2020-03-25, 15:44
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Säkert att den källan inte är PK eller genushäxa? För då gäller den inte som säker.
Den säkra källan är jag, och jag är varken PK eller genushäxa
Citera
2020-03-25, 15:45
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
De är ju sponsrade av Bonnier, med våra skattepengar, Rapporteringen är under all kritik.

Nä, det är inte sponsrade av Bonnier. De ägs av Bonnier.
Citera
2020-03-25, 15:45
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Från en som läser NA

Han har sett lite trött ut idag. Under något enstaka tillfälle har han skrattat och vänt sig till sina advokater och viskat något.
Hur har den tilltalade varit i eftermiddag? Några skrattattacker eller liknande?

-Team Åsa Hiding

Wow, skulle ha vetat bättre än att ha påstått att han inte skrattat nåt i dag.
Citera
2020-03-25, 15:47
Medlem
StefanDavidssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Läs alla hans svammel-förhör. Kolla på fjantfilmen på honom och SD på en sjö. Så går det känslan över ganska snabbt.

Det enda som kan få mig att respektera JG nu, är att han skärper till sig och säger sanningen.

Samt ber Polisen och skattebetalarna om ursäkt, för att han inte ansåg att svensk lag och moral gäller även honom (raderar mitt i ett förhör, bland annat).

#TeamÅsaHiding
Fjantfilmen med Jerry Gray och Stefan Davidsson på en båt? Vad menas med det?
Citera
2020-03-25, 15:49
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Vill ni skicka en blomsterkvast kan ni få adressen av mig. Hahahaha! Jag kan även rekvirera autograf och sälja dyrt :-)

Men tack Krmkr. Jag hoppas verkligen att de intressantaste förhören inte hamnar bakom nåt finlir från NA eller stängda dörrar.

Det känns väl nästan som det där sista hjärtat är till oss alla.

Annars har du ju roddat bra som moderator och spindeln i nätet, när det var dags för FUP:et, Picasso!

Du, Krmkr, Puttenot, T34Panzer, Nonada och någon till har gjort ett fantastiskt jobb med att få FUP:et tillgänglig för oss alla.

Det är vi som är uppriktigt intresserade av att detta fallet ska lösas, mycket tacksamma för!

#TeamÅsaHiding
Citera
2020-03-25, 15:49
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Helt rätt. Säg sanningen så slipper du komma ihåg vad du sagt.

Stefan har inte skrattat något i dag. Har han fått en uppmaning av sina advokater måhända?

Joho då

” Han har sett lite trött ut idag. Under något enstaka tillfälle har han skrattat och vänt sig till sina advokater och viskat något. ”
(Na.se)
Citera
2020-03-25, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Joho då

” Han har sett lite trött ut idag. Under något enstaka tillfälle har han skrattat och vänt sig till sina advokater och viskat något. ”
(Na.se)

Spinner vidare...

Hur reagerar den tilltalade på vad som nu sägs?
Han sitter just nu och antecknar något i ett block han har framför sig. Jag kan inte se någon reaktion hos honom.

Ja.. han ritar väl streckgubbar, eller nåt..
Citera
2020-03-25, 15:54
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanDavidsson
Fjantfilmen med Jerry Gray och Stefan Davidsson på en båt? Vad menas med det?

Här är den lilla filmsnutten på "paret" JG och SD.

https://minfil.com/dbE53aj5o4/GC6RC0P_m4v

#TeamÅsaHiding
Citera
2020-03-25, 15:56
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Irriterande att jag tycker JG ser väldigt trevlig ut. Och ser bra ut också. Fan.

De mest bindgalna människor jag stött på har sett trevliga ut. Lagen om allts djävlighet.
Citera
2020-03-25, 15:58
Medlem
Citat:
Vill ni skicka en blomsterkvast kan ni få adressen av mig. Hahahaha! Jag kan även rekvirera autograf och sälja dyrt :-)

Men tack Krmkr. Jag hoppas verkligen att de intressantaste förhören inte hamnar bakom nåt finlir från NA eller stängda dörrar.

Haha ja definitivt värt ett stort påskägg eller 2.

Med eller utan NA:s hjälp så anser jag detta byket som var värt att mörda för ska upp till ytan i sin helhet. Folk förtjänar veta vem de bor granne med.
Citera
2020-03-25, 15:59
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Han vittnade förra veckan.

145/92
Jag hittar bara att hans senaste kontakt med LW är 13.55 14/5 -18
(Om jag inte har blandat ihop alltihop. Det börjar bli risk för det nu. Plus att jag ännu ej lärt mej att citera ett citat inuti ett citat, så att säga. )
Citera
2020-03-25, 16:01
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Nej.
Hanna ställde krav.

Till alla:

NA tog även bort två inlägg dom gjorde och jag hoppas jag minns rätt nu.

Vittnet pressas rätt hårt (om vad Hanna sa, tyckte, tänkte) om vissa saker... typ.
Vittnet anser att det är bättre att dom frågar Hanna om dom sakerna.

Typ nåt sånt-Men det raderade dom fort ur flödet.

Undra varför dom fortfarande blurrar Stefans bild i tidningen. Dom kanske inte vill visa hur han ser ut.
Kutym innan dom fallit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in