2020-03-25, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Absolut egon. Niggern skall hem till Farsta långt från att förstöra i BB huset.

Vad har Alex gjort nu då?
2020-03-25, 22:57
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anydpandy
Håller med Grodan! Jag vill ha kvar Sami och lämnar Glasman så tvekar jag inte på att Sami lämnar också... Btw så diggar jag Glas!

Härligt att höra Andy. Huset och BB 2020 måste vi värna om.
Vi är intresserade av vad som händer där!
2020-03-25, 22:58
Medlem
Forecast: Produktionen kommer att göra gula laget till vinnare. (Ingen slump att alla favoriter hamnade i samma lag, och heller ingen slump att resutatet inte går på tid och kan förutses av de som kollar DC) Sedan kommer ytterligare riggde tävlingar under veckan ochdet kommer att sluta med att Frida sitter mot Glasman till slut och Frida ryker.
2020-03-25, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Vad de pratar om att de ska tömma sig i toaletten. Är det ikväll de ska väga sig?

Nej i morgon.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Jag ser gärna att Sami hänger löst i några veckor och skickar lite folk, ser dock att han skickar ut Amilia.
Jag tror också Sami inte skulle ha något emot att Glasman åker, tycker han vänt helt denna vecka och umgåtts mycket med alla och mest pikat Glas.

Har också fått den känslan. Tror nästan att produktionen sade till honom att umgås lite mer med andra när han var som deppigast. Deras folk måste väl ha sett hur dåligt han mådde i Glasmans närhet. Och nu känner han själv hur mycket bättre han mår när han umgås med andra. Det kanske hjälpte till också att Glasman och Julia fick ihop det.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dalishas
Forecast: Produktionen kommer att göra gula laget till vinnare. (Ingen slump att alla favoriter hamnade i samma lag, och heller ingen slump att resutatet inte går på tid och kan förutses av de som kollar DC) Sedan kommer ytterligare riggde tävlingar under veckan ochdet kommer att sluta med att Frida sitter mot Glasman till slut och Frida ryker.

Ger dig 5 rullar toapapper om det visar sig stämma.
2020-03-25, 23:01
Medlem
kermiths avatar
Alex tilför absolut inget i BB och får gå 100 meter till sin ingång.
2020-03-25, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtybjorn
Ger dig 5 rullar toapapper om det visar sig stämma.
Taget. Vi hörs på måndag!
2020-03-25, 23:08
Medlem
nunissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pengabingen
Bättre Kvalitet.

Jasmine.

https://www79.zippyshare.com/v/frvZHH8k/file.html

Är kille och av någon anledning kollade jag mer på martin än jassa. Det säger en del. Men attraheras förvisso inte av kroppar som skulle kunna tillhöra en 13åring.
2020-03-25, 23:12
Medlem
nunissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pengabingen
BÖG!

Mer kvinnliga former på martin än jassa..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
I brevet stod det på morgonen. 9:30 på schemat kanske, men 11:00 i verklighet
Hahah älskar att man måste räkna på minst två timmars diff. Tack för svar!

Då får man kanske försöka vakna lagom till 09-09:30 då, ifall det sker ett mirakel och de är i tid med saker och ting. Jag menar mirakel verkar ju kunna ske i huset, med tanke på Amilias brutna fot som läkte ihop på en halvtimme.
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Amilia har väl sagt att hon bara bajsar en gång i veckan? Om hon lägger av allt i toalettstolen imorgon bitti så kan det bli en rejäl rysare.
Jävlar tänk dig den laddningen. Hon lär ju tappa halva sin kroppsvikt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in