2020-03-27, 18:19
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Lennie visar konstant? Han är alltid taggad på allt

Som att ligga i soffan/sängen och lyssna på Amilias skitsnack dagarna ända utan att ha en egen åsikt om någonting
2020-03-27, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Tycker du inte? Jag tycker iofs att han är fin i nästan allt!
Haha skrev ju att jag tyckte han passade i den?

Han borde ha skjorta oftare!
Medlem
askungens avatar
Men vad har hänt med Amilia?
Ingen smärta längre.verkar det som och hon är helt hyper!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ja Mergim stiger mer och mer på min gilla-lista. I början låg han tvåa efter Anty på min hatlista men han går från klarhet till klarhet tycker jag.
Han har faktiskt förbättrat sig. Precis som Amilia har han sina bra stunder. Skillnaden är att Mergims bra stunder blir fler och Amilias blir färre.
2020-03-27, 18:21
Medlem
På riktigt! Röstar vi ut Lennie på måndag finns inget som hotar Samis vinst!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nu var det ju dock ingen fysisk tävling. De andra blev diskade för att de inte läste reglerna ordentligt/var för dumma för att förstå reglerna. Men kan absolut hålla med om att de som vinner tävlingarna har lite för mycket makt/har det lite enkelt där inne.
Ok, har inte sett tävlingen faktiskt, men ett fåtal vinner alltid och glider på en räkmacka. De populäraste borde vara i finalen, inte den som vunnit flest tävlingar eller är kompis med den som vunnit tävlingar. Tittare borde bestämma mer. Det är tittarna som ska vilja kolla på programmet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tvivlar på att hon kommer gå till Jasmine faktiskt, hon vet väl ungefär vad som komma skall.

Haha agreeed!!!
Precis! Hon är bara en skitsnackare av rang men när det kommer till kritan så är hon feg. Tycker det var starkt av Jassa att gå dit och fråga om de skulle prata.
Medlem
Nån som vet vilken tid dejten är?
2020-03-27, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Han har faktiskt förbättrat sig. Precis som Amilia har han sina bra stunder. Skillnaden är att Mergims bra stunder blir fler och Amilias blir färre.
Du satte huvudet på spiken!! Amilias stunder är verkligen en bristvara idag. I början tyckte jag hon var rolig rätt ofta, väldigt sällan hon är det idag. Antar att man blivit mätt på hennes typ av skämt, hennes tillgjorda röst och sätt att berätta historier på.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Oavsett vem Lennie står emot kommer jag rösta emot honom när vi har möjligheten! att göra det!
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan

Lennie vinner alla omröstningar i huset förutom mot Sami, så det kommer inte gå.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Då det kom till maktväxlingen med rubberband runt vristerna så gav faktisk Sami ALLT. Sedan började han ju snubbla på typ 3:e varvet, minns inte riktigt. Men tills dess ledde han faktiskt. Jag glodde på det på liven. Lennie är fittig som faktiskt inte upplyser fettot etc utan som vanligt är råblåst. Sami skulle ALDRIG göra så mot honom, eller någon annan. Han är rättfärdig.
Ja, Sami gav allt i början och ledde. Trodde han skulle ta det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in