2020-03-26, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Victoria ”Jag grÅteR inTe pgA täVlinGen Jag äR baRa lÅg!!”
Ja visst du hade säkert varit låg om ni hade vunnit

Hopps inte fjortisfansen går på hennes utspel nu för att locka tittare ”ingen vill rädda mig på utsidan” buuhuu håll käften! Åk hem och ta ut lite fillers från röv-läpparna.

Självklart faller Jasminerna för tårarna
2020-03-26, 12:04
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ja, och imo är det sjukt att man kan tycka om en person som är Amilia. Tror att det säger rätt mycket om en själv som person om man tycker det är okej att prata om andra som hon gör, inte tacka för saker, inte ha någon självinsikt osv.
Jag har sagt sedan dag ett att jag tycker att hon kan vara rolig ibland, men bara för att hon är "rolig ibland" kompenserar inte på något sätt för att hon 90% av sin vakna tid pratar ned andra för att framstå som bättre själv. Man kan vara rolig utan att behöva vara det på andras bekostnad.

Men det är ett underhållningsprogram, bara för man tycker om henne som deltagare så betyder det inte att man hade velat ha henne i sitt liv på riktigt! Hon är långt ifrån att vara min favorit, skriker rakt ut ibland för jag blir som galen på henne när hon hänger efter Lempa eller när hon är lat etc.
Och jag tycker inte hon är värre än många andra i huset när det kommer till skitsnack..

Min humor består typ av att vara rolig på min egna bekostnad eller andras
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ska Victoria börja gnälla NU på att "de inte ska leka med hennes vikt" och att "de inte vet vilken syn jag har på mig själv"? När hon suttit i två dagar och prata om att inte äta osv?

Snääälla hon är bara så jävla PISSRÄDD för att åka.
Aa.. hehe Nu ska Vickan köra med gråt taktiken.
Börjar bli trått på det,
så är det med nästan alla så fort dom hänger löst.

Lennie, Sami och Julla är typ dom tar det bra,
och inte springer runt och surar, gråter och fjäskar.
Medlem
Deus-Culpas avatar
Victoria vet allt. Kan allt. Skyller alltid på andra. Hur kan folk vilja ha kvar en så djupt osympatisk människa?
2020-03-26, 12:05
Medlem
Varför förstår de inte att de är med i ett TV-PROGRAM. Med en PRODUKTION. Som kan göra EXAKT vad de vill med deras existens, med reglerna, med förutsättningarna.

Är fan trött på att de gnäller på upplägget, när de alla vet vad de gett sig in på.
2020-03-26, 12:06
Medlem
Fy fan va bitter Vickan är för att hon sitter löst.

Jag skjuter fyrverkeri och skumpakorkar om hon åker hem,så skönt att slippa henne.
Bannlyst
Tycker glädjecoacherna gör ett dåligt jobb, var finns dom när Vickan gråter 😷
Spännande om Glasman kommer hänga löst o se hur han kommer reagera!
Medlem
Lord2Moynes avatar
Är ju en stor jävla skandal att havsmonstret sitter säkert YTTERLIGARE en vecka. Nu får man hoppas att man kan få chansen att plocka ut slink-Vicky så får man lite tröst i alla fall. Enda chansen att få ut vrålapan Jasmine är ju om hon sitter mot Sami och kanske Lennie.

Hur är stödet för Vicky i de där luffiga facebookgrupperna? Inte högt hoppas jag! Men inget förvånar mig när det gäller personerna i de där grupperna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Vicky: Två jävla miffon kom tillbaka
Vuxenmobbning på högsta nivå. Ut med Viktoria
2020-03-26, 12:07
Medlem
Hänger löst

Sami
Lennie
Jassa
Vicky

(Kanske)
Julia
lr
Glasman

Kvar är Immunitetstävling idag. Tittarna ska rädda en plus makttävling imorgon.
Spännande vecka
Medlem
[quote=Deus-Culpa|70899053]Victoria vet allt. Kan allt. Skyller alltid på andra. Hur kan folk vilja ha kvar en så djupt osympatisk människa?[/QUOTE

Håller med dig! Kan inte alls med henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Tycker glädjecoacherna gör ett dåligt jobb, var finns dom när Vickan gråter 😷
Spännande om Glasman kommer hänga löst o se hur han kommer reagera!
Hon vill nog inte bli tröstad av ”två miffon”

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in