Citat:
Ursprungligen postat av
landbandy
Jag har enbart läst mig till det härinne i tråden ,att typ just när poliserna skulle ta sig mot planket så avblåstes hela söket ...undrar vem som avblåste det hela ?
JG förövrigt ,är ju med i Missing People och han ansåg att det inte skulle sökas efter LW efter vad jag har förstått ?Undrar varför?
Var det för att det oftast inom Missing P.brukar anse att om det gäller sök efter en levande person ,ja DÅ sätts det igång med buller och bång ,men om de kommer fram till att det redan är kört utifrån ditt och datt (eller ren skär vetskap) så är det inte riktigt samma gåpåar-anda ...eftersom personen som det söks efter inte går att rädda ! Rätta mig om jag har fel ?
Citat:
Ursprungligen postat av
landbandy
Okey
Så han var med på att söka med Missing People ? Han är /var ju någon slags ledare där?
Så hans ord följdes ...vill jag minnas ...
Citat:
Ursprungligen postat av
Zissela
Var har du fått det ifrån? Han skrev ju till SD den 15/5 att han hade anmält sig till Missing People.
Citat:
Ursprungligen postat av
Smhf
Jag är ganska säker på att JG ringde polisen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Smhf
Ja det stämmer, när polisen först misstänkte att LW var bortrövad.
Jag vet också att jag har läst samma om samtalet till Polisen.
Kollade bakåt i tråden bara för att uppge vart mitt vaga minne angående MP och JG förde mig och slutsatsen:
Ihåligt och inte så värst sant det här med att JG var och petade runt i MP, med andra ord...
Sorry..