2020-03-27, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joraaa
Det är omröstning i appen om vem man vill rädda. Sami, lennie eller Jasmine.

Jag vill ha kvar sami och vill att han ska vinna bb. Jag vill ha ut jasmine. Hur går man tillväga? Borde man rädda lennie? Så jasmine och Sami sitter mot varandra och Jasmine åker? Vågar man göra så? Tror tyvärr annars att lennie åker mot Jasmine. Med tanke på alla som bara tittar då och då och inte följer slaviskt. där tycker nog de flesta att lennie är tråkig. Vilket jag själv kan tycka, men han är iallafall äkta och genuin! Oavsett hur folk röstar så vågar väl inte bb skicka hem sami?

rösta på sami lennie tar jassa varje gång jassa har tappat och kommer tappa ännu mer
2020-03-27, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Gå till "nationella IQ". https://sv.m.wikipedia.org/wiki/IQ_and_Global_Inequality
Jävlar i min lilla låda! Intressant.

Men Alex är verkligen på gränsen till retard. Även om han är snäll, så är han så otroligt korkad.
2020-03-27, 10:03
Medlem
Citat:

Jag vill ha kvar sami och vill att han ska vinna bb. Jag vill ha ut jasmine. Hur går man tillväga? Borde man rädda lennie? Så jasmine och Sami sitter mot varandra och Jasmine åker? Vågar man göra så? Tror tyvärr annars att lennie åker mot Jasmine. Med tanke på alla som bara tittar då och då och inte följer slaviskt. där tycker nog de flesta att lennie är tråkig. Vilket jag själv kan tycka, men han är iallafall äkta och genuin! Oavsett hur folk röstar så vågar väl inte bb skicka hem sami?

Räddade Sami då jag tror Lennie tar Jasmine faktiskt.
2020-03-27, 10:05
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:

Rösta på Sami. Om du ändå inte vill att Lennie ska vinna måste du räkna med att han kan ryka. Men alla Samis fans kommer rösta på Lennie när han står mot Jasmine.
2020-03-27, 10:06
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jävlar i min lilla låda! Intressant.

Men Alex är verkligen på gränsen till retard. Även om han är snäll, så är han så otroligt korkad.
Jassa måste ligga där i gränslandet också. Det hon kläcker ut sig ibland är verkligen helt sinnessjuka grejer.
2020-03-27, 10:09
Medlem
Squin.Teyes avatar
Citat:
Gå till "nationella IQ". https://sv.m.wikipedia.org/wiki/IQ_and_Global_Inequality

"Allt är relativt."
Einstein (IQ160)

Klok man. Och med det tolkar jag att han menade att även IQ är relativt. Vem skapade IQ-skalan och varför? Var i världen är den viktigast? Min uppfattning av människor med hög IQ är att de har stora brister vad gäller det sociala samspelet. Så högt IQ är inget mått på att den är en bättre människa eller kan klara sig bättre.

Jag gillar Alex! Han är som han är. Precis som Sami. Skrattade gott åt dem igår när de gymmade tillsammans. Sköna på var sitt sätt och jäkligt roliga tillsammans.
2020-03-27, 10:11
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squin.Teye
"Allt är relativt."
Einstein (IQ160)

Klok man. Och med det tolkar jag att han menade att även IQ är relativt. Vem skapade IQ-skalan och varför? Var i världen är den viktigast? Min uppfattning av människor med hög IQ är att de har stora brister vad gäller det sociala samspelet. Så högt IQ är inget mått på att den är en bättre människa eller kan klara sig bättre.

Jag gillar Alex! Han är som han är. Precis som Sami. Skrattade gott åt dem igår när de gymmade tillsammans. Sköna på var sitt sätt och jäkligt roliga tillsammans.
Men snälla nån, det har jag heller inte påstått. Det är du som tolkar in saker som aldrig yttrats. Jag gillar också Alex.
2020-03-27, 10:18
Medlem
samis samtal kommer ta 5 minuter
2020-03-27, 10:19
Medlem
Sami är extra sexig idag!
2020-03-27, 10:20
Medlem
Citat:

Om alla går ihop så borde vem som helst kunna slå ut jasse, Lisa slog ju ut anty
2020-03-27, 10:23
Avslutad
Julia är så himla söt utan smink
2020-03-27, 10:24
Medlem
Squin.Teyes avatar
Citat:
Men snälla nån, det har jag heller inte påstått. Det är du som tolkar in saker som aldrig yttrats. Jag gillar också Alex.

Kommenterade artikeln. Inget annat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in