2020-03-26, 21:01
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Kan inte riktigt sätta fingret på Samis utseende. Julia och Jasmine tyckte innan idag att han var jättesexig. Ni få tjejer som hänger i denna tråd, vad tycker ni om Sami?
Jag gillar egentligen inte utomeuropéer på ett sådant plan (han är som bekant halvtunisier). Men visst ser han bra ut, absolut. Han är bara lite för mörk för min smak. 🙃
2020-03-26, 21:02
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Kan inte riktigt sätta fingret på Samis utseende. Julia och Jasmine tyckte innan idag att han var jättesexig. Ni få tjejer som hänger i denna tråd, vad tycker ni om Sami?
Jag tycker nog det känns som om att det är fler tjejer här än killar faktiskt. Hehe!
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Alltså jag förstår att det är irriterande med folk som skriker hela tiden, men tycker det blir lite dubbelmoral när Sami tycker det är dagisnivå, när han själv tycker fisar är det roligaste som finns och gärna fiser på allt och alla hela tiden (okej, inte lika mycket nu)...

Hata mig inte snälla jag gillar Sami, men tycker ändå det blir så löjligt att vissa beteenden är accepterade men inte andra beroende på vad man själv gillar.
fisar är lättare att slippa i ett annat rum. Skrik skär igenom väggarna.
Medlem
csfs avatar
Haha älskar när någon har en konversation med sami och han svarar med sitt ''MMMM''. Speciellt när glasman blablar på om bbk och sammi bara MMMMMmmm
2020-03-26, 21:03
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:

Daddy issues? Sami har ju någonstans kroppen och auran av en finsk alkisfarsa som har lagt Lapin Kultan på hyllan.
2020-03-26, 21:03
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Haha älskar när någon har en konversation med sami och han svarar med sitt ''MMMM''. Speciellt när glasman blablar på om bbk och sammi bara MMMMMmmm
han har en skön leverens
2020-03-26, 21:04
Medlem
askungens avatar
Citat:
Dom har pratat mycket om hans händer, att dom är stora. Stora händer är sexigt tycker jag också, gillar hans personlighet, han kan vara gosigos, kvick humor men också seriös. Utseendemässigt har han potential, han har vackra ögon, fint leende, skulle bli skitfin i kroppen om han gick ner 15 kg, och även klippte sig (dock ingen Lennie-frisyr).
2020-03-26, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
När var det någon som senast hörde Virran, Martin, Jassa och Alex prata om att det är de fyra som ska vara i final? Håller den grupperingen än?

Martin Alex Jasmine vet vart dom har varandra,det är Viktoria dom börjar tveka på som ständigt ska vara den som vet och kan allt i alla lägen och är för på.
2020-03-26, 21:05
Medlem
Flaxifluxs avatar
Jaha detta samtal lär väl ta 3+ timmar
2020-03-26, 21:05
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:

Inget för mig
2020-03-26, 21:06
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Martin Alex Jasmine vet vart dom har varandra,det är Viktoria dom börjar tveka på som ständigt ska vara den som vet och kan allt i alla lägen och är för på.
det är känslan jag får av det lilla jag hunnit kolla senaste dagarna så jag är nyfiken på om det stämmer med vad de säger direkt till Virran
2020-03-26, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag gillar egentligen inte utomeuropéer på ett sådant plan (han är som bekant halvtunisier). Men visst ser han bra ut, absolut. Han är bara lite för mörk för min smak. 🙃

HalvTUNISIER??????!!! På riktigt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in