2020-03-27, 18:15
Medlem
Boonks avatar
Amilia: "aa Frida e kåt nu. räkna kramar. hoppas du får mycket smirnoff"

Lennie: "ni kommer få en askul kväll ju."

Skillnaden mellan dessa 2. VaRfÖr UmGåS nI
2020-03-27, 18:16
Medlem
Bbbloopers avatar
Hoppas alla som gillar Sami röstar på Glasman i coachuppdraget och på måndag om han skulle sitta löst.
Hade varit sjukt kul och se Amilias min om han blir kvar en vecka till. Bonus!
2020-03-27, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
HOPPAS Jasmine säger någonting om det när de pratar. Hade varit gött om hon kunde förstå att hon beter sig pissigt. Svårt att tänka mig att hon kommer ta åt sig, dock. Menmen.

Nej, jag vet. Jag med. Helt sjukt. Förstår inte själv att man inte känner att "nej, men han vill nog inte snacka skit"? Han är ju inte diskret med bristen på reaktioner och respons liksom.
Undrar om de kommer prata. Jassa gick ju dit för ett tag sedan men Viccan snäste av henne med att hon pratar med Lennie. Nu har de hållit på att larvs sig i rummet länge och Viccan verkar inte vara intresserad av att leta upp Jassa för ett samtal.

Hoppas på fylla och samtal!!!
2020-03-27, 18:17
Medlem
Tycker faktiskt Mergim passar asbra i den där skjortan???
2020-03-27, 18:18
Medlem
bb-konto-onlys avatar
Förlåt, vad försigår? Varför pratar dem om dejt? Ska dem på dejt? Varför? Hur fick tittarna reda på det? Hur fick dem reda på det?
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Gillar mergim när han umgås med Julia och sami!

Ja Mergim stiger mer och mer på min gilla-lista. I början låg han tvåa efter Anty på min hatlista men han går från klarhet till klarhet tycker jag.
Medlem
Förstår inte varför Sami skulle vinna? I mina ögon verkar han ryggradslös, pratar skit och tycker så jvla mycket när bara Julia och Daniel är med men kan inte stå upp för det han tycker inför andra. Julia har flera gånger frågat honom när han snackar skit om han sagt ifrån. Men det för han inte.

Har snott godis och mat från dag ett och ”spelar” chockad när nån annan lägger undan några chokladbitar. Skäms inte ens när han äter upp sista.

Pruttade och sov sig igenom första veckorna och klagar sedan över att nivån är låg bland dom andra deltagarna. Översittarbeteende tillsammans med Daniel.

Han blir sur när han inte får sova klockan 21. Inte solidarisk på något sätt, ett stort ego. Ser honom som alldeles för svag för att vara äkta ärlig och rak.

Det är lätt att tycka en massa bakom folks ryggar. Har så svårt för såna människor. Förstår verkligen inte varför nån ser honom som en värdig vinnare.
2020-03-27, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Och han kommer rädda Jasmine. Tråkigt att BB ska handla om fysisk styrka. De som vinner tävlingar, samt deras vänner kommer glida hela vägen till finalen utan att hänga löst en enda gång, oavsett hur populära de är bland tittarna.
Fast att binda fast bananer vid sin kropp har väl inget med fysisk styrka att göra. Snarare klarade det inte av det på grund av bristande intelligens.
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tycker faktiskt Mergim passar asbra i den där skjortan???
Tycker du inte? Jag tycker iofs att han är fin i nästan allt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Undrar om de kommer prata. Jassa gick ju dit för ett tag sedan men Viccan snäste av henne med att hon pratar med Lennie. Nu har de hållit på att larvs sig i rummet länge och Viccan verkar inte vara intresserad av att leta upp Jassa för ett samtal.

Hoppas på fylla och samtal!!!
Tvivlar på att hon kommer gå till Jasmine faktiskt, hon vet väl ungefär vad som komma skall.

Haha agreeed!!!
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
att sami borde dra hem då han aldrig ger allt i tävlingarna makttävlingar att det är det bb borde gå ut på och att han förlitar sig på tittarna

dem har inte fattat ett skit att det är tittarna som styr spelet

Då det kom till maktväxlingen med rubberband runt vristerna så gav faktisk Sami ALLT. Sedan började han ju snubbla på typ 3:e varvet, minns inte riktigt. Men tills dess ledde han faktiskt. Jag glodde på det på liven. Lennie är fittig som faktiskt inte upplyser fettot etc utan som vanligt är råblåst. Sami skulle ALDRIG göra så mot honom, eller någon annan. Han är rättfärdig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Hoppas alla som gillar Sami röstar på Glasman i coachuppdraget och på måndag om han skulle sitta löst.
Hade varit sjukt kul och se Amilias min om han blir kvar en vecka till. Bonus!
Det betyder ju också att Lennie får lämna.. hon kommer lämna självmant.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in