2020-03-25, 18:48
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toalettborsten
Urinblåsan sitter inte i pungen ditt efterblivna helvete. Hoppas helt klart att Mr Kuk åtalas för detta, jag vet vem det är och det värsta av allt är att han är 30+ och fortfarande oskuld.

Berätta mer. Enligt programmet skulle han vara runt 40 och bo i norra Sverige.
Jag fick definitivt vibbar av en typisk flashbackare som skyller våldtäkter och läckta bilder på kvinnorna själva. En sunkig jävel som inte har nån vidare erfarenhet av kvinnor, hyser ett agg mot kvinnor och rättfärdigar sitt agerande ungefär som incelsen i denna tråden med att ”de får skylla sig själva”.

Jobbar han? Vad gör han på fritiden förutom att lägga upp bilder och hysa agg mot kvinnor? I vilken stad bor han? Hur är han som person? Berätta vad du vet och känner dig bekväm med.
Citera
2020-03-25, 18:48
Medlem
Ingen aning om vem det är, men lågoddsare att förnamnet slutar på något av y, i, ie.
Citera
2020-03-25, 18:49
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unosoli
Men var kan man få tag på avsnittet av Trolljägarna? Vill se!

Viafree om du vill se det utan att betala. Har du viaplay kan du se det där med.
Citera
2020-03-25, 18:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Att det man skickar till någon är privat, och inget som är acceptabelt att lägga ut eller skicka vidare.
Skickar man det på internet är man riktigt dum i huvudet om man tror det kommer bli privat. Det skulle inte hålla i en domstol för internet har funnits rätt länge och det skulle anses som "oaktsamhet" numera, det är inte 1991 längre. Är man då naiv att man verkligen litar på folk på internet att tro att bilden "finns risk" att bilden sprids vidare då är man ganska naiv. Det är dock många av tonårstjejer numera. De verkar vara mer korkade än då jag växte upp och jag tycker tyvärr inte synd om de heller.

Du låter som svetsaren "detta är helt oacceptabelt!!! Det ska vara ordning och reda!!!!"
Citera
2020-03-25, 18:53
Medlem
Kan ju även vara killen i olika par som läckt bilderna. Varför fortsatte han efter han blivit Roberttrollad?? och vad fan har han på ryggen? ser ut som två vattenballonger.
Citera
2020-03-25, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VingelPelle
Ingen aning om vem det är, men lågoddsare att förnamnet slutar på något av y, i, ie.
eller kanske *elle?
Citera
2020-03-25, 18:55
Medlem
HateWrecks avatar
Oj oj oj vad han är pissnödig nu.
Välförtjänt!
Vem är tjockisen, fram med namn! Det är klart att det finns läsare här som känner igen honom.
...om han inte suttit i sin ensamhet och runkat de senaste 20 åren, och då är det sorgligt på heeelt nya nivåer.
Citera
2020-03-25, 18:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mxa2591
Kan ju även vara killen i olika par som läckt bilderna. Varför fortsatte han efter han blivit Roberttrollad?? och vad fan har han på ryggen? ser ut som två vattenballonger.
Läs på om Robert Aschbergs historia och avtal med tv3 skulle jag råda dig till. Inte direkt att han har så rent mjöl i sin påse direkt.
Citera
2020-03-25, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Oj oj oj vad han är pissnödig nu.
Välförtjänt!
Vem är tjockisen, fram med namn! Det är klart att det finns läsare här som känner igen honom.
...om han inte suttit i sin ensamhet och runkat de senaste 20 åren, och då är det sorgligt på heeelt nya nivåer.

Sorgligt ja men att sprida nakenbilder på tjejer som skickat de frivilligt är dock inte olagligt.
Du verkar ju fan inte ha koll på läget själv,

(FB) Filma någon utan deras vetskap/medgivande på allmän plats?
Senast redigerad av DrMuffins 2020-03-25 kl. 19:02.
Citera
2020-03-25, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMuffins
Skickar man det på internet är man riktigt dum i huvudet om man tror det kommer bli privat. Det skulle inte hålla i en domstol för internet har funnits rätt länge och det skulle anses som "oaktsamhet" numera, det är inte 1991 längre. Är man då naiv att man verkligen litar på folk på internet att tro att bilden "finns risk" att bilden sprids vidare då är man ganska naiv. Det är dock många av tonårstjejer numera. De verkar vara mer korkade än då jag växte upp och jag tycker tyvärr inte synd om de heller.

Du låter som svetsaren "detta är helt oacceptabelt!!! Det ska vara ordning och reda!!!!"

Vadå skickar på internett ? Är väl du som låter som svetsarn tror du att bilderna far iväg och hamnar lite här och där?
Nä dummer man skickar ju till varandras privata Mail eller appar. Och då är de privata! Nu får du ju aldrig knulla eller porra dig på nätet.
Men om du skulle få det och hon tog en bild på er, anser du då att hon får lägga ut det hur som helst bara för att hon fick ta kortet?
Citera
2020-03-25, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haajib
Vad får tjejerna för socialt bekräftande när de skickar informationen till främmande personer över nätet utan att kräva något tillbaka?

Samma som killar som skickar dick-pics till tjejer som inte har efterfrågat det kanske?
Citera
2020-03-25, 19:09
Medlem
Bluebeast72s avatar
Är han dömd för ngt brott?

Om inte tycker jag mr kuk inte ska hängas ut, Känns sådär att flashback lägger sig på samma nivå som trolljägarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in