Citat:
Ursprungligen postat av
Honeyryder
Men det är ett underhållningsprogram, bara för man tycker om henne som deltagare så betyder det inte att man hade velat ha henne i sitt liv på riktigt! Hon är långt ifrån att vara min favorit, skriker rakt ut ibland för jag blir som galen på henne när hon hänger efter Lempa eller när hon är lat etc.
Och jag tycker inte hon är värre än många andra i huset när det kommer till skitsnack..
Min humor består typ av att vara rolig på min egna bekostnad eller andras

Fast hon är mycket värre än andra när det gäller skitsnack. Inte när det kommer till hur mycket det snackas, för alla snackar lika mycket, med hennes snack är ofta inte "okej" skitsnack. Men tugget hon kört mot Frida senaste dagarna är ren mobbning. Jag hade inte så mycket emot Amilia innan, som jag haft senaste veckan, för att hennes ständiga gnäll på och hån mot Frida är verkligen inte okej. Som igår, tog två minuter från att Frida gick ut ur rummet till att hon började tugga på om hur fake hon är, att hon är så himla jobbig, saker hon sagt som varit "dumma" osv. Det ligger NOLL procent humor i det.
Min med, men med glimten i ögat. Amilia har inte glimten i ögat, för hon menar det hon säger när hon imiterar Frida med en löjlig röst och skriker "FUCKING FAKE BITCH". Det finns en skillnad som är brutalt viktig att komma ihåg.