2020-03-26, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Man har börjat märka på dem att de inte orkar vara falska längre och då inser de att de inte fungerar som vänner, så roligt att se haha.

Vad hände idag? Alltså vad bråkade de om?

Det fräste till rejält på altanen efter att de fått reda på att de gått ner mellan 7-8 kg. Hörde inte ordagrant men det blev tjafs.
”Ja men får inte jag tycka som jag vill”
” jo men låt mig ha hoppet kvar”
Bla bla - fast i hård ton.
2020-03-26, 11:40
Medlem
xrlpyts avatar
Oj, Amilia cyklar lite lätt på en motionscykel.
2020-03-26, 11:41
Medlem
Det kommer alltså inte hända någonting förrän tävlingen som enligt schemat ska vara 14, men inte lär dra igång tidigare än 15?
2020-03-26, 11:42
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det kommer alltså inte hända någonting förrän tävlingen som enligt schemat ska vara 14, men inte lär dra igång tidigare än 15?
Garr!

2020-03-26, 11:42
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Det fräste till rejält på altanen efter att de fått reda på att de gått ner mellan 7-8 kg. Hörde inte ordagrant men det blev tjafs.
”Ja men får inte jag tycka som jag vill”
” jo men låt mig ha hoppet kvar”
Bla bla - fast i hård ton.

Så sur att jag missade, haha
2020-03-26, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Oj, Amilia cyklar lite lätt på en motionscykel.

Du måste se i syne, den feta jäveln har aldrig bränt 2 kcal ens.
2020-03-26, 11:44
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nu har Amilia kört sitt träningspass på 1 min på cykel. Nu kan hon med gott samvete ta för sig från husets skafferi.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filthyanimal
Den där killen som hänger med Jazze är värsta psykopaten, han visar inte sin riktiga sida utan går på sparlåga......hans blick är full av psyko

Ja han är svår att greppa. Han verkar ha kriminella vänner men skryter om det. Blir dubbla budskap för mig. En tuffing behöver inte hålla på så. Men samtidigt tror jag han kan snea rejält framförallt på fyllan.

OffT: läste ditt nick som Fitt-hy-animal 😂😂😂
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Jag sörjer lite men tröstar mig med att Lennie verkar ta mer avstånd från henne och hoppas på något mellan honom och Vicky. Även om Vicky gärna få åka hem för mig. Inte stört mig alls på henne förrän igår. Men nu så haha.
Vissa skriver att antingen Julia eller Glasman sitter löst på måndag men tror de kan räddas precis som vem som helst eller?
Nu återstår immunitetstävling och makttävling imorrn

Så borde det absolut vara. Mergim kunde ju räddas. Men det klart, produktionen ändrar reglerna hela tiden.

Nu får vi se vad det för tävling kl 14... 15? 16? 19?
2020-03-26, 11:45
Medlem
Nu blir det att rädda kvar Sami imorgon om han inte vinner tävlingen senare idag .
2020-03-26, 11:46
Medlem
esetts avatar
Ha ha, jäklar vad Vickan blev tyst nu
2020-03-26, 11:46
Medlem
Citat:
Ja han är svår att greppa. Han verkar ha kriminella vänner men skryter om det. Blir dubbla budskap för mig. En tuffing behöver inte hålla på så. Men samtidigt tror jag han kan snea rejält framförallt på fyllan.

OffT: läste ditt nick som Fitt-hy-animal 😂😂😂

Haha Fitt hy animal 🤣🤣🤣

Han ger alla tecken en äkta psykopat gör, stackars jazze om hon är så blåögd att dom lever lyckliga i alla sina dar efter BB.....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in