2020-03-24, 22:56
Medlem
Mosbulles avatar
Men alltså, jag orkar inte mer HBTQ shit.
Visar SVT detta alltså?
Citera
2020-03-24, 23:45
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosbulle
Men alltså, jag orkar inte mer HBTQ shit.
Visar SVT detta alltså?

Japp, senaste är att man får följa med dem på semester... Tycker även det börjar synas mer att det faktiskt är två flickor det handlar om (syns tydligare i ansiktsdragen) så kommer ju bli svårare att köra på den där dragrollen. De är väl 8 nånting nu? Är ju inte helt ovanligt att flickor numer kommer i förpuberteten redan i den åldern.

Vad tänker mamsen göra då?
Citera
2020-04-10, 08:37
Medlem
Sjuk profil .
Vad finns mer för info.
Skolan och pappan borde anmält till soc
Citera
2020-04-19, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KGkoret
Sjuk profil .
Vad finns mer för info.
Skolan och pappan borde anmält till soc

Hur har det gått. Har du fått fram det riktiga namnet på det som kallar sig Bamse.

Mamman är flatsmälla helt plötsligt. Instagram
Citera
2020-10-31, 03:53
Medlem
Ingen som har info om familjen?
Eller om det här Bamses riktiga namn.
Citera
2020-11-01, 17:42
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snajjdaren
Ingen som har info om familjen?
Eller om det här Bamses riktiga namn.
Alltså... varför är namnet så viktigt? Vad barnet heter eller tidigare hette vet jag inte, men i skolkatalogen(min dotter går i samma skola som tvillingarna) står barnen som Bamse och Olga. Lite roligt att klassen barnen går i är den enda klassen på skolan som inte innehåller några MENA-invandrare. Vågade rektorn inte sätta Bamse i en sådan klass? Tvillingarnas klassbild riktigt lyser vitt när man slår upp den sidan.
Citera
2020-11-05, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Alltså... varför är namnet så viktigt? Vad barnet heter eller tidigare hette vet jag inte, men i skolkatalogen(min dotter går i samma skola som tvillingarna) står barnen som Bamse och Olga. Lite roligt att klassen barnen går i är den enda klassen på skolan som inte innehåller några MENA-invandrare. Vågade rektorn inte sätta Bamse i en sådan klass? Tvillingarnas klassbild riktigt lyser vitt när man slår upp den sidan.

Namnet är mycket viktigt för att rektor Bengt sagt att det är ABSOLUT FÖRBJUDET att fråga Bamse om dens riktiga namn.

Bengt Bornliden har investerat enormt med energi i Bamse och dens familj. Det är hans livs (pk) -projekt.

Därför är det viktigt!
Namnet skall spridas ut på skola och Bengts PKism skall inte lyckas.

Hota barn och föräldrar med anmälningar till soc för att 9åringarr frögande inför Bamse, mamman och Bornlidens psykostankar.
Pojke är pojke. Säger skolan annat ljuger dom.
Citera
2020-11-08, 13:30
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snajjdaren
Namnet är mycket viktigt för att rektor Bengt sagt att det är ABSOLUT FÖRBJUDET att fråga Bamse om dens riktiga namn.

Bengt Bornliden har investerat enormt med energi i Bamse och dens familj. Det är hans livs (pk) -projekt.

Därför är det viktigt!
Namnet skall spridas ut på skola och Bengts PKism skall inte lyckas.

Hota barn och föräldrar med anmälningar till soc för att 9åringarr frögande inför Bamse, mamman och Bornlidens psykostankar.
Pojke är pojke. Säger skolan annat ljuger dom.
Jag har då aldrig märkt att Bamse eller Olga på något vis uppmärksammats i skolan. Det tog lång tid innan jag ens visste att barnen gick där. Verkligen ingenting. Och så ska det ju vara, barnen ska inte behöva känna sig utpekade, de lever i nog med uppförsbacke som det är.
Jag har inte precis ett got öga till rektorn, men inte har han gjort någon stor sak av att tvillingarna går på skolan.
Citera
2021-09-12, 07:22
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Jag trodde att jag var Pippi Långstrump när jag var tre. Mina föräldrar trodde inte på mig, men lät mig hållas. Pippi-fasen gick över. Jag har haft två faser då jag bara klädde mig i pojkkläder och hade pojkiga intressen. So what? Mina föräldrar trodde inte att jag var pojke för det. Jag fattar inte logiken i genusfeministernas idé att man inte kan ta del av det andra könets attribut, är inte det själva poängen med genusstuff?

Tvillingarna går i min dotters skola.
Vet du ifall pappan har hängt sig???

Om treåringen velat flytta hem till han opera-Rickard o hans barnälskande kompis då hade väl mamman inte heller tvekat.
Citera
2021-09-12, 15:14
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Vet du ifall pappan har hängt sig???

Om treåringen velat flytta hem till han opera-Rickard o hans barnälskande kompis då hade väl mamman inte heller tvekat.
Det vet jag inget om, men det hoppas jag verkligen inte.
Citera
2021-09-16, 21:08
Medlem
Nu har Bamses syster blivit binär.
Går i läderklädsel och har rakat huvud.

Snälla soc, hjälp dessa syskon.
Citera
2022-01-06, 10:32
Medlem
Harmandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KGkoret
Nu har Bamses syster blivit binär.
Går i läderklädsel och har rakat huvud.

Snälla soc, hjälp dessa syskon.
Så klart hon är. Det är väl skittrist att bara Bamse ska få uppmärksamhet som unik snöflinga så då måste andra tjejen också göra sig speciell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in