2020-03-26, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMacak
Stämmer, styr till stora delar Uppsalas drogmarknad

Haha tror inte riktigt du har koll innan du talar gossen, Knogis må smuggla en smula khat eller dylikt men han står fan inte för Uppsalas drogmarknad det har nog hela staden riktigt klart för sig.
Citera
2020-03-26, 23:51
Medlem
rashatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Är det bekräftade
Uppgifter om skotthål på bilen?
Nej
Citera
2020-03-26, 23:53
Medlem
Maddafakkaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svennis7254
Hur tänder man på sin egen bil, med sig själv inuti??

Kan inte vara svårt alls. Två döda eller nedsövda, du dränker bilen i bensin och tänder på. Vi har ingen aning, spännande fall.
Citera
2020-03-26, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svennis7254
Hur tänder man på sin egen bil, med sig själv inuti??
Dränker in bilen i bensin både utvändigt och inhängt, drogar ner sig och sätter sig i bilen och tänder på. Sen om någon har sådan enorm dödslängtan att man pallar stå emot smärta och alla kroppens signaler om att man bör fly är en annan femma. Kanske klarar man det om man är tillräckligt neddrogad samt nyss har dödat sin familj ? Jag vet inte hur snabbt man skulle förlora medvetandet?
Senast redigerad av bullmamman84 2020-03-26 kl. 23:59.
Citera
2020-03-27, 00:06
Medlem
Är det Flashback-folket som sökt på tidigare nämnd person på mr.koll ikväll? Annars är han väldigt eftersökt
Citera
2020-03-27, 00:07
Medlem
rashatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullmamman84
Dränker in bilen i bensin både utvändigt och inhängt, drogar ner sig och sätter sig i bilen och tänder på. Sen om någon har sådan enorm dödslängtan att man pallar stå emot smärta och alla kroppens signaler om att man bör fly är en annan femma. Kanske klarar man det om man är tillräckligt neddrogad samt nyss har dödat sin familj ? Jag varit inte hur snabbt man skulle förlora medvetandet?
Låter jävligt långsökt,
Kollar man på filmen och utgår från att det är kulhål, så när dom kommer till andra sidan av bilen, så ser det ut som att en kula har gått igenom,
Så är mera troligt att dom har blivit skjutna,
Citera
2020-03-27, 00:08
Medlem
JymdKjams avatar
Massmord hör inte till vanligheterna i Sverige! Ändå väldigt tunt med info på Polisens sida:

https://polisen.se/aktuellt/handelser/2020/mars/26/26-mars-1848-morddrap-uppsala/

Citat:
I samband med en bilbrand i Storvreta hittas tre döda personer.

Via SOS larmas polis och räddningstjänst till en plats i närheten av Skogsvallens IP där det finns en brinnande personbil.
Vid släckningsarbetet anträffas tre döda personer i bilen.
Personerna är inte identifierade och det går i nuläget inte att svara på hur de har avlidit, men polisen misstänker brott och har inlett en förundersökning om mord.
Polisen arbetar för närvarande bland annat med vittnesförhör och spårsäkring.

Antingen en riktig maffiauppgörelse i Neapel-stil eller dubbelmord+självmord i stil med den där Skånefamlljen med ME-sjuka barn. Det sistnämnda låter dock inte helt sannolikt med val av plats (bil) och sedan elda upp sig själv inuti, men å andra sidan upphör man ju aldrig att förvånas över vad folk kan hitta på.
Citera
2020-03-27, 00:09
Avslutad
Citat:
Är det Flashback-folket som sökt på tidigare nämnd person på mr.koll ikväll? Annars är han väldigt eftersökt

Flashback medlemmar och övriga nyfikna. När jag kollade tidigare ikväll hade han under 5 sökningar på sig.
Citera
2020-03-27, 00:11
Medlem
Citat:

Jag gjorde det för 1 timmar sedan.
Citera
2020-03-27, 00:12
Medlem
JustZlatans avatar
Troligtvis och förhoppningsvis är offren kriminellt slödder. Att det ska handla om oskyldiga stackare har jag svårt att tro.
Citera
2020-03-27, 00:17
Medlem
Vaginalketchups avatar
Bor en del somaliska ballonghuvuden samt sandnegrer i området
Lär knappast vara Kalle och Olle som varit i farten.
Typ 1km bort finns gettot med raketforskare
Citera
2020-03-27, 00:20
Medlem
rashatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Troligtvis och förhoppningsvis är offren kriminellt slödder. Att det ska handla om oskyldiga stackare har jag svårt att tro.
Detta är nog en vanlig rensning hos kulturberikarna, helt ok
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in