2020-03-27, 22:01
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Håller helt med! Igår låg Lennie och låtsades sova när det var skitsnack. Sekunderna efter det slutade var han uppe och skuttade. Han borde sätta ner foten!
Sätta ner foten och höja rösten. Han är närmare 40 och borde lärt sig såpass mycket att man inte kan låta sånt beteende glida undan hur mycket som helst
2020-03-27, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag hade tyvärr en förmåga att skrämma bort även dem. Kunde få med mig dem ända hem, men så fort jag tog fram brännjärnen, straponsen, kedjorna och lavemangkannan kom de plötsligt på att de hade glömt något på krogen eller liknande lama ursäkter.
Jäkla morsgrisar!
Haha, du kan inte ha det lätt! Jag brukar ju invagga dem i en falsk trygghet innan jag tar fram arsenalen av riktigt snuskigt sex.

Tror vi att Amilia fått ligga någonsin? Mer än med sina dildosar?
2020-03-27, 22:02
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Neeej, jag vet. Kan väl försöka formulera om den lite "snällare" typ, men då lär han väl inte förstå vad som menas haha.
Han är lite gulligt puckad ibland. Han får som en tom blick, öppen mun och ett litet leende med några synliga tänder. Hata mig inte, du vet att det är sant!
2020-03-27, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag blir verkligen ledsen över det! Frida är rakt igenom snäll och vill verkligen alla väl. Det märktes med hela rosgrejfn hon hittade på. Men så fort Amilia, Viccan och Mergim är ensamma pratar de så mycket skit om henne. ”Ok” om man pratar skit om de på andra sidan, om någon gjort något mm. Men här är det bara skitsnack om Fridas personlighet och rena hån mot henne.

Är det ett försvar att hon är sig själv. Hennes personlighet är ju hemsk
2020-03-27, 22:04
Medlem
5596s avatar
Kvinnomisshandlaren Martin ser riktigt farlig nu när Frida inte följer hans instruktioner. Hade han varit på utsidan hade han gett henne en smäll.
Medlem
Julia vill ha judekuk inatt, men juden sa att det inte går lol
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andromeda12
Är det ett försvar att hon är sig själv. Hennes personlighet är ju hemsk
Driver du? Skulle Frida vara hemsk?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Mig med. Jag sitter här och är orimligt jävla irriterad just nu. Victoria tycker att hon tar saker face to face med folk för att hon hugger på dem, men det är ju absolut inte samma sak. Exakt, bara låt henne vara. Låt henne leva sitt liv och så fortsätter du leva ditt.

Jag förstår helt ärligt inte hur de inte kan skämmas över sig själva? Känner de aldrig att "oj, nu har vi hånat henne i flera timmar, det kanske inte är så snällt"? Eller tycker de verkligen att allt de gör är okej?
Hon kommer ju bara med sura och syrliga kommentarer. Sedan pratar skit bakom ryggen. När Jassa sa vad hon tyckte när de var ute och rökte sa hon ju bara ”precis så känner jag”. Tror inte ett dugg på att det var så hon tyckte.
2020-03-27, 22:05
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Kvinnomisshandlaren Martin ser riktigt farlig nu när Frida inte följer hans instruktioner. Hade han varit på utsidan hade han gett henne en smäll.

Kör han den här grejen med Frida för att göra bort henne? Han kan väl visa i luften själv då.
2020-03-27, 22:06
Medlem
askungens avatar
De andra är ute o röker eller?
Så trist att vi inte kan ha en cam att välja mellan alla rum, inkl utegården!
2020-03-27, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Kan inte kolla, vad händer i huset!
Inte ett jäkla skit!
2020-03-27, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Han är lite gulligt puckad ibland. Han får som en tom blick, öppen mun och ett litet leende med några synliga tänder. Hata mig inte, du vet att det är sant!
Hahaha jag har noterat detta, tro mig. Det absolut sexigaste jag vet, och som jag tänder allra mest på, är intelligens (för att jag är rätt intelligent själv ). Absolut att man kan klämma ur sig lite dumma kommentarer ibland, det gör jag också. Men vissa saker han säger gör SÅ ONT i mig hahah. Det som räddar honom är att han är så ödmjuk inför det och inte leker smartare än vad han är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in