2020-03-27, 21:57
Medlem
5596s avatar
Julia kommer åka på måndag så förhoppningsvis knullar hon inte med gonorréauran inatt.
2020-03-27, 21:58
Medlem
foxieroxies avatar
Glas till Julia: Med dig känner jag mig mindre ensam.

Smickrande.
2020-03-27, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Julia kommer åka på måndag så förhoppningsvis knullar hon inte med gonorréauran inatt.

hon kommer knulla med honom både inatt och lördagnatt

dem knullar alltid på fyllan
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
EXAKT. Frida har inte gjort någon där inne någonting, hon snackar aldrig skit om någon och försöker hela tiden tänka positivt om folk trots att de behandlar henne som skit. Och de har MAGE att sitta och fucking håna henne i timmar.

Det är så jävla vidrigt att beskåda utan att kunna göra någonting åt. Härligt att TV4 ba "Vi HaR NoLlToLeRaNs Mot MobBniNG". I helvete heller att de har.
Själv är jag också en kramig person, men jag förstår att inte alla är det. Man får känna av stunden och dynamiken...och när hon nu uppenbarligen inte gör det så kan ju personerna som inte vill kramas säga det. Man behöver inte göra så stor grej av det, men bättre för relationen att vara ärlig. En svaghet för många individer i huset...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nu sprutar jag.

Ditt sprut kan användas som ögondroppar till Glasman.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Precis. Sånt här kan verkligen få mig att koka inombords. Själv sitter de och tjuter för att någon ifrågasätter deras egna beteenden face to face, men samtidigt har de som du säger mage att håna Frida i timmar - bakom hennes rygg. Klickar inte jag med någon så låter jag det bara vara, inte fan pratar jag illa om personen.
Mig med. Jag sitter här och är orimligt jävla irriterad just nu. Victoria tycker att hon tar saker face to face med folk för att hon hugger på dem, men det är ju absolut inte samma sak. Exakt, bara låt henne vara. Låt henne leva sitt liv och så fortsätter du leva ditt.

Jag förstår helt ärligt inte hur de inte kan skämmas över sig själva? Känner de aldrig att "oj, nu har vi hånat henne i flera timmar, det kanske inte är så snällt"? Eller tycker de verkligen att allt de gör är okej?
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Undra hur många minuter kvar innan Glasse däckar. Man börjar se på ögonen nu, helt mörka och skelande.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Precis. Sånt här kan verkligen få mig att koka inombords. Själv sitter de och tjuter för att någon ifrågasätter deras egna beteenden face to face, men samtidigt har de som du säger mage att håna Frida i timmar - bakom hennes rygg. Klickar inte jag med någon så låter jag det bara vara, inte fan pratar jag illa om personen.
Jag blir verkligen ledsen över det! Frida är rakt igenom snäll och vill verkligen alla väl. Det märktes med hela rosgrejfn hon hittade på. Men så fort Amilia, Viccan och Mergim är ensamma pratar de så mycket skit om henne. ”Ok” om man pratar skit om de på andra sidan, om någon gjort något mm. Men här är det bara skitsnack om Fridas personlighet och rena hån mot henne.
2020-03-27, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
De tar aldrig med konfrontativa frågor. De är riktigt fega på produktionen.
Neeej, jag vet. Kan väl försöka formulera om den lite "snällare" typ, men då lär han väl inte förstå vad som menas haha.
2020-03-27, 22:00
Medlem
glasman på knä i poolrummet

DET FINNS FAN INGET JÄVLA LUGN HÄR INNE
2020-03-27, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Alltså missuppfattade jag situationen eller snackade Martin skit om Jasmine inför Amilia och Alex?

Vad sa han?
2020-03-27, 22:01
Medlem
Kan inte kolla, vad händer i huset!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in