2020-03-25, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Du har 100% rätt! De som inte ser igenom hennes agenda tycker jag på allvar synd om.
Tycker snarare det är du som har svårt att ta in att hon är populär Tittarna har ju röstat henne i 3 omröstningar på rad så hon behöver inte smöra in sig hos de som potentiellt har vunnit makten. Jag kan se rätt snabbt om folk smörar in sig hos folk, Frida exempelvis. Men Jassa vill nog mer vara mån om folk i huset vilket kan uppfattas som falskt för människor som dig. Du har bara bestämt dig för att hata på henne, så du ser inte det andra.
2020-03-25, 14:50
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Tycker snarare det är du som har svårt att ta in att hon är populär Tittarna har ju röstat henne i 3 omröstningar på rad så hon behöver inte smöra in sig hos de som potentiellt har vunnit makten. Jag kan se rätt snabbt om folk smörar in sig hos folk, Frida exempelvis. Men Jassa vill nog mer vara mån om folk i huset vilket kan uppfattas som falskt för människor som dig. Du har bara bestämt dig för att hata på henne, så du ser inte det andra.
Jag vet att hon är populär jag har bara väldigt svårt att förstå varför. För mig är det uppenbart att hon lirar sviken tjej framför kameran . Vi tycker olika helt enkelt, fine så!
2020-03-25, 14:54
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Haha, vad fan skriver du!
Är du både döv och blind?
Folk måste väl vakna upp och se vilket genomfalsk människa hon är, till och med mupparna i facebook grupperna.
2020-03-25, 14:58
Medlem
Äntligen julia vs mergim detta blir kul.
2020-03-25, 14:59
Medlem
avixs avatar
De måste ju låta Julia vila lite och en förvarning om att fixa sig inför festen!
2020-03-25, 14:59
Medlem
Hahah Sami kokar inte vattnet när han ska dricka varm dryck,han tar bara varmvatten i kranen
2020-03-25, 15:00
Medlem
Bellamorras avatar
Gula laget: Victoria, Jasmine, Sami och Lennie.
Rosa laget:: Mergim, Alex, Martin, Amilia och Frida.

Är det inte jävligt konstigt att tittarfavoriterna är i gula laget, de vinner en fördel i en tävling som vi tittare omöjligt kan ta tid på/räkna, sedan lägger de upp att gula laget sitter säkert (planerat från början?) som sedan korrigerades.

Uppenbart att det var riggat i måndags o att Victoria fick slösa sin makt fast de visste resultatet

Så riggandet fortsätter! Vi får väl se imorrn vem som vinner, men skulle kunna säga 99% chans gula laget

Jag vill helst ha ut Amilia, men det här börjar bli tröttsamt o uppenbart som paradise hotel
2020-03-25, 15:02
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Alla vet ju att Jasmine spelar spelet. Hon är bara där för miljonen, det är det enda hon tänker på hela tiden. Det sa hon i sitt tal till gruppen. Hon fjäskar in sig hos alla andra för att de ska välja henne när de vinner makten. Så fort hon hängde löst så skedde det. Falsk? Ja.

Det var Glas och Julia som skrev Jassas tal. Känner du dig dum än?

Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Väljer vi glasman eller julia om tittarna får rösta?

Julia alla gånger i veckan. Glas ska ut till varje pris!
2020-03-25, 15:03
Medlem
Glasman och Julia ska vara kvar , så tar vi ut Amilia
2020-03-25, 15:06
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Det var Glas och Julia som skrev Jassas tal. Känner du dig dum än?

Julia alla gånger i veckan. Glas ska ut till varje pris!

Nu är du ute och cyklar kompis!

Dem sa däremot att hon INTE bör nämna miljonen. Vilket hon ändå gjorde.
2020-03-25, 15:10
Medlem
Hahaha älskar Mergims tolkning av Vicky.

”Tror att hon är 40”
2020-03-25, 15:10
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Från supportergruppen: Moa Hedman. ”Julias självinsikt och verklighetsuppfattning är uppenbarligen lika skev som flashbacktrollens och resten av dom som hetsar om att Jasmine är den falska. Komedi på ny nivå. Det värsta jag sett på internet på länge. Skulle vilja söka reda på varenda en av dom. Ser svart efter att ha läst det.” . HAHHAA
Är det samma Moa som är med på måndagssändningarna?
Hon avskyr Rainbow, vilket hon inte döljer, tycker det blir skevt för de som t ex bara ser på måndagar.
Att hon är den mest menlösa människan som visar upp sig i tv, hon kan ju inte ens prata utan slänger med sina lockar, himlar med ögonen och snörper med munnen som en boxerröv. 19 år och bitter som en gammal försmådd kärring, fy vilken vidrig person. Vad gör hon i verkligheten, influenser?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in