2020-03-26, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Kan det bli Sami vs Glasman på Måndag 😷😷

Nej, sami kommer räddas av tittarna.
Medlem
xrlpyts avatar
Vicky girl, klockan klämtar för dig.. Sitta nominerad med Samie, Lennie och Jasmine.
Medlem
Är det bara jag som tycker Lennie, Alex och Glasman totalt saknar någon form av stake?
Finns inte någon av dem som vågar ta en konflikt eller stå för en egen åsikt, Alex och Lennei värst vilka tonårsbarn....
2020-03-26, 11:37
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
De försöker verkligen klicka men så fort de är oense så börjar de hugga mot varandra. Tror att Jasse stör sig på hennes know it all attityd.
Vicky kanske bara klarar av att ha jag-svaga vänner som inte står upp för sig själv eller så uttrycker hon sig väldigt hårt.

Man har börjat märka på dem att de inte orkar vara falska längre och då inser de att de inte fungerar som vänner, så roligt att se haha.

Vad hände idag? Alltså vad bråkade de om?
Medlem
Det enda bra med detta är att sur-Vickan blir och är ännu surare. ÄNDÅ kul att se.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Låt oss sörja tillsammans... 😭

Vilken kamera filmar Phillip? Kan kolla lite när han fuckar ur så blir man säkert på bättre humör 😅

Nu måste Vickan eller Jasse ut.

Jag sörjer lite men tröstar mig med att Lennie verkar ta mer avstånd från henne och hoppas på något mellan honom och Vicky. Även om Vicky gärna få åka hem för mig. Inte stört mig alls på henne förrän igår. Men nu så haha.
Vissa skriver att antingen Julia eller Glasman sitter löst på måndag men tror de kan räddas precis som vem som helst eller?
Nu återstår immunitetstävling och makttävling imorrn
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Nej, sami kommer räddas av tittarna.
Sami är riktigt skön typ
Bannlyst
Dags för BB produktionen att lägga till livecam på utegården, alla kommer ju hänga där desto varmare det blir.
Dessutom får dom ju fixa till den, ser ut som en jävla byggarbetsplats.
2020-03-26, 11:38
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filthyanimal
Är det bara jag som tycker Lennie, Alex och Glasman totalt saknar någon form av stake?
Finns inte någon av dem som vågar ta en konflikt eller stå för en egen åsikt, Alex och Lennei värst vilka tonårsbarn....

Jag håller helt med dig!
Men jag tycker om Lennie ändå..
2020-03-26, 11:38
Medlem
Den där killen som hänger med Jazze är värsta psykopaten, han visar inte sin riktiga sida utan går på sparlåga......hans blick är full av psyko
2020-03-26, 11:39
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag sörjer lite men tröstar mig med att Lennie verkar ta mer avstånd från henne och hoppas på något mellan honom och Vicky. Även om Vicky gärna få åka hem för mig. Inte stört mig alls på henne förrän igår. Men nu så haha.
Vissa skriver att antingen Julia eller Glasman sitter löst på måndag men tror de kan räddas precis som vem som helst eller?
Nu återstår immunitetstävling och makttävling imorrn

En av dem kommer hänga löst på måndag, men borde kunna räddas av makten precis som vem som helst som hänger löst. (bara min teori)
2020-03-26, 11:40
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Bara jag som njuter av att se Victoria bitter nu när de förlorade? Hon var ju så sjukt kaxig mot Mergim med sitt ”Haha jag trodde hopprep var din grej?!” när de vann hopprepstävlingen fast Mergim nog är betydligt bättre på detta än vad hon är. Folk som tränar kampsport vet hur man går ned lagom i vikt inför en invägning. Att hon går och gymmar på gymmet i 2 år betyder inte hon vet ett piss om invägningar.

Men tycker Analia skulle autonomineras direkt när hon sa emot och vägrade väga sig. Men vi vet att produktionen älskar henne.

Det provocerar mig som fan att hon säger sig ha varit fitness och tävlat.
Bullshit.
Då skulle hon haft koll på den här tävlingen.
Har man tävlat, så vet man precis hur kroppen fungerar vid viktnedgång.
Den kroppen hon hade förut (kolla insta) är inte i närheten av fitness i mina ögon.

Jag ska bara smälta detta med Amilia lite, sen kan jag glädjas av att Vickan inte sitter säkert 😇

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in