2020-03-27, 11:21
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Du vet väl hur man säger inom marknadsföring: "Syns man inte så finns man inte."
Jo, men ibland kan man skjuta sigsjälv i foten också...detta som vi bevittnade precis va ett bra exempel
2020-03-27, 11:23
Medlem
Lord2Moynes avatar
Glasman har då sannerligen talets gåva. Han njuter verkligen i sin roll nu, haha.
Nåja, man lyssnar ju 10000000 ggr hellre på honom än det marina däggdjuret i huset.
2020-03-27, 11:24
Medlem
askungens avatar
Glasman: alla har ansvar över sin egen lycka
Frida: ja precis

Men Frida sa precis att hon behöver bekräftelse i form av en kram av allt allt är okej.
Hon lever uppenbarligen i en bubbla när hon tror att hon är okej med alla för att hon tvingar fram kramar men flera pratar skit om henne.
Har oerhört svårt för denna människa!
2020-03-27, 11:25
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Har Vickan bara den där fruktansvärt fula LV tatueringen?
Hon har en där det står "fashion" också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Sjukt ändå att folk låtsas vara hennes ”bästa kompis” och går omkring och skojar med henne. Vad vinner dem på det?

För dom tävlar om 1 miljon, folk glömmer det härinne. Om Alex Martin jassa visar en dryg sida mot Viktoria så förlorar dom ju en röst med tanke på att de är final vecka snart med nomineringar så ska man ha alla på sin sida. Därför tror jag Amilia blir den första som ryker eller Viktoria
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Glasman har då sannerligen talets gåva. Han njuter verkligen i sin roll nu, haha.
Nåja, man lyssnar ju 10000000 ggr hellre på honom än det marina däggdjuret i huset.
Ja, han är en god talare.
2020-03-27, 11:26
Medlem
Nu börjar Martin visa sitt rätt jag. Han berättar att han tänkte ta brandsläckaren och vill spruta ner alla för att någon snott hans godis.
2020-03-27, 11:30
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Centerpartiet, enbart för att hon är egenföretagare.
När hon failade hårt i frågetävlingen då hon skulle uppge vilka partier som fanns i Riksdagen då nämnde hon inte ens Centerpartiet väl? Tror inte ens hon vet själv vad hon röstar på, många kör på att rösta på samma som folk i deras närhet pratar positivt om. Man borde fan genomgå ett prov innan man får rösträtt i detta land!
2020-03-27, 11:33
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Ja hon är ganska typiskt lejon!

Någon som vet alla deltagares stjärntecken?

Någon kanske redan har svarat men de jag vet är

Lennie: Stenbock
Julia: Vädur
Frida: Vädur
Sami: Oxe
Glasman: Fiskarna
Martin: Skorpion
Victoria: Lejon
Jasmine: Jungfru
2020-03-27, 11:35
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joraaa
Det är omröstning i appen om vem man vill rädda. Sami, lennie eller Jasmine.

Jag vill ha kvar sami och vill att han ska vinna bb. Jag vill ha ut jasmine. Hur går man tillväga? Borde man rädda lennie? Så jasmine och Sami sitter mot varandra och Jasmine åker? Vågar man göra så? Tror tyvärr annars att lennie åker mot Jasmine. Med tanke på alla som bara tittar då och då och inte följer slaviskt. där tycker nog de flesta att lennie är tråkig. Vilket jag själv kan tycka, men han är iallafall äkta och genuin! Oavsett hur folk röstar så vågar väl inte bb skicka hem sami?
Lennie är större än Jassa om man tittar runt på olika omröstningar på sociala medier. Alla tre är ju starka så rädda den du helst vill ha kvar av dem. Tror en av dem kommer sitta mot Glasman/Julia och en av Glasman/Julia åker ut på måndag. Kan inte tänka mig varken Sami, Lennie eller Jassa skulle åka ut mot en av dem.
2020-03-27, 11:35
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Hur ser eran top 3 lista på vilka som ska ut kommande veckorna ?

1. Glasman
2. Frida
3. Martin

Jag är Rainbow men Rainbow skulle vara i sitt esse utan dessa 3.
2020-03-27, 11:36
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Någon kanske redan har svarat men de jag vet är

Lennie: Stenbock
Julia: Vädur
Frida: Vädur
Sami: Oxe
Glasman: Fiskarna
Martin: Skorpion