2020-03-27, 10:30
Medlem
Lord2Moynes avatar
Till nästa vecka vill jag ha något annorlunda upplägg. Typ poängtävlingar varje dag i fallande skala där vinnaren får exempelvis 11 poäng och den som kommer sist 0 poäng. I slutet av veckan summeras alla deltagarnas poäng ihop och varje poäng en deltagare samlat ihop är värd exempelvis 1000 röster styck.

Sen får vi tittare rösta på den vi vill ha UT ( Amilia ) och det kommer inte ens hjälpa henne att fått full poäng i alla tävlingar, tittarnas UT-röster komma väga över

Ahhhhhhhh jag orkar inte med blåvalen längre. Nästa vecka måste hon sitta löst ända in till elimineringen annars pallar jag inte att följa programmet längre.
2020-03-27, 10:31
Avstängd
Allt jag ber om idag är att jag vill ha en rättvis omröstning och inte en riggad jävel!! och om möjligt se % fördelat på de 3 skulle vara jävligt intressant dock tvekar jag på att bb delger sån info :P
2020-03-27, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Allt jag ber om idag är att jag vill ha en rättvis omröstning och inte en riggad jävel!! och om möjligt se % fördelat på de 3 skulle vara jävligt intressant dock tvekar jag på att bb delger sån info :P

sami eller lenni blir räddad vinner jassa så vet man att det är riggat. av instagram facebook att döma så ser det ut som att sami kommer bli räddad
2020-03-27, 10:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
sami eller lenni blir räddad vinner jassa så vet man att det är riggat. av instagram facebook att döma så ser det ut som att sami kommer bli räddad
Yep allt tyder på sami utan fusk från bb, hoppas att det blir han och att han får en fet boost och att de flesta börjar snacka om att sami har störst fanbase och blir avundsjuka, jasses hybris kommer lägga sig snabbt
2020-03-27, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Jassa måste ligga där i gränslandet också. Det hon kläcker ut sig ibland är verkligen helt sinnessjuka grejer.
Ja, hon är som ett stort barn. Både i kropp och sinne. Jag fattar inte hur hon kan ha fått arbete som elevassistent. Ville de att assistenten skulle ha samma nivå som eleven?
2020-03-27, 10:41
Medlem
Boonks avatar
Haha Sami vädjade precis till oss att inte rädda honom idag, utan att göra det på måndag när han sitter i rummet mot någon

Sorry Big Sam, du fick min röst direkt igår när röstningen kom upp!
2020-03-27, 10:41
Medlem
när man hör sami snacka med julia nu så hoppas jag han blir räddad idag så han verklgen få se att det stämmer att han har en fet fanbase här ute som villl han ska vinna
2020-03-27, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Haha Sami vädjade precis till oss att inte rädda honom idag, utan att göra det på måndag när han sitter i rummet mot någon

Sorry Big Sam, du fick min röst direkt igår när röstningen kom upp!

men vi vill ge honom detta idag så han får en ännu större boost av att veta att vi backa honom
2020-03-27, 10:43
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, hon är som ett stort barn. Både i kropp och sinne. Jag fattar inte hur hon kan ha fått arbete som elevassistent. Ville de att assistenten skulle ha samma nivå som eleven?
Tror hon är lärarassistent. M.a.o hon får springa och kopiera papper, vakta barnen på rasterna, massera rektorns axlar när han känner för det. Men hon borde givetvis inte vistas bland barn i en skola, å andra sidan kanske BARNEN kan lära henne något?
2020-03-27, 10:43
Medlem
Jag tror inte de där inne förstår omfattningen av Corona. Nu pratar de om fotboll, Premier leauge mm. Halva världen är isolerad här ute. Skönt för dem att slippa veta kanske. Viccan får gärna komma ut och se att hon kommer vara arbetslös ett bra tag.
2020-03-27, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Tror hon är lärarassistent. M.a.o hon får springa och kopiera papper, vakta barnen på rasterna, massera rektorns axlar när han känner för det. Men hon borde givetvis inte vistas bland barn i en skola, å andra sidan kanske BARNEN kan lära henne något?
Hon känns direkt olämplig att vistas bland barn. Givetvis kan barnen lära henne massor av saker, Jassa stannade väl i den mentala utvecklingen vid 10 års ålder.
2020-03-27, 10:45
Medlem
avixs avatar
Samis imitation på Jas och Mergims skrikande 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in