2020-03-26, 09:47
Medlem
kermiths avatar
Så jävla trött på snickaren från Åkersberga. Bitter och butter på samma gång. I coachingsamtalet säger puckot att Jullan skriker. Hans lilla sockerpulla gör inget annat och Mergim ligger steget under. Jullan ligger i top bottom av skrik. Önskar att tönten får lämna efter Analia.
2020-03-26, 09:49
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
De fick ändra pga alla kvinnor på sociala medier som rasade över att det handlade om vikt och triggade deltagarna och även tittarna
Namninsamling och dylikt

Fast det står fortfarande att de ska ha invägning? Eller vad har jag missat?
2020-03-26, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Fast det står fortfarande att de ska ha invägning? Eller vad har jag missat?
Jo lagen fick fortsätta med sin tävling men Julia och Glasmans ändrades
Förmodligen efter drevet
2020-03-26, 09:53
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Jo lagen fick fortsätta med sin tävling men Julia och Glasmans ändrades
Förmodligen efter drevet
Men vad sades det att Julia och Glas skulle göra först? Den tid jag följde liven hade de bara samma fjolliga uppdrag, dvs att vara glädjecoacher. Eller hade de något uppdrag innan det som jag missade? För så kan vara fallet! Jag är nyfiken på riktigt, för jag har följt så gott jag bara kan, sjukdom till trots. Corona må ta mig, men jag ska fan se BB ända in i döden!!!!
2020-03-26, 09:54
Medlem
137MGs avatar
haha kul att de zoomar in på amilias frukost
2020-03-26, 09:56
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
haha kul att de zoomar in på amilias frukost

Den syns nog hur mycket dom än zoomar ut
2020-03-26, 09:57
Medlem
muhexs avatar
Riktigt hälsosam frukost de flesta kränger just nu. Sleva i sig oboy & hur många brödskivor som helst (amilia & Victoria). Det är väl lugnt att kränga i sig bröd sålänge det är avokado på
2020-03-26, 10:01
Medlem
Bellamorras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muhex
Riktigt hälsosam frukost de flesta kränger just nu. Sleva i sig oboy & hur många brödskivor som helst (amilia & Victoria). Det är väl lugnt att kränga i sig bröd sålänge det är avokado på

Ja juste de, enligt sig själva, som äter minst i huset hahaha
2020-03-26, 10:01
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Men vad sades det att Julia och Glas skulle göra först? Den tid jag följde liven hade de bara samma fjolliga uppdrag, dvs att vara glädjecoacher. Eller hade de något uppdrag innan det som jag missade? För så kan vara fallet! Jag är nyfiken på riktigt, för jag har följt så gott jag bara kan, sjukdom till trots. Corona må ta mig, men jag ska fan se BB ända in i döden!!!!

Den av de två som förändrade sin vikt minst skulle bli autonominerad. Säg att det handlar om 2 kg ± på 3 dagar, det är inte så farligt egentligen.
2020-03-26, 10:03
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squin.Teye
Ser deltagarna vilken kamera som sänder?

Nej, det gör dom inte så spekulationerna om att de vet vad som hamnar i avsnitten är rätt osannolikt.
Senast redigerad av Mikeyjames 2020-03-26 kl. 10:09.
2020-03-26, 10:04
Medlem
Absolut att aptiten förändras på adhd medicin men nu sitter Amilia och låtsas att hon inte kan äta. Det brukar hon väl kunna? Inget illa menat men tror hon gör det inför Lennie.

Han verkar dessutom ha börjat bita ifrån och få lite attityd vilket glädjer mig enormt
2020-03-26, 10:05
Medlem
Bellamorras avatar
Citat:
Absolut att aptiten förändras på adhd medicin men nu sitter Amilia och låtsas att hon inte kan äta. Det brukar hon väl kunna? Inget illa menat men tror hon gör det inför Lennie.

Han verkar dessutom ha börjat bita ifrån och få lite attityd vilket glädjer mig enormt

Fast då känner hon honom inte alls eller alternativt inte lyssnar

Lennie gillar när folk äter, han gillar att mata folk o han blev irriterad över ordet "unna sig" då han tycker man alltid ska göra något njutbart dvs äta vad man vill istället för att "unna sig ibland"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in