2020-03-26, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalknase
Jag svarade, lite elakt, med samma mynt, men det var du som satte nivån från början.

Jag presenterade fakta (läs: skvaller) och du svarade upp med ett verklighetsfrånvänt påstående om att alla SDare (som är ensamstående) är incels. Vadå "med samma mynt"?

Citat:
Nu var det ju inte det jag skrev, du har t.o.m. citerat det två gånger, men du har inte förstått det du läst tydligen. Läs igen och se om du kan hitta felet.

Du försökte alltså inte insinuera att alla ensamstående SDare är incels med denna mening?

Citat:
Jag håller med dig, det verkar hänga ihop, men bara för att många (alla?) unga och medelålders ensamstående SD är incels innebär det inte att alla incels är SD. Tro't eller ej.

Att du la till att "alla incels är inte SD" känns både irrelevant och som nån sorts uNdaNtAGeT SoM BeKRäFtaR ReGeLN-manöver från din sida med tanke på din tidigare insinuation.

Det enda jag ville åstadkomma med mitt inlägg var för att se om det skulle fortsätta hagla incel-anklagelser när det visade sig att det var en SD-hater och PK-tönt som blivit tagen på bar gärning eftersom vänstern har en faslig hang-up på just dessa "incels". Jag hade inte tänkt författa några fler inlägg i den här tråden - det var du som citerade mig och kom med ett högst verklighetsfrånvänt påstående som jag tydligen har missförstått
Senast redigerad av carlsupreme 2020-03-26 kl. 21:49.
Citera
2020-03-26, 21:00
Medlem
pittsmurfen2000s avatar
Han är 100% incel ja.
Citera
2020-03-26, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pittsmurfen2000
Han är 100% incel ja.

Vänsterextrema är officiellt incels.
Citera
2020-03-26, 21:21
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genos
Ingen som vet vem detta är ännu?

#AstridEriksson i denna tråd har grävt lite: (FB) Vem är "MrKuk" som hängs ut i Trolljägarna?
Senast redigerad av Kackotopi 2020-03-26 kl. 21:24. Anledning: Blev fel när jag skulle länka.
Citera
2020-03-26, 21:44
Medlem
Åsele verkar som en riktigt liten ort i stora Sverige.

Har han jobb eller är det sjukskrivning till 100 procent?
Citera
2020-03-26, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlentySpoiled
Åsele verkar som en riktigt liten ort i stora Sverige.

Har han jobb eller är det sjukskrivning till 100 procent?

Åsele är litet, vet att han tidigare jobbat tillsammans med brorn som verkade få alla hjärncellerna när dom föddes.
Citera
2020-03-26, 22:40
Medlem
han är riktigt vidrig.. frågade om han fick köpa några timmar tillsammans med mig

Fattar inte hur han kan ha vänner och familj. Hade en familjemedlem gjort något sådant hade jag sagt hejdå!

Mattias om du läser detta K A R M A säger jag bara, btw var det svårt att hitta dräkten i din storlek? som du var så kaxig med i avsnittet..
Citera
2020-03-26, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlsupreme
Vänsterextrema är officiellt incels.
Är de? min inre bild av vänsterextrema är att de är sexuellt frisläppta och knullar som djur? Säkert fördomar men...
Citera
2020-03-26, 23:04
Medlem
hur är livet för äcklet i Åsele? Vågar han gå ut eller åker han på stryk?
Citera
2020-03-26, 23:22
Medlem
Nadishodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Är han dömd för ngt brott?

Om inte tycker jag mr kuk inte ska hängas ut, Känns sådär att flashback lägger sig på samma nivå som trolljägarna.

Flashback hänger ut massor med människor. Var och varannan tråd handlar just om det.
1) Vilken etnicitet har personen.
2) Var bor han eller hon? Vem är mamman, vem är brorsan, vad har han för kläder. Facebook? Snap? Jobb? Vad kör han för bil? Hur ofta skiter han?
3) Finns det bild eller film på han eller hon?

Flashback är på en helt annan nivå än Trolljägarna. Och det är därför Flashback är så populärt, även hos mig. Men du tror väl inte på allvar att Flashback är "bättre".

Så: Varför ska han plötsligt inte bli uthängd, helt emot Flashbacklogiken? Känner du plötsligt sympati för personen? Jag kan göra det ur ett mänskligt perspektiv. Men det brukar väl inte du göra precis vad jag minns av alla dina tusentals inlägg här?
Citera
2020-03-26, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nadishodan
Flashback hänger ut massor med människor. Var och varannan tråd handlar just om det.
1) Vilken etnicitet har personen.
2) Var bor han eller hon? Vem är mamman, vem är brorsan, vad har han för kläder. Facebook? Snap? Jobb? Vad kör han för bil? Hur ofta skiter han?
3) Finns det bild eller film på han eller hon?

Flashback är på en helt annan nivå än Trolljägarna. Och det är därför Flashback är så populärt, även hos mig. Men du tror väl inte på allvar att Flashback är "bättre".

Så: Varför ska han plötsligt inte bli uthängd, helt emot Flashbacklogiken? Känner du plötsligt sympati för personen? Jag kan göra det ur ett mänskligt perspektiv. Men det brukar väl inte du göra precis vad jag minns av alla dina tusentals inlägg här?

Håller med varför ska han inte bli uthängd?!?! K a r m a kallas det
hoppas någon kan ta fram mer uppgifter på peddot
Har hört att han suttit för narkotikabrott eller något liknande, men som sagt är inte säker!
Citera
2020-03-26, 23:38
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dengummangickinte
hur är livet för äcklet i Åsele? Vågar han gå ut eller åker han på stryk?

Eftersom en stor del av ensamstående män
i Norrland är precis som honom, lär ingen
höja på ögonbrynen då han går in på den lokala
bensinmacken.
Han kan ju ställa upp med ett stånd på den årliga Åsele marknaden. (ironi)
Misstänker att han inte har mycket att bjuda på.
Men det finns nog många som vill roa sig att titta på ett äkta Norrländskt redneck incel.
Åsele har äntligen fått sin första kändis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in