2020-03-27, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
EXAKT!!! Han hade ett statement med att vilja se tittarnas val. Ja, nu fick han det. Som första reaktion: faan. Sedan: jag ska sluta vara så otacksam. ABSOLUT: han skulle må skit av att sitta mot idiotglasman som förhoppningsvis ryker på måndag. Vi hjälpte honom från en jävligt obekväm situation.
Fast hallå här! Glasis är ingen idiot. Jag gillar honom men det är väl för att han är den enda med lite intelligens.
2020-03-27, 18:33
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruttan
Förstår inte varför Sami skulle vinna? I mina ögon verkar han ryggradslös, pratar skit och tycker så jvla mycket när bara Julia och Daniel är med men kan inte stå upp för det han tycker inför andra. Julia har flera gånger frågat honom när han snackar skit om han sagt ifrån. Men det för han inte.

Har snott godis och mat från dag ett och ”spelar” chockad när nån annan lägger undan några chokladbitar. Skäms inte ens när han äter upp sista.

Pruttade och sov sig igenom första veckorna och klagar sedan över att nivån är låg bland dom andra deltagarna. Översittarbeteende tillsammans med Daniel.

Han blir sur när han inte får sova klockan 21. Inte solidarisk på något sätt, ett stort ego. Ser honom som alldeles för svag för att vara äkta ärlig och rak.

Det är lätt att tycka en massa bakom folks ryggar. Har så svårt för såna människor. Förstår verkligen inte varför nån ser honom som en värdig vinnare.

Bra iakttagelse. Du har sett exakt det jag har sett. Kan bara skriva under på detta.
2020-03-27, 18:34
Medlem
askungens avatar
Mergim och Frida på romantisk dejt...
Nåväl, gott med sushi!
2020-03-27, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
Vad blir det för jättefest imorn?

ja dubbel 30 årsfest för julia och frida imorgon kan bli episkt
Medlem
esetts avatar
Alkohol har kommit in, Jasmine och Korvläppen har inte snackat ut än. Kommer att bli knas
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Fast den där banantävlingen var väl inte särskilt fysisk, alltså ansträngande. Gällde mer att vara smart. Ja, det är synd att BB ska handla om att vara smart. Det blir så svårt för deltagarna
Ja, det blir riktigt kruxigt för dem när de måste tänka på att knyta fast bananerna vid ett snöre.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Jag blev kanske lite förvånad att just du tyckte han va fin....no offense...
Men det glädjer mig!
Hahah I get it! Grejen är ju att jag tycker att han ser bra ut, och det har jag gjort sedan jag såg en live med honom typ en månad innan han gick in i huset. Men tycker det är jobbigt att tänka att han bara är 21, därför skyltar jag inte med att jag finner honom attraktiv hahah.
Sedan så påverkas ju attraktionen av beteendet också, och tycker ju att han betett sig väldigt illa så då har han väl blivit "fulare" av det också. Men han är ju absolut inte ful! Speciellt inte i den skjortan
Medlem
Självklart är Sami just nu den värdige vinnaren. Finns inte någon deltagare i närheten som bjuder på SHOW.
2020-03-27, 18:36
Medlem
Den här Mergim är gullig. Tror det är bra att han får umgås med Frida. Han är bra när han är sitt positiva jag. Amilia och Viccan drar fram hans dåliga, gnälliga sidor.
2020-03-27, 18:37
Medlem
xrlpyts avatar
Vad ska Mergim och Frida prata om då?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Självklart är Sami just nu den värdige vinnaren. Finns inte någon deltagare i närheten som bjuder på SHOW.

Bjuder Sami på show? När då?
Medlem
Blaavalen2020s avatar
”Mergim och Frida på romantisk dejt” hahaha herregud vilket omaka par. Snart är Frida full och springer efter honom för att stoppa in ett finger i hans röv medans han skriker ”Ahhh hjälp Lenniiee rädda maaaj”

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in