2020-03-27, 18:25
Medlem
Tror tyvärr den där middagen kommer resultera i mer skitsnack om Frida i kväll. Antingen att Mergim pekar ut alla fel hon gjorde/sa, eller att de andra retar sig så mycket på att hon fick den att de låter snacket gå varmt. Eller en kombination av båda.
2020-03-27, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Jag känner likadant om honom. Men den åsikten är inte vanlig här inne

Ja det är konstigt. Han gör ju inte tv heller så jag förstår inte. Hade en tjej betett sig som honom hade hon fått så mycket hat här.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Hoppas alla som gillar Sami röstar på Glasman i coachuppdraget och på måndag om han skulle sitta löst.
Hade varit sjukt kul och se Amilias min om han blir kvar en vecka till. Bonus!

Kom inte med några dumma idéer nu. JULIA ska vara kvar så länge som möjligt!

HEJA JULIA!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Ahh, jag tolkade dina frågetecken som att du inte tyckte det... men JAAA! Han är jättefin i skjorta! Jag har sett stt den blåa hänger i garderoben och har bara sett honom med den en gång (tal till nationen)
Varför bytte Mergim från den blå skjortan? Var ju mkt finare än med Alex anskrämliga skjorta!!
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Nä du har ju Victoria som idol, det säger det mesta om dig. Hoppas vi bor långt ifrån varandra!
Mina vinnare är 1. Julia 2. Lennie om jag fick välja.
2020-03-27, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Men ärligt talat vad ska det handla om då? Att tittarna bara ska rösta på vem de gillar mest så Sami får mest varje vecka tills han vinner och så är det slut? Var fan finns det roliga i det? Hela grejen är väl att de ska lyckas stå ut med och klara av olika påfrestningar? Nej, tävlingarna borde tvärtom betyda mycket mer. Vill ha en vecka där den som är sämst på tävlingarna under en vecka ryker. Tävlingarna varken har eller behöver vara fysisika, blandning på olika saker så de får svettas lite för den där miljonen. Vill se ben ge vika, ögon i ren rädsla och kaskadspyor.
Det är inte Robinson. Ryker för att man förlorar tävling?
2020-03-27, 18:27
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Tror lite tvärtom, vi gör nog Sami en tjänst i det långa loppet om vi skickar Glasman. Tror Sami kan växa ännu mer utan Glasman.

Inte nu när han äntligen fått tillbaka lite energi igen.
2020-03-27, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Jag har inte sett tävlingen. Utgick bara ifrån att det var ännu en fysisk tävling. Det är i alla fall något med tävlingarna som gör att samma personer vinner varje gång.
Tror att det handlar om att Martin har grymt mycket tävlingsinstinkt medan de andra mest lallar runt. Sedan håller jag med att många tävlingar har varit till fördel för Martin då han har helt andra kroppsliga förutsättningar.
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruttan
Ja det är konstigt. Han gör ju inte tv heller så jag förstår inte. Hade en tjej betett sig som honom hade hon fått så mycket hat här.
Jag tror folk kan relatera till honom då han är white trash.
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, Sami gav allt i början och ledde. Trodde han skulle ta det.
EXAKT!!! Han hade ett statement med att vilja se tittarnas val. Ja, nu fick han det. Som första reaktion: faan. Sedan: jag ska sluta vara så otacksam. ABSOLUT: han skulle må skit av att sitta mot idiotglasman som förhoppningsvis ryker på måndag. Vi hjälpte honom från en jävligt obekväm situation.
Medlem
bb-konto-onlys avatar
amilia försöker äta upp lennie
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Ahh, jag tolkade dina frågetecken som att du inte tyckte det... men JAAA! Han är jättefin i skjorta! Jag har sett stt den blåa hänger i garderoben och har bara sett honom med den en gång (tal till nationen)
Det var mest ett uttryck för: "blir lite förvånad över att jag skriver detta" haha. Han är fin i den blå, men tycker faktiskt han passar bättre i mörkare färger, så skjortan han har nu är perfekt är otroligt svag för mönstrade skjortor på killar haha.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in