2020-03-27, 18:22
Medlem
då är det bekräftat att amilia styr spelet i pinkroom och att dem andra bara svansar efter henne

amilias plan är att tittarna röstar fram glasman och att dem också ska rösta på glasman då han har större stöd här ute av tittarna. vilket innebär att lennie kommer stå mot julia på måndag och att julia ska åka ut

därför måste vi alla rösta på julia antingen nu men framförallt på MÅNDAG
2020-03-27, 18:22
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha skrev ju att jag tyckte han passade i den?

Han borde ha skjorta oftare!
Ahh, jag tolkade dina frågetecken som att du inte tyckte det... men JAAA! Han är jättefin i skjorta! Jag har sett stt den blåa hänger i garderoben och har bara sett honom med den en gång (tal till nationen)
2020-03-27, 18:23
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ja Mergim stiger mer och mer på min gilla-lista. I början låg han tvåa efter Anty på min hatlista men han går från klarhet till klarhet tycker jag.

Men dock: falsk. ” Hoppas middagen går fort, skiter i vad jag får”. Kommer verbalt slicka stackars Fridas fitta under middagen. Faan vad han är korkad. Vill hålla sig väl med anti-Frida idioterna. Usch. Nu sjönk han i mina ögon. Skärp sig och var inte så beroende.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Ok, har inte sett tävlingen faktiskt, men ett fåtal vinner alltid och glider på en räkmacka. De populäraste borde vara i finalen, inte den som vunnit flest tävlingar eller är kompis med den som vunnit tävlingar. Tittare borde bestämma mer. Det är tittarna som ska vilja kolla på programmet.

Alla skulle vara nominerade varenda vecka och tävlingarna skulle bara ge extraröster. Då skulle det bli fart på folket där inne 😊
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
På riktigt! Röstar vi ut Lennie på måndag finns inget som hotar Samis vinst!!

Precis! Backa Sami rösta kvar Glasman!
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruttan
Förstår inte varför Sami skulle vinna? I mina ögon verkar han ryggradslös, pratar skit och tycker så jvla mycket när bara Julia och Daniel är med men kan inte stå upp för det han tycker inför andra. Julia har flera gånger frågat honom när han snackar skit om han sagt ifrån. Men det för han inte.

Har snott godis och mat från dag ett och ”spelar” chockad när nån annan lägger undan några chokladbitar. Skäms inte ens när han äter upp sista.

Pruttade och sov sig igenom första veckorna och klagar sedan över att nivån är låg bland dom andra deltagarna. Översittarbeteende tillsammans med Daniel.

Han blir sur när han inte får sova klockan 21. Inte solidarisk på något sätt, ett stort ego. Ser honom som alldeles för svag för att vara äkta ärlig och rak.

Det är lätt att tycka en massa bakom folks ryggar. Har så svårt för såna människor. Förstår verkligen inte varför nån ser honom som en värdig vinnare.
Jag känner likadant om honom. Men den åsikten är inte vanlig här inne
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Och han kommer rädda Jasmine. Tråkigt att BB ska handla om fysisk styrka. De som vinner tävlingar, samt deras vänner kommer glida hela vägen till finalen utan att hänga löst en enda gång, oavsett hur populära de är bland tittarna.

Men ärligt talat vad ska det handla om då? Att tittarna bara ska rösta på vem de gillar mest så Sami får mest varje vecka tills han vinner och så är det slut? Var fan finns det roliga i det? Hela grejen är väl att de ska lyckas stå ut med och klara av olika påfrestningar? Nej, tävlingarna borde tvärtom betyda mycket mer. Vill ha en vecka där den som är sämst på tävlingarna under en vecka ryker. Tävlingarna varken har eller behöver vara fysisika, blandning på olika saker så de får svettas lite för den där miljonen. Vill se ben ge vika, ögon i ren rädsla och kaskadspyor.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Som att ligga i soffan/sängen och lyssna på Amilias skitsnack dagarna ända utan att ha en egen åsikt om någonting

Fast du har själv sett hur lycklig han är under tävlingar och teman. Sami gjorde läggmatch
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Du satte huvudet på spiken!! Amilias stunder är verkligen en bristvara idag. I början tyckte jag hon var rolig rätt ofta, väldigt sällan hon är det idag. Antar att man blivit mätt på hennes typ av skämt, hennes tillgjorda röst och sätt att berätta historier på.
Ja, men visst är det så. I början kunde jag sitta och skratta högst åt henne. Men även om hon är rolig ibland har hennes i övriga dåliga personlighet förstört det roliga.
2020-03-27, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Precis! Backa Sami rösta kvar Glasman!

Tror lite tvärtom, vi gör nog Sami en tjänst i det långa loppet om vi skickar Glasman. Tror Sami kan växa ännu mer utan Glasman.
2020-03-27, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fast att binda fast bananer vid sin kropp har väl inget med fysisk styrka att göra. Snarare klarade det inte av det på grund av bristande intelligens.
Jag har inte sett tävlingen. Utgick bara ifrån att det var ännu en fysisk tävling. Det är i alla fall något med tävlingarna som gör att samma personer vinner varje gång.
2020-03-27, 18:25
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Jag känner likadant om honom. Men den åsikten är inte vanlig här inne
Nä du har ju Victoria som idol, det säger det mesta om dig. Hoppas vi bor långt ifrån varandra!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in