2020-03-26, 11:26
Medlem
fetmorots avatar
Eftersom nästan alla favoriter hamnade i ett och samma lag trodde jag att big brother skulle rigga så att det rosa laget skulle hänga löst. Men hade visst fel, dom gjorde precis tvärtom...
Medlem
TruckUrbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Klart hon kommer. Skräddarsydd tävling som vanligt fick hon efter sitt handikapp med foten. Bra läkkött hon har förövrigt, starkt gjort att kunna gå näst intill som vanligt nu när hon BRÖT foten i helgen.
Kraftig benstomme
Medlem
xrlpyts avatar
Lennie på motionscykeln alltså, han bor typ där lelle bubben. <3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Bra, mina targets är vickan/jasse
amilia/mergim
men ifall rosa torskar och amilia vägrar att tävla så måste hon ju bli autonominerad
Då är vi på samma sida!! 👊👊
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
En konstig grej är att det är alltid två tjejer lr tjej vs kille som tjafsar i huset, inte en enda gång har väl två killar stått och skrikit på varandra, måste va ovanligt?
Inte konstigt alls. Bitches be bitches
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellamorra
Jaha det var som själve fan, nu är allasmeknamn också avstängd, vem i helvete är jäveln som anmäler alla inlägg
Antar det är parasiter som har kul med att anmäla oss, men de blir inte av med oss

OnT: Nu ska Fläskläppen Victoria UT med huvudet före! Tror Rosa vinner (tyvärr) men vi måste ta vara på chansen. Hon är inte mest populär om tittarna får rädda. Utan tittarna räddar Sami. Om det är makttävling så hoppas jag fan Mergim vinner så han räddar Lennie. Martin lär rädda Jassa om hon hänger löst på måndag.
Victoria mot Julia eller Glasman tror jag blir tufft för henne. Jag är så trött på hennes översittarattityd och att hon minsann kan allt. Såg ni hur säker hon var på sin sak i sovrummet fast Sami försökte förklara att det hon sa var fel?
Är det inte också ganska tydligt hon försöker vara nära med tittarfavoriterna? I början var det Sami hon klänger och hänger på sedan har hon gjort Jassa till sin ”bästis” därinne och nu minsann vill hon vara någon typ av kärlekspar med Lennie fast hon aldrig innan ens har pratat mes honom samt sagt Alex är hennes typ utseendesmässigt. Mitt hat för Fläskläpp börjar komma ikapp mitt hat för Blåvalen. Fläskläppen pratar dessutom sjukt mycket skit om både Glasman och Frida, kommenterar även deras utseende. Äcklig människa
2020-03-26, 11:27
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Har tänkt hela tiden att Amilias lag _måste_ förlora. Orkar inte med henne mer, hon måste fan ut nu. Speciellt när hon glider på en jävla räkmacka för att hon har """ont""" i foten.

Hon kommer i laget där det finns två personer som fanimej SKA veta hur man vinner denna tävling och det gjorde dom.
Så det är uttänkt i förväg, igen.
Det är garanterat därför Amilia gick med på att väga sig till slut.
Produktionen gick säkert ut med infon till henne att hon inte skulle behöva göra någonting.

Och Vickan visar att hon inte kan ett skit om att gå ner i vikt.
Hur kan hon inte fatta att dom redan förlorat.
Kan allt och har aldrig fel 🤮
Hon har blivit så dryg och bitsk.
Se bara på hur hon hoppade på Jasse precis 🙄
Idiot!
2020-03-26, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Vad har hänt?!

De försöker verkligen klicka men så fort de är oense så börjar de hugga mot varandra. Tror att Jasse stör sig på hennes know it all attityd.
Vicky kanske bara klarar av att ha jag-svaga vänner som inte står upp för sig själv eller så uttrycker hon sig väldigt hårt.
2020-03-26, 11:28
Medlem
Amilia sitter säkert....
2020-03-26, 11:29
Medlem
Lol rosa vann nu ska jasse/vickan ut
2020-03-26, 11:29
Medlem
Flodhästen och albanen sitter säkert denna vecka också!
2020-03-26, 11:30
Medlem
Bbbloopers avatar
Ok gul förlorade. Samla alla krafter på att få ut fjortis Vickan nu!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in