2020-03-27, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Verkligen. Victoria tror ju dock att folk vill ha ett familjemöte/är sura på henne pga hennes tjafs med Alex, för hon förstår inte att hon betett sig illa mot alla och att alla stör sig på henne.

Ungefär lika bra självinsikt som Amilia med mat då med andra ord.
2020-03-27, 18:03
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
skitnack direkt om sami när amilia vickan är tillsammans
De tror nog att det är deras enda chans mot honom, att vara kritisk så tittarna påverkas att tycka samma. Fel taktik
2020-03-27, 18:04
Medlem
askungens avatar
Citat:
Hahaha VA? När då? Direkt efteråt eller?
Nej jag förstod det som att de va på morgonen efter. Dom frågade om han haft på något samma kväll, men han har minnesluckor...
2020-03-27, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Ungefär lika bra självinsikt som Amilia med mat då med andra ord.
Haha exakt så!

Skrev det innan, Victoria har bett om ursäkt lika många gånger som Amilia har tackat för något
2020-03-27, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
skitnack direkt om sami när amilia vickan är tillsammans
Vad sa de för någonting?
2020-03-27, 18:06
Medlem
nu planerar blåvalen att dem ska rösta på glasman för att lennie ska ha en större chans att stanna på måndag mot julia

HON SKA UT DIREKT OM HON RÖR JULIA
Medlem
Gillar mergim när han umgås med Julia och sami!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Nej jag förstod det som att de va på morgonen efter. Dom frågade om han haft på något samma kväll, men han har minnesluckor...
Hahaha vad i helvete. Ja, NÅGONTING konstigt måste han ju ha gjort eftersom det ser ut sådär, alla epilerar sig ju och ingen har blivit sådär efteråt.
2020-03-27, 18:07
Medlem
Citat:
Haha exakt så!

Skrev det innan, Victoria har bett om ursäkt lika många gånger som Amilia har tackat för något

Haha, lika barn leka bäst.

Precis efter jag skrev det satte jag på sovrum 2 och Amilia verkar tro att Julia inte är populär för att hon inte blir vald till saker...
2020-03-27, 18:07
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Verkligen. Victoria tror ju dock att folk vill ha ett familjemöte/är sura på henne pga hennes tjafs med Alex, för hon förstår inte att hon betett sig illa mot alla och att alla stör sig på henne.

Hahaha ja. Kan inte någon bara trycka upp det i hennes fejs, att hon har varit en jävla bitch och ingen gillar det.

Förövrigt hur lågt har man sjunkit när man försöker få med sig Lennie i skitsnack? Blir arg varje gång. (Blåvalen, Vicky). Mergim har faktiskt slutat med det för han vet att gose inte är intresserad av att snacka skit.
2020-03-27, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vad sa de för någonting?

att sami borde dra hem då han aldrig ger allt i tävlingarna makttävlingar att det är det bb borde gå ut på och att han förlitar sig på tittarna

dem har inte fattat ett skit att det är tittarna som styr spelet
2020-03-27, 18:09
Medlem
askungens avatar
Citat:
Hahaha vad i helvete. Ja, NÅGONTING konstigt måste han ju ha gjort eftersom det ser ut sådär, alla epilerar sig ju och ingen har blivit sådär efteråt.
Kanske dels beror på att han sprayat parfym uppenbarligen. Antar att man är mer eller mindre känslig än andra, köpte mig en epilator en gång och mina ben blev också helt prickiga..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in