Citat:
Ursprungligen postat av
Triumpf-Of-The-Ill
Här i Norge håller alla samman. Vi har i princip låst ner det mesta utan lockdown. Vi ser med häpnad på hur Sverige agerar och agerat.
Snart kommer vårdpersonal i Sverige arbeta utan fullgott skydd. Och omvärlden gör allt för att stampa ut smittan samtidigt som det är öppna kanaler i Sverige.
Kom ihåg att detta är vad ni förtjänar. Ni accepterar ledelsen av landet och ni accepterar myndigheter som bara leker kontor och försöker dela ut för lite utrustning jämställt. Ni får det samhälle ni förtjänar. Glöm inte det. Eftersom du accepterat eländet clown-Sverige i så många år så löper nu en nero-eld genom landet.
Detta är bara början mina vänner. Det kommer att bli väldiga konsekvenser för Sverige längre fram. Och du Svenne, du accepterar detta samtidigt som din dotter våldtas, din son blir pissrånad i munnen. Först om några månader kommer ni fatta hur illa det här kommer att bli.
Tack för de uppmuntrande orden...
Men jag tror att Sverige kommer att följa i Norges fotspår när effekterna väl börjar klarna för den stora ledaren. Och visst, Sverige förtjänar ingen hjälp. Men jag tror likväl att Norge är villiga att komma till undsättning när det börjar lösa sig där i väst.