2020-03-25, 23:39
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Glas och Jullan kommer kunna tävla som alla andra. De kommer tävla under samma premisser som de andra efter deras uppdrag. En av dom kommer sitta säkert då deltagarna skall välja och tittarna vem som vann. Just nu sitter alla löst.
Det är inte hur jag tolkade brevet. Jag tyckte det lät som att Glas och Jullan kommer få tävla mot varandra om att vara den bästa hälsocoachen, vinnaren sitter säkert och förloraren hänger löst. Det stod inget om några ytterligare tävlingar, om de eventuellt skulle anslutas till endera laget, eller att de fortfarande har chansen att tävla om individuella immuniteter.

Tvärtom verkade de vara helt uteslutna från lagtävlingarna, i ett tidigare brev.

Men som alltid, BB hittar på vad de vill, när de vill.
2020-03-25, 23:40
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Vad har Alex gjort nu då?
Han förstör hela tiden intressanta diskussioner med sitt jävla osamanhängande svammel.
Jag kan också tycka det är intersant att kolla när dom lagar mat, men då är ju den där satans dåren ALLTID där och gapar och skriker och skrattar som en jävla klickande apa!
Senast redigerad av EgoOnTheRocks 2020-03-25 kl. 23:47.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Det vore ju bra om BB slängde inen blänkare på alla kanaler att vi ska hålla koll den tiden.
Man får ju hoppas att de är så pass smarta att de hade hintat idag om det, om de nu skulle få för sig att göra en sådan avstickare!
Medlem
Citat:
Citat från info;

Julia och Daniel räddades av tittarna i måndagens Veckofinal, och ska duellera på egen hand om att sitta säkert eller hänga löst inför nästa Veckofinal.

Tolka det som du önskar.

Men det där är inte brevet dom läste upp i gruppen.

Men jag bryr mig inte heller för jag är inte helt säker på vem jag ska rösta på.

Jullan sprider mer glädje

Glasman...öhh...är där för att Sami kanske ville det?
2020-03-25, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det är inte hur jag tolkade brevet. Jag tyckte det lät som att Glas och Jullan kommer få tävla mot varandra om att vara den bästa hälsocoachen, vinnaren sitter säkert och förloraren hänger löst. Det stod inget om några ytterligare tävlingar, om de eventuellt skulle anslutas till endera laget, eller att de fortfarande har chansen att tävla om individuella immuniteter.

Tvärtom verkade de vara helt uteslutna från lagtävlingarna, i ett tidigare brev.

Exakt, men eftersom lag gul är en man kort så kommer vinnaren av Julia och Glas joina dem.

Den som förlorar kommer hänga löst
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Citat från info;

Julia och Daniel räddades av tittarna i måndagens Veckofinal, och ska duellera på egen hand om att sitta säkert eller hänga löst inför nästa Veckofinal.

Tolka det som du önskar.

50.5% mot 49.5%

mer riggat än EU-valet 1994
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Ja, det är uteslutna från lagtävlingar. Men lagen kommer att lösas upp imorgon. Ena laget kommer sitta säkert plus Glasman eller Julia. Sedan börjar de individuella tävlingarna där alla kommer att slåss för immunitet. Så du har ju rätt att de inte ingår i något lag.
2020-03-25, 23:46
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Exakt, men eftersom lag gul är en man kort så kommer vinnaren av Julia och Glas joina dem.

Den som förlorar kommer hänga löst

Så kan det bli (allt möjligt kan bli), men det är ingen slutsats man kan dra från tillgängliga fakta.
2020-03-25, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
trumvirvel

kiss och bajs
Haha. Tack. Borde man ha gissat.
2020-03-25, 23:47
Medlem
kermiths avatar
Citat:
50.5% mot 49.5%
mer riggat än EU-valet 1994

När det gäller BB 2020 så kan alla omröstningar vara riggade inte bara måndagens.
I huset vet man aldrig något som händer inte vi heller.
2020-03-25, 23:49
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ja, det är uteslutna från lagtävlingar. Men lagen kommer att lösas upp imorgon. Ena laget kommer sitta säkert plus Glasman eller Julia. Sedan börjar de individuella tävlingarna där alla kommer att slåss för immunitet. Så du har ju rätt att de inte ingår i något lag.

Jepp, det kan vara så. Men jag har tolkat breven och det faktum att både Glas och Jullan hängde löst i måndags som att en av dem KOMMER att hänga löst nu på måndag, dvs de kommer inte få tävla om individuella immuniteter som alla andra som hänger löst.
2020-03-25, 23:50
Medlem
Citat:
Så kan det bli (allt möjligt kan bli), men det är ingen slutsats man kan dra från tillgängliga fakta.

Nej, man kan aldrig förutspå BB produktionen. Allra minst i år!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in