i ett land där en massa svagbegåvade s k feminister har fått sätta agendan för manlig och kvinnlig interaktion. Detta har lett till att många svenska män håller sig på sin kant.

Med detta sagt vill jag uppmuntra dig till att själv ta lite initiativ, eftersom feminismen har gjort svenska män lite handlingsförlamade.

Gymmet är väl ett utmärkt ställe att ta kontakt. Be om hjälp med någon övning t ex. När en svensk man väl släpper in dig är han det bästa du kan få. Med reservation för diverse psykfall.
Citera
2019-07-15, 10:57
Avslutad
Citat:
Vart hittar man svenska killar ?!!
I Asien, sydöstra för att vara mer exakt.
Citera
2019-07-15, 10:58
Medlem
WalterPinkmanBitchs avatar
Tror nog att du kan lyckas ganska bra på gymmet till exempel, men du måste våga ta intiativ att prata med personer. Tror att många killar är mer försiktiga med att visa intresse för en arabisk tjej, just för att arabiska tjejer brukar ha attityd och sen är det också problemet med en eventuell familj som gör att killar är försiktiga.
Citera
2019-07-15, 11:01
Medlem
Jormapormas avatar
Nu är jag tjej men jag tror visst svenska killar är intresserade av arabiska tjejer men är lite rädda för att ta kontakt. Svenska killar är blygaree, ställ frågor och visa att du är intresserad så borde saken vara löst. Sen så verkar du vara en utåtgående tjej och det är alltid ett vinnande koncept. Utnyttja det och ta chansen och flörta lite med ja "killen på bussen", så länge man är trevlig och glad så sprider man ju positiv energi oavsett hur det går och vad är det värsta som kan hända? Gymmet känns ju som ett bra ställe att ragga på. Om du vill hitta en seriös svensk kille så är nog dejtingsajterna bäst men kanske inte tinder. Ta jägarexamen kan vara bra :P
Citera
2019-07-15, 11:01
Medlem
Klart det finns seriösa män på tinder, men dessa ser såklart inte ut som modeller.
Citera
2019-07-15, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag heter Regis
Bär du slöja?....har du burka då? 😃

Nää är inte religiös överhuvudtaget
Citera
2019-07-15, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
Det kan ju vara så att de inte vill 35 släktingar efter sig som kräver att man konverterar till islam eller helt enkelt slå ihjäl en för att man inte är av rätt ras

Tror ni såhär frf när det är 2019?
Citera
2019-07-15, 11:09
Medlem
Casual-Cultures avatar
Du är ju skön.
Det är klart svenska män är intresserade av arab tjejer, Men svenska män vet även att arab tjejer oftast håller säg till sina egna män (för att ni är så hjärntvättade) Så dom lägger aldrig någon energi på att ens försöka med er.

Och sen satte jag kaffet i halsen du verkar på fullaste allvar tro att Svenskar endast är blonda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in