2020-03-26, 12:08
Medlem
Får Vi Chansen Att Rädda Sami Så Tar Vi Den👏🐆🐆🔥🔥🔥🔥🔥
2020-03-26, 12:08
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Det är ju mot glasman eller Julia någon i det gula laget får möta.
Vinner inte sami tävlingen idag så hänger han löst med antingen Julia eller glas, för det är ingen i huset som räddar sami om de vunnit makten.
Tittarna får säkert bara rösta mellan glas och Julia.

Så sami mot Julia/glas på mån.
Trist.

Men tittarna skall ju välja en säker. Och de väljer med största sannolikhet Sami. Då sitter han ju säkert.
2020-03-26, 12:09
Medlem
Honeyryders avatar
Oj oj oj vad det är synd om Vickan nu...
2020-03-26, 12:10
Medlem
Hur många åker ut på måndag? Det måste väl ändå vara två?
2020-03-26, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Men det är ett underhållningsprogram, bara för man tycker om henne som deltagare så betyder det inte att man hade velat ha henne i sitt liv på riktigt! Hon är långt ifrån att vara min favorit, skriker rakt ut ibland för jag blir som galen på henne när hon hänger efter Lempa eller när hon är lat etc.
Och jag tycker inte hon är värre än många andra i huset när det kommer till skitsnack..

Min humor består typ av att vara rolig på min egna bekostnad eller andras
Fast hon är mycket värre än andra när det gäller skitsnack. Inte när det kommer till hur mycket det snackas, för alla snackar lika mycket, med hennes snack är ofta inte "okej" skitsnack. Men tugget hon kört mot Frida senaste dagarna är ren mobbning. Jag hade inte så mycket emot Amilia innan, som jag haft senaste veckan, för att hennes ständiga gnäll på och hån mot Frida är verkligen inte okej. Som igår, tog två minuter från att Frida gick ut ur rummet till att hon började tugga på om hur fake hon är, att hon är så himla jobbig, saker hon sagt som varit "dumma" osv. Det ligger NOLL procent humor i det.

Min med, men med glimten i ögat. Amilia har inte glimten i ögat, för hon menar det hon säger när hon imiterar Frida med en löjlig röst och skriker "FUCKING FAKE BITCH". Det finns en skillnad som är brutalt viktig att komma ihåg.
2020-03-26, 12:11
Medlem
Immunitetstävling idag. Sen är det en till som ska räddas om det ska vara 3st som ska hänga löst på måndag. Hur tror ni sista personen räddas? Tittarna, makttävling eller får deltagarna välja en?
2020-03-26, 12:11
Medlem
Supportergruppen vill rädda Jassa eller Lennie verkar det som.
Vissa Sami

2020-03-26, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hur många åker ut på måndag? Det måste väl ändå vara två?
1 åker på måndag skulle jag säga
Medlem
https://paow.se/2010/02/alma-kom-hit-nyss/
shdosifjos
februari 28, 2010 at 7:32 e m

men gud är du seriös? Amilia Stapelfeldt? förstår du inte hur hon söker uppmärksamhet hon UTNYTTJAR dig paulina. såg att hon ahde kommenterat på din fb att ni sku träffas. Hon skriver gumman bara för att hon tycker det är sååååå coolt att få vara med dig och niu andra stor bloggare. Sedan vill hon ha en massa information om er som hon sedan kan föra vidare till falsksanning där hon gästbloggar bara få att få läsare… omg ser du ingenting? Tror du gott om henne?

Amilias rykte är känt sen långt tillbaks
Medlem
Men SNÄLLA Viktoria.
Sami KAN sin kropp, jag lovar. Han har gått ner 45kg innan BB. Han VISSTE att han hade gått ner i vikt och han VISSTE därmed att han kunde småäta lite. Herregud
Medlem
Alltså jag spyr på dig Victoria!!
DU SKA UT ! ! !
2020-03-26, 12:13
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Är ju en stor jävla skandal att havsmonstret sitter säkert YTTERLIGARE en vecka. Nu får man hoppas att man kan få chansen att plocka ut slink-Vicky så får man lite tröst i alla fall. Enda chansen att få ut vrålapan Jasmine är ju om hon sitter mot Sami och kanske Lennie.

Hur är stödet för Vicky i de där luffiga facebookgrupperna? Inte högt hoppas jag! Men inget förvånar mig när det gäller personerna i de där grupperna.

Hahahahaha din signatur.

Vicky har tappat helt, åker mot typ alla inkl. Frida

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in