Så. Nu sitter Amilia säkert igen. Man fick inte veta några exakta resultat, utan Amilia bara klarade sig och man får lita på produktionens ord. Fan vad hon bara råkar klara sig varje vecka.
Rosa laget var den perfekta blandningen, Martin och Mergim och Alex som köttade och gick ned, och med Amilia och Frida som balanserade åt andra hållet.
Alltså Amilia........ hade varit rasande om jag var i det gula laget... och julia som håller på och skriker? Är hon med i det rosa laget? Har jag missat något?
Jaja hoppas precis som många andra att Victoria åker.
Hon kommer i laget där det finns två personer som fanimej SKA veta hur man vinner denna tävling och det gjorde dom.
Så det är uttänkt i förväg, igen.
Det är garanterat därför Amilia gick med på att väga sig till slut.
Produktionen gick säkert ut med infon till henne att hon inte skulle behöva göra någonting.
Och Vickan visar att hon inte kan ett skit om att gå ner i vikt.
Hur kan hon inte fatta att dom redan förlorat.
Kan allt och har aldrig fel 🤮
Hon har blivit så dryg och bitsk.
Se bara på hur hon hoppade på Jasse precis 🙄
Idiot!
Bara jag som njuter av att se Victoria bitter nu när de förlorade? Hon var ju så sjukt kaxig mot Mergim med sitt ”Haha jag trodde hopprep var din grej?!” när de vann hopprepstävlingen fast Mergim nog är betydligt bättre på detta än vad hon är. Folk som tränar kampsport vet hur man går ned lagom i vikt inför en invägning. Att hon går och gymmar på gymmet i 2 år betyder inte hon vet ett piss om invägningar.
Men tycker Analia skulle autonomineras direkt när hon sa emot och vägrade väga sig. Men vi vet att produktionen älskar henne.
Nu får det vara nog med amili. Först vann hon en tävling genom att sitta ner, sen vinner hon en till tävling genom att sitta och glo? Skojar du med mig? Hon om någon glider på en räkmacka ut med henne