2020-03-26, 12:17
Medlem
__Alez__s avatar
Vickan surfitta.

Sluta släng skit på Glasman och Julia. Kallar de för miffo. De kan väl inte göra något att att BB valde att göra som de gjorde.
2020-03-26, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det enda bra med detta är att sur-Vickan blir och är ännu surare. ÄNDÅ kul att se.
Hon är så bitter och sur! Kul att hon pratar om att hon sagt upp sig från jobbet för att vara med. Hon hade med största sannolikhet fått kicken om hon var kvar på utsidan.

Viccan, Jassa och Amalia vill jag ska ut nu. Ordningen varierar från sekund till sekund.
2020-03-26, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Supportergruppen är bara en viss del av tittarna, inte en rättvis bild av genomsnittsröstaren
Precis. Det är oftast samma 30-40 personer som kommenterar i samma inlägg.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Mannen,

https://youtu.be/faz4MOr7D-E

Blev som att titta på Sovrum 2, var tvungen att byta efter en minut
Medlem
DjPuttes avatar
Vicky sant så sant så....
Mot vem än du sitter så ryker du
2020-03-26, 12:19
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Vad är det för "supportgrupp" ni pratar om ibland? Är det en grupp för personer som kanske behöver lite extra support i vardagen? Eller är det någon renodlad BB-grupp?

Ja helt rätt. Det är ett nytt samarbete mellan Samhall och LHS, (sk. Livets Hårda Skola).
2020-03-26, 12:19
Medlem
MyLittleTonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Tips: börja följ liven. Hon äter nattmackor och sitter alltid längst tid vid matbordet. Alltid fler portioner. När det är fest sitter hon med handen i chipsskålen.

Exakt. Alltid något i munnen.
2020-03-26, 12:20
Medlem
Squin.Teyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Mannen,

https://youtu.be/faz4MOr7D-E

Inte konstigt politiken ser ut som den gör i vårt land. Bådar gott inför framtiden. N O T!
2020-03-26, 12:20
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squin.Teye
Sami kommer ta hem miljonen just av den anledningen att han tar det med en klackspark...

Hur kan man säga upp sig och ge upp allt för att vara med i Big Brother? Victoria tror att det ska vara någon slags garanti för att gå långt. Naivt!
Verkligen. Man vill ha en skön lirare att kolla på. Inte någon som blir aggressiv och förbannad när andra inte anstränger sig. Hela poängen är ju att de buntar ihop omaka människor som får tävla i diverse grenar som de ibland inte ens är lite duktiga på. Då flyttas fokus från prestation till underhållning. Hur kul är det att kolla på en ragata som skäller ut folk efter noter så fort man äventyrar hennes chanser att stanna? Sami kan sitta i sängen och lägga kladdiga fisar en hel vecka och folk skulle ändå rösta kvar honom. Victoria vet det. 🙃
2020-03-26, 12:21
Medlem
DjPuttes avatar
Jaha där kom Alex också in i rummet där blåvalen sin vana trogen leder gänget, Oavsett vad Vicky & Alex säger så tillhör dem rosa grupperingen!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vicky sant så sant så....
Mot vem än du sitter så ryker du
Nja... Det skulle väl vara Amilia då. Men denna vecka sitter hon tryggt, som alltid.
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fast hon är mycket värre än andra när det gäller skitsnack. Inte när det kommer till hur mycket det snackas, för alla snackar lika mycket, med hennes snack är ofta inte "okej" skitsnack. Men tugget hon kört mot Frida senaste dagarna är ren mobbning. Jag hade inte så mycket emot Amilia innan, som jag haft senaste veckan, för att hennes ständiga gnäll på och hån mot Frida är verkligen inte okej. Som igår, tog två minuter från att Frida gick ut ur rummet till att hon började tugga på om hur fake hon är, att hon är så himla jobbig, saker hon sagt som varit "dumma" osv. Det ligger NOLL procent humor i det.

Min med, men med glimten i ögat. Amilia har inte glimten i ögat, för hon menar det hon säger när hon imiterar Frida med en löjlig röst och skriker "FUCKING FAKE BITCH". Det finns en skillnad som är brutalt viktig att komma ihåg.

Jag har faktiskt missat just hennes tugg om Frida, så kan inte säga något om det. Men tycker överlag att de i rosa rummet + Martin och Jassa har pratat elakt om Frida, vilket jag inte tycker hon förtjänar. Dock tror jag inte att någon av dem snackar såhär mycket skit i verkligheten! Tror att man tär på varandra något fruktansvärt där inne och de har all tid i världen som då läggs på att snacka skit, finns ju inte så mycket att prata om. Jag kan också förstå att Frida är en typ av person många hade börjat störa sig på i deras situation..

Humor är ju väldigt individuellt, så att det är 0% humor i något för dig betyder inte att det är detsamma för alla. Med det menar jag inte att jag själv tycker det är roligt att höra någon vara elak, men Amilia kanske tycker det är skitkul.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in