2020-03-26, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
hur gammal är du då?
20+
Citera
2020-03-26, 12:54
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaggstang
20+
ahh. Men då är du ju inte mindreårig. Försvarar inte mr kuks beteende
Senast redigerad av Bluebeast72 2020-03-26 kl. 12:56.
Citera
2020-03-26, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
ahh. Men då är du ju inte mindreårig. Försvarar inte mr kuks beteende

Spelar ingen roll!!!!! Han är en VIDRIG gubbjäkel
Citera
2020-03-26, 13:05
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av carlsupreme
Nej, men de som slänger sig med uttrycket "incels" gör det, i regel. Det är ju bara ett modeord bland vänsterfolk som används för att klistra på och dehumanisera meningsmotståndare.

Nu gick du nog händelserna i förväg
Det är ju de själva som kallar sig det, det är väl oavsett om de är vänster eller inte. För de flesta har det ingen betydelse vad de kallar sig, vi dömer dem efter deras handlingar, inte för vad de identifierar sig som.

Om en incel, eller för den delen gubbsjuk 40-åring, väljer att förstöra andras liv så är det en jävla planta i vilket fall. Om han röstar på SD eller inte har ingen betydelse.

Hade den här varit uttalat för SD så är jag dock övertygad om att ännu fler än de som redan försvarar han i den här tråden hade gjort det, för när en vit medelålders gärningsman sympatiserar med SD då urskuldas det rätt friskt och skulden läggs på offren. Nu hamnar han i nån slags limbo.
Citera
2020-03-26, 13:07
Medlem
Citizen.Zs avatar
Han verkar vara en vidrig människa utan sympati, såg avsnittet igår och han lovade Robban att sluta när han blev konfronterad, fast han gjorde aldrig det.
Citera
2020-03-26, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citizen.Z
Han verkar vara en vidrig människa utan sympati, såg avsnittet igår och han lovade Robban att sluta när han blev konfronterad, fast han gjorde aldrig det.

Riktigt vidrig ölkaggepeddo!

Kontaktar han mig en gång till så lovar jag att det blir en anmälan. Har tidigare tänkt att dom inte hade gjort något, men nu när han har lite bakgrund i så kanske.
Citera
2020-03-26, 14:14
Medlem
Stark-Senaps avatar
En sportfåne. Varför är jag inte förvånad? Jaga en boll tycker denna man är skapelsens krona.
Har garanterat varit ungdomstränare...
Citera
2020-03-26, 14:16
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Bra namn dock.
Citera
2020-03-26, 14:17
Medlem
Någon som vet vad han fått för straff? något måste han ju ha fått.... hoppas jag
Citera
2020-03-26, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jbswebeck
Följdfråga vad tänker tjejer med som skickar nakenbilder till en helt främmande person?
dE JU oftast killar dem känner som dem skickar bilderna till, att relationer kan ta slut och att bilder sparas verkar inte va något man tänker på dock....
Citera
2020-03-26, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VingelPelle
Ingen aning om vem det är, men lågoddsare att förnamnet slutar på något av y, i, ie.

Ok inte tilltalsnamnet men ett av namnen är Jerry.
Citera
2020-03-26, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hi.N
Om du får inbrott i din bostad, får du skylla dig själv för att det existerar inbrottstjuvar?

Nej, men om du reser bort med vidöppen dörr i en vecka så kan du nog inte räkna med att försäkringsbolaget kommer täcka upp om någon tar dina saker. Det är självklart fel av någon att ta dia saker, men du har ett visst egenansvar i att minimera den risken.

Om jag skickar bilder på mig själv till någon annan som jag absolut inte klarar av ifall de sprids, då borde jag inte skicka de till att börja med.

Citat:
Ursprungligen postat av Semikolonn
Alla här är faan dumma i huvudet på riktigt. Förutom Hi.N som har rätt. Det spelar ingen roll vad alla incels tycker att tjejerna förtjänar, det är fortfarande ett lagbrott att sprida bilderna. Sluta beskylla brottsoffret, det är herr kuk med flera som gör fel.

Sluta avskriva brottsoffret från all form av ansvar. Ja, det är ett lagbrott. Men om jag t.ex. springer runt med dyrbara ting en kväll i ett särskilt utsatt område så finns det en förhöjd risk att jag blir rånad på dessa. Det innebär inte att det på något vis är rätt av personerna att råna mig, men jag ska kanske inte lipa allt för mycket över det heller när jag är fullt medveten om den risk jag utsatte mig för.

Både rånarna och den som sprider bilderna är svin, men är man medveten om att det finns risker med vissa beteenden bör man även försöka undvika dessa alternativt acceptera att man tycker handlingen är värd risken och därefter stå för det.
Senast redigerad av yokisuci 2020-03-26 kl. 14:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in