2020-03-25, 20:12
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Ahaa, hoppade just in i liven så det var därför jag frågade om de fått in nytt eller om det var från imorse! Men dåså

Var bara till glädjespridarna Julia och Glasman i och med dom andra deffar.. Martin drack dock 2 bärs till lunch, vet ej ifall det va alkholfria eller ej
2020-03-25, 20:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Varför gillar jag Mergim mer och mer?

Jag hatar mig själv

Har också märkt det? Ändå vill jag ha ut honom. Stör mig på skånskan.
2020-03-25, 20:14
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Men sluta SKRIK, Jasmine. Är du 14 år eller, din jävla apa?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiliconDouchebag
Skapa en ny mail och testa gratis i 2 veckor till
Fan orkade inte det. Lite mer än hundring känns okej. Så får de in lite cash också. Netflix har jag med morsan som tokkollar alla serier flera gånger och kan fan snart alla repliker
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtybjorn
Haha hAn har fått information från utsidan hur hatad han är och har därmed spelat sitt falska spel. Snackar endast skit om Victoria för att hon har sagt att hon tycker om Lennie och Lennie sagt att han vill knulla djävulen ur henne
2020-03-25, 20:15
Medlem
Vad tycker ni om en värdig vinnare. För mig är det att man ska ha varit där sen dag 1 och ha varit där i 100 dagar. Inte typ 80 eller 75 eller nåt. Bigbrother har alltid betytt inlåst i 100 dagar i alla säsonger. Tycker det är fel att man kan komma in efter 2 veckor och läst allt på utsidan på forum, Instagram, Facebook och veta innan vilka som är populära och sen komma in och vara den personen som man då tror att folk vill ha. Nej 100 dagar och komma in från start tycker jag. Hela konceptet är ju inlåst i 100 dagar. Men en del tycker att det är fel? Förstår inte riktigt hur man tänker då
2020-03-25, 20:15
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ja morse alkohol men nu är det alkofritt. Lite synd alltid kul att se Olga göra sin grej och Glasman lacka och skela. Det hade nog varit underhållande för de andra nyktra när om de båda hade börjat jiddra.
Ja det hade ju varit underhållning att se de två njuta av massa gott och alkohol medan de andra får fortsätta med sin trista diet!

Edit: Jag ser ju att de fått in litegrann, men BB hade kunnat jävlas lite och smackat på ordentligt med gott.
2020-03-25, 20:16
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Vad tycker ni om en värdig vinnare. För mig är det att man ska ha varit där sen dag 1 och ha varit där i 100 dagar. Inte typ 80 eller 75 eller nåt. Bigbrother har alltid betytt inlåst i 100 dagar i alla säsonger. Tycker det är fel att man kan komma in efter 2 veckor och läst allt på utsidan på forum, Instagram, Facebook och veta innan vilka som är populära och sen komma in och vara den personen som man då tror att folk vill ha. Nej 100 dagar och komma in från start tycker jag. Hela konceptet är ju inlåst i 100 dagar. Men en del tycker att det är fel? Förstår inte riktigt hur man tänker då
Mmm asså precis typ

Sami ska vinna
2020-03-25, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Mmm asså precis typ

Sami ska vinna
Ja Sami ska vinna 🙏
2020-03-25, 20:18
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Håller helt med! När man vet att det kommer vara deltagare som inte håller måttet eller som väljer att gå ut frivilligt så kan man väl starta med typ 30 deltagare direkt. Inga nya.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtybjorn

Det smärtar mig också att jag börjar gilla Mergim. Efter dagens coaching så såg man en ganska nice person.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Ja det hade ju varit underhållning att se de två njuta av massa gott och alkohol medan de andra får fortsätta med sin trista diet!

Edit: Jag ser ju att de fått in litegrann, men BB hade kunnat jävlas lite och smackat på ordentligt med gott.
Mm, jag tycker att det är skittråkigt att de inte skickade in allas frestelser. Hade varit så jävla kul.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in