Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Fast hon är mycket värre än andra när det gäller skitsnack. Inte när det kommer till hur mycket det snackas, för alla snackar lika mycket, med hennes snack är ofta inte "okej" skitsnack. Men tugget hon kört mot Frida senaste dagarna är ren mobbning. Jag hade inte så mycket emot Amilia innan, som jag haft senaste veckan, för att hennes ständiga gnäll på och hån mot Frida är verkligen inte okej. Som igår, tog två minuter från att Frida gick ut ur rummet till att hon började tugga på om hur fake hon är, att hon är så himla jobbig, saker hon sagt som varit "dumma" osv. Det ligger NOLL procent humor i det.
Min med, men med glimten i ögat. Amilia har inte glimten i ögat, för hon menar det hon säger när hon imiterar Frida med en löjlig röst och skriker "FUCKING FAKE BITCH". Det finns en skillnad som är brutalt viktig att komma ihåg.
Jag har faktiskt missat just hennes tugg om Frida, så kan inte säga något om det. Men tycker överlag att de i rosa rummet + Martin och Jassa har pratat elakt om Frida, vilket jag inte tycker hon förtjänar. Dock tror jag inte att någon av dem snackar såhär mycket skit i verkligheten! Tror att man tär på varandra något fruktansvärt där inne och de har all tid i världen som då läggs på att snacka skit, finns ju inte så mycket att prata om. Jag kan också förstå att Frida är en typ av person många hade börjat störa sig på i deras situation..
Humor är ju väldigt individuellt, så att det är 0% humor i något för dig betyder inte att det är detsamma för alla. Med det menar jag inte att jag själv tycker det är roligt att höra någon vara elak, men Amilia kanske tycker det är skitkul.