2020-03-25, 23:24
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Om jag förstod brevet i går rätt så hänger det på Julia och Glasman om vem som presterar de bästa intervjuerna.

Den som får flest röstar kommer till det gula laget, (eftersom dom är en mindre) den som förlorar hänger löst.

Men som jag läser här så verkar BB ha ändrat sin story?

Det som sades i början var att Glasman och Jullan kör sitt eget race och vinnaren sitter säkert.
Efter gårdagen kommer ett lag sitta säkert och resten inklusive förloraren mellan Glasman och Julia kommer att köra individuella tävlingar. Jag gissar att på lördag så kommer också någon få folkets röst som Jassa har vunnit vid två tillfällen nu. Fredagar är väl en makttävlingen som kommer alternativt så lägger dom den en annan dag. Vi vet ju inget ännu vad BB hittar på då vi nästa vecka går in i någon sorts "final" omgång.
Rätta mig om jag har fel.
2020-03-25, 23:25
Medlem
Alltså, Amilia är ju svinkul. <3
2020-03-25, 23:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Skrev först "inom fem minuter", men tänkte att "de kanske har något annat att prata om innan hon kommer på tal". Tydligen inte. Borde jag ju ha fattat.

Att de orkar tjata om och om igen om samma saker om samma person.

Tänkte precis samma. Amilia är en vidrig person som Victoria tyvärr också börjar bli.
2020-03-25, 23:27
Medlem
Squin.Teyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Absolut egon. Niggern skall hem till Farsta långt från att förstöra i BB huset.

BB-huset ligger i Farsta...

För övrigt trött på att höra n-ordet. Ge dig på vad folk gör istället för hur de ser ut.

Så jävla tjatigt snack på denna tråden om utseenden hit och dit. GÄSP!
2020-03-25, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nej, Glas och Jullan kommer hela den här veckan tävla mot varandra om att hänga löst/sitta säkert, och det är helt utanför lagtävlingen om immunitet. Jag tror att Glas och Jullan INTE kommer få chansen att tävla om immunitet senare i veckan, och inte heller att de kommer kunna räddas av tittarna under veckan, dvs någon av dem kommer hänga löst på måndag.

Två till kommer hänga löst med vem det nu blir, och en av de tre kommer kunna räddas av den som vinner makten på fredag.

Ok, Tack.
Jag tyckte jag hörde i brevet dom fick att en får gå till det gula laget och en hänger löst....
Ibland får man önsketänkande
2020-03-25, 23:28
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nej, Glas och Jullan kommer hela den här veckan tävla mot varandra om att hänga löst/sitta säkert, och det är helt utanför lagtävlingen om immunitet. Jag tror att Glas och Jullan INTE kommer få chansen att tävla om immunitet senare i veckan, och inte heller att de kommer kunna räddas av tittarna under veckan, dvs någon av dem kommer hänga löst på måndag.

Två till kommer hänga löst med vem det nu blir, och en av de tre kommer kunna räddas av den som vinner makten på fredag.

Glas och Jullan kommer kunna tävla som alla andra. De kommer tävla under samma premisser som de andra efter deras uppdrag. En av dom kommer sitta säkert då deltagarna skall välja och tittarna vem som vann. Just nu sitter alla löst.
2020-03-25, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jaa, det kan ju ske! Det hade ju faktiskt varit lite roligt att dra upp dem så tidigt. Jävlar vad gnälligt det skulle bli.

Men om det blir så får jag väl leva med att missa det då, för 07 tänker jag fan inte vakna hahah.

Det vore ju bra om BB slängde inen blänkare på alla kanaler att vi ska hålla koll den tiden.
2020-03-25, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det som sades i början var att Glasman och Jullan kör sitt eget race och vinnaren sitter säkert.
Efter gårdagen kommer ett lag sitta säkert och resten inklusive förloraren mellan Glasman och Julia kommer att köra individuella tävlingar. Jag gissar att på lördag så kommer också någon få folkets röst som Jassa har vunnit vid två tillfällen nu. Fredagar är väl en makttävlingen som kommer alternativt så lägger dom den en annan dag. Vi vet ju inget ännu vad BB hittar på då vi nästa vecka går in i någon sorts "final" omgång.
Rätta mig om jag har fel.

Du har säkert rätt som du alltid tror du har
2020-03-25, 23:33
Medlem
Hahahah Amilia "Man har sett på dig hela tiden Mergim att det varit fingrar i röven"
2020-03-25, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtybjorn
Tänkte precis samma. Amilia är en vidrig person som Victoria tyvärr också börjar bli.
Brukar inte säga att folk är vidriga osv, men känslan efter sex(?) veckor av Amilia är att hon, baserat på hennes beteende, fan är vidrig. I alla fall den hon varit och är i huset, om hon är likadan utanför går ju inte att veta men har svårt att tro att hon skulle kunna vara så mycket annorlunda irl.

Det är verkligen helt sjukt hur man kan spendera 90% av sin vakna tid på att trashtalka andra, och resterande 10% på att prata om sig själv.
2020-03-25, 23:34
Avslutad
Det har nog varit mer än fingrar i röven på Mergim. Ja, 100%.
2020-03-25, 23:35
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Du har säkert rätt som du alltid tror du har
Citat från info;

Julia och Daniel räddades av tittarna i måndagens Veckofinal, och ska duellera på egen hand om att sitta säkert eller hänga löst inför nästa Veckofinal.

Tolka det som du önskar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in