2020-03-27, 18:09
Medlem
icons avatar
sovrum 2. episk händelse de talar om nu
2020-03-27, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Hahaha ja. Kan inte någon bara trycka upp det i hennes fejs, att hon har varit en jävla bitch och ingen gillar det.

Förövrigt hur lågt har man sjunkit när man försöker få med sig Lennie i skitsnack? Blir arg varje gång. (Blåvalen, Vicky). Mergim har faktiskt slutat med det för han vet att gose inte är intresserad av att snacka skit.
HOPPAS Jasmine säger någonting om det när de pratar. Hade varit gött om hon kunde förstå att hon beter sig pissigt. Svårt att tänka mig att hon kommer ta åt sig, dock. Menmen.

Nej, jag vet. Jag med. Helt sjukt. Förstår inte själv att man inte känner att "nej, men han vill nog inte snacka skit"? Han är ju inte diskret med bristen på reaktioner och respons liksom.
2020-03-27, 18:10
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Daniel bidrar till något ingen annan i huset gör. Han är den mest intellektuella där.

Sant! Intellekt finns det verkligen inget överflöd av i huset. Ut med Lennie på måndag!
2020-03-27, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det var bara Martin som inte blev diskad, så 100% att han vann.
Och han kommer rädda Jasmine. Tråkigt att BB ska handla om fysisk styrka. De som vinner tävlingar, samt deras vänner kommer glida hela vägen till finalen utan att hänga löst en enda gång, oavsett hur populära de är bland tittarna.
2020-03-27, 18:11
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
HOPPAS Jasmine säger någonting om det när de pratar. Hade varit gött om hon kunde förstå att hon beter sig pissigt. Svårt att tänka mig att hon kommer ta åt sig, dock. Menmen.

Nej, jag vet. Jag med. Helt sjukt. Förstår inte själv att man inte känner att "nej, men han vill nog inte snacka skit"? Han är ju inte diskret med bristen på reaktioner och respons liksom.

Ja exakt han vill ligga där o mysprata lite bara. Byter samtalsämne hela tiden <3
2020-03-27, 18:12
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
skitnack direkt om sami när amilia vickan är tillsammans
Är väl inte bara då.😀 De snackar ju alltid skit?
Problemet för dom nu är att det visat sig att Sami är vår favorit.
Inte Jassa längre. Hur ska dom tackla det?😀
2020-03-27, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Och han kommer rädda Jasmine. Tråkigt att BB ska handla om fysisk styrka. De som vinner tävlingar, samt deras vänner kommer glida hela vägen till finalen utan att hänga löst en enda gång, oavsett hur populära de är bland tittarna.
Nu var det ju dock ingen fysisk tävling. De andra blev diskade för att de inte läste reglerna ordentligt/var för dumma för att förstå reglerna. Men kan absolut hålla med om att de som vinner tävlingarna har lite för mycket makt/har det lite enkelt där inne.
2020-03-27, 18:14
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Hörde något om någon middag? Vilka ska på den?

Såvitt jag fattat är det Rainbow som bjuder Mergim och Frida/Butters på kycklingmiddag.
Risken är väl dock att Frida/Butters blir så överlycklig och exalterad att hon klär av sig näck, lägger sig över bordet och pullar med ett kycklinglår.
Vilket i sin tur inspirerar lille Mergim att ta det andra låret och sodomisera sitt tre-gånger-om-dagen borstade rosa lilla rövhål.
Hoppas verkligen på det. Nu snackar vi BRA TV!
2020-03-27, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Ja exakt han vill ligga där o mysprata lite bara. Byter samtalsämne hela tiden <3
Jaa, verkligen. Så fort han får chansen så börjar han prata om något annat. Så fin!

Hade dock önskat att han någon gång kunde säga ifrån blir ju tyvärr nästan lika illa att hela tiden höra dem prata skit utan att säga att det inte är okej.
2020-03-27, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
att sami borde dra hem då han aldrig ger allt i tävlingarna makttävlingar att det är det bb borde gå ut på och att han förlitar sig på tittarna

dem har inte fattat ett skit att det är tittarna som styr spelet
Aha! De har väl säkert annat att Sami är populär bland tittarna och nu fick de äntligen beviset i facet. Klart att de måste ”försvara sig” för att det är sååå orättvists att Sami kommer att krossa dem.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Han gör ju heller inget för att visa att han VILL vara kvar..
Sami har mycket roligare med Glasman

Lennie visar konstant? Han är alltid taggad på allt
Medlem
Tänk om Mergim eller Lennie bara hade sagt vänligt men bestämt sagt till Amilia så här.
"Amilia, kan du bara snälla hålla käften"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in