2020-03-26, 12:22
Medlem
Amilia direkt när hon ska förklara nåt:

"1. blablablabla
2. blablablatennisboll"
2020-03-26, 12:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Ja helt rätt. Det är ett nytt samarbete mellan Samhall och LHS, (sk. Livets Hårda Skola).
Aha, då förstår jag! Fint initiativ
2020-03-26, 12:23
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Fyfan vad ful och tjock Blåvalen ser ut i sina läder byxor. Spyr.
Victoria ska UT på måndag! Och Blåvalen ska ut nästa vecka.

De två snackar så jävla mycket skit. Inte ens Mergim som brukar va en skitsnackare verkar vilja vara med i deras vidriga konversation om andra i huset.
Medlem
Zingo2s avatar
Fyfan vad dryga Amilia och Vickan är.
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Tips: börja följ liven. Hon äter nattmackor och sitter alltid längst tid vid matbordet. Alltid fler portioner. När det är fest sitter hon med handen i chipsskålen.

Jag tittar liven, missat en del nu sista veckan men innan såg jag mycket, och helt ärligt så har jag inte sett att hon äter mer chips än andra. Men.. jag kollar inte så noga att jag ser hur stora portioner varenda deltagare tar
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Jag har faktiskt missat just hennes tugg om Frida, så kan inte säga något om det. Men tycker överlag att de i rosa rummet + Martin och Jassa har pratat elakt om Frida, vilket jag inte tycker hon förtjänar. Dock tror jag inte att någon av dem snackar såhär mycket skit i verkligheten! Tror att man tär på varandra något fruktansvärt där inne och de har all tid i världen som då läggs på att snacka skit, finns ju inte så mycket att prata om. Jag kan också förstå att Frida är en typ av person många hade börjat störa sig på i deras situation..

Humor är ju väldigt individuellt, så att det är 0% humor i något för dig betyder inte att det är detsamma för alla. Med det menar jag inte att jag själv tycker det är roligt att höra någon vara elak, men Amilia kanske tycker det är skitkul.

Frida är helt körd och jobbig, konstigt att inte gruppen säger till henne med sina påtvingade kramar, ut med henne så spelet kan börja.
Medlem
Hade varit roligt med en JAG-counter på Amilia, hon hatar inte det ordet.
2020-03-26, 12:24
Medlem
Citat:
Jag har faktiskt missat just hennes tugg om Frida, så kan inte säga något om det. Men tycker överlag att de i rosa rummet + Martin och Jassa har pratat elakt om Frida, vilket jag inte tycker hon förtjänar. Dock tror jag inte att någon av dem snackar såhär mycket skit i verkligheten! Tror att man tär på varandra något fruktansvärt där inne och de har all tid i världen som då läggs på att snacka skit, finns ju inte så mycket att prata om. Jag kan också förstå att Frida är en typ av person många hade börjat störa sig på i deras situation..

Humor är ju väldigt individuellt, så att det är 0% humor i något för dig betyder inte att det är detsamma för alla. Med det menar jag inte att jag själv tycker det är roligt att höra någon vara elak, men Amilia kanske tycker det är skitkul.

Jag vet att det är väldigt många som pratar som Amilia i verkligen livet(du verkar vara en sån också), men ingen av er skulle förstå det innan ni filmades 24/7 och troligen inte ens då, utan det skulle behövas tusentals kommentarer i ett forum om hur hjärndöda ni är innan ni kanske skulle låtsas förstå
2020-03-26, 12:24
Medlem
Zingo2s avatar
Mergim hatar Vickan, men han ska rädda henne ändå om han vinner makten???????
2020-03-26, 12:26
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Mannen,

https://youtu.be/faz4MOr7D-E

HAHA. Hur kommer det sig att inte nämnt att hon har en Youtube-kanal och 5 följare.
2020-03-26, 12:26
Medlem
Boonks avatar
Citat:

Bra inlägg!

Tristessen påverkar psyket enormt. Se bara när folk här inne blir förbannade och pissar på husets kockar för att dem lagar mat långsamt. Det är för att det inte finns något annat att göra.

Därav EXTRA kudos till dem i programmet som inte är intresserade av att prata skit över huvud taget - typ Lennie.
Jag tror dock att Amilia är sån här i verkligheten också, mycket tyder på det.
2020-03-26, 12:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vicky sant så sant så....
Mot vem än du sitter så ryker du

Nä, mot glasman ryker han

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem