2020-03-25, 20:18
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan orkade inte det. Lite mer än hundring känns okej. Så får de in lite cash också. Netflix har jag med morsan som tokkollar alla serier flera gånger och kan fan snart alla repliker

La till en edit när jag fattade att du redan betalat .. 130kr lr vad det kostar om månaden är inte hela världen
2020-03-25, 20:19
Medlem
Har Glasman lyckats dela ut alla
kramarna?.
2020-03-25, 20:20
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det smärtar mig också att jag börjar gilla Mergim. Efter dagens coaching så såg man en ganska nice person.
.........

Jag tänker ta några djupa Corona-andetag nu (ja, jag har "made in China"-viruset).

Okej. Jag förstår att Mergim beter sig bättre nu. Men är det inte en fasad?
2020-03-25, 20:20
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Mm, jag tycker att det är skittråkigt att de inte skickade in allas frestelser. Hade varit så jävla kul.
Varför känns det som att man själv som amatör hade kunnat skapa 10x bättre innehåll än nuvarande produktion?
2020-03-25, 20:21
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Ja det hade ju varit underhållning att se de två njuta av massa gott och alkohol medan de andra får fortsätta med sin trista diet!

Edit: Jag ser ju att de fått in litegrann, men BB hade kunnat jävlas lite och smackat på ordentligt med gott.
Jag håller helt med dig. Tänk totalt utflippade Jullan och Glasman inför de andra. Det hade säkert börja svamla som fan. Vill se Glasman med ögonen i kors och lacka dom andra.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Har Glasman lyckats dela ut alla
kramarna?.
Jag har antagligen missat mycket, men har inte sett honom ge en enda kram idag. Absolut inte de 98 till Frida och de 2 till Martin. Eller?
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Mmm asså precis typ

Sami ska vinna

Håller delvis med om Sami. Tycker nog dock att Julia bidrar till roligare TV.
2020-03-25, 20:22
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Ifall Amalia och Glasman står mot varandra på måndag.. vem fan röstar man på då att va kvar?
2020-03-25, 20:22
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Varför känns det som att man själv som amatör hade kunnat skapa 10x bättre innehåll än nuvarande produktion?
För att det är SANT!
2020-03-25, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtybjorn
Kollar på Amilias enskilda samtal med Glasman. Vad fan har hänt med Amilias smink/spraytan? Halva ansiktet är kritvitt - resten bajsbrunt!
Har för mig att hon sagt att hon gör någon slags contouring med BUS haha. Antagligen för att slippa behöva sminka sig lika mycket.
2020-03-25, 20:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Har för mig att hon sagt att hon gör någon slags contouring med BUS haha. Antagligen för att slippa behöva sminka sig lika mycket.
Det blir ju verkligen jättesnyggt. Smart tips där, Amilia.
2020-03-25, 20:25
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiliconDouchebag
La till en edit när jag fattade att du redan betalat .. 130kr lr vad det kostar om månaden är inte hela världen
Javisst. Tro det var 139. Vafan inte hela världen för rätt så bra underhållning många studenter. Hoppas bara på mer sådant som idag. Tävling och en utflippad coaching.
Jag gillade den, när folk öppnar sig nästan helt och snackar känslor. Man får en helt annan bild. Exempelvis som Mergim och Lennie.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in